archongamer Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Om det stemmer at Ox har sagt nei til 150k så blir han solgt dette vinduet. Ingen grunn til å holde på han da. Alexis/Ozil kan man på en måte skjønne klubben at de lar gå ut da vi er helt avhengig av de for å kunne konkurrere denne sesongen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Man kan ikke konkurrere om gull med Iwobi og Welbeck, ei heller topp 4. Hva har Iwobi gjort galt? Han er ung og lovende imo. Heller ikke fast i 11ern virker det som. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Fatter ikke hvordan det fortsatt er så mye hype rundt Øzil, han var god i 15/16 sesongen, etterpå har det kun gått en vei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ingen av de har gjort noe galt, dee er bare ikke gode nok for en klubb som skal kjempe om topplasseringer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Fatter ikke hvordan det fortsatt er så mye hype rundt Øzil, han var god i 15/16 sesongen, etterpå har det kun gått en vei. Han har vært god i 6 mnd ila de 3 årene han har vært i klubben. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ozil er uten tvil den viktigste spilleren vi har i klubben foruten Alexis. Han får ufortjent mye pepper imo. Uten han er vi fullstendig fantasiløse, og jeg mener mange fans dømmer han mer for kroppsspråket hans enn bidraget han kommer med. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Øzil er dårlig til det han skal gjøre. Han skal være playmakeren vår, men han er elendig på playmaking. Vel, han kan ikke konkurrere med de andre klubbene sine playmakere. Mhiki i United, Silva'ene i City, Willian i Chelsea, Coutinho i Liverpool etc etc. Endret 26. august 2017 av Adrax Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Ozil er muligens svakere defensivt, men som playmaker er han bedre enn samtlige du nevner. Kanskje med unntak av Silva som er nær. Ozil har dog verre arbeidsvilkår når du ser hva han har rundt seg og hvordan de fungerer. Endret 26. august 2017 av archongamer Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg dømmer ikke etter kroppsspråk, jeg dømmer etter prestasjon. Ingen kan si Øzil holder det samme nivået som han gjorde for et par år siden. Ser det blir nevnt at de rundt han er problemet, jeg tenkte det samme før, Øzil kunne gjøre mye bra, men til ingen nytte da ingen klarte å holde følge, nå derimot tar han del i den kollektive svikten vi ofte ser. Jeg syns ikke han skiller seg ut i det hele tatt lengre. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Øzil har null konkurranse om plassen. Klippekort feil fra wenger! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det første Arsenalsupportere må forstå er at klubben ikke kommer til å kjempe om gull denne sesongen eller nærmeste fremtid. For svak manager på det taktiske og for dårlig stall. Alt for mange middelmådige eller rett og slett elendige fotballspillere i klubben. Midtbanen spesielt holder ikke mål, og det er i ferd med å bli krise i midtforsvaret også. Klubben har for lite ressurser til å kjempe med City, Chelsea og United. Til og med Spurs og Liverpool har passert klubben. Jevnt og trutt at Arsenal falt nedover rangstigen de siste årene. Kan ikke konkurrere på banen og kan ikke konkurrere på lønninger. Dagene der man så Arsenal i topp 4 er nok over. 4. plass er nok mulig en gang i blant, men det fordrer kollaps på Spurs og Liverpool, samt at man klarer å holde lag som Everton og Soton bak seg. Man kan ikke konkurrere om gull med Iwobi og Welbeck, ei heller topp 4. Jeg er enig med deg at det er minimal sjanse for å være med å kjempe om gull med dagens regime. Jeg er faktisk litt usikker på om det å kjøpe flere spillere vil øke gullsjansene noe særlig. For meg så har Arsene Wenger gått fra å være en foregangsmann (på slutten av nittitallet) til å bli en akilleshæl for klubben tyve år senere. Wenger har sin modell, bære eller briste og kombinert med en ekstrem tro på sin egen ufeilbarlighet, og sjansene for at dette vil lykkes er svært liten. Jeg har sagt det føre og jeg sier det igjen, hadde Wenger vist vilje til å finne tilbake til sitt "gamle jeg" og også vist en større vilje til å bruke ressursene rundt seg så kunne Wenger fremdeles fungert godt. Men når vi sitter med en sportslig ledelse som består av en sta noe aldrende gubbe og en gjeng med "ja-menn" rundt han så må det gå feil vei. Når det gjelder spillere vi har så mener jeg at kapasiteten er bedre enn det mange tror i de vi har, men for å få det frem så er det behov for en ny mann ved roret. Jeg vil selvsagt ha forsterkninger og flere av dem, men jeg stiller et spørsmålstegn om nåtidens Wengerfotball vil få det beste ut av de uansett hvem som eventuelt kommer. Når det gjelder ressurser (økonomiske) så har vi ikke de samme ressursene som United, City og Chelsea, men jeg vil påstå at Arsenal så absolutt har ressurser nok til skape ett gull-lag, med rett mann ved roret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Karius i mål,gratulerer med seieren Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Spiller ingen rolle. Arsenal har ikke mulighet til å gjøre noe med intensiteten og kapasiteten til Pool. Blir stygt, minst 3-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Tøv. Sanchez og Lacazette vs lovren og Karius er done fuckings deal Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Pool er jo minst like ræv bakover som oss. Så dette kan gå til helvete begge veier. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Du glemmer at de har en fungerende midtbane og et av de beste angrepene i ligaen. Det blir for absurd for meg at Liverpoolfans er redde for poengtap her. Det er deres letteste hjemmekamp for sesongen. Spesielt nå hvor Arsenal er helt ute av form. Alexis har ikke spilt en kamp denne sesongen, har ikke hatt noe preseason. Kos har heller ikke spilt noe. Angrepet er fullstendig tannløst og midtbanen er blant de dårligste i ligaen. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Du glemmer at de har en fungerende midtbane og et av de beste angrepene i ligaen. Det blir for absurd for meg at Liverpoolfans er redde for poengtap her. Det er deres letteste hjemmekamp for sesongen. Spesielt nå hvor Arsenal er helt ute av form. Alexis har ikke spilt en kamp denne sesongen, har ikke hatt noe preseason. Kos har heller ikke spilt noe. Angrepet er fullstendig tannløst og midtbanen er blant de dårligste i ligaen. Noe her som er absurd i hvert fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Slutt å drite deg ut Benbjo, selvfølgelig dipper det i lfc-moralen når vår desidert beste keeper blir droppet og vår minst kompetente keeper starter. Du er jo ikke dum du heller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 For et år siden var det omvendt. Da var Mignolet drit og Karius den beste keeperen. Som sagt, det kommer ikke til å spille noen rolle. Arsenal vil knapt skape noen ting med sitt sidelengse spill. Før eller siden kommer det en forferdelig feilpasning fra Xhaka og Mane løper ballen i mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 For et år siden var det omvendt. Da var Mignolet drit og Karius den beste keeperen.Said no one ever. Håper du tørker deg med papir etter å finne fram ting fra ræva di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå