#TeamBenbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Kolasinac spiller stopper fordi vi ikke har stoppere tilgjengelig. Bellerin spilte VB fordi Wenger ikke stoler på Chamberlain som VB. Føler ikke Wenger har mistet noe på det rent sportslige de siste årene. Tre FA-cuper og tre CS de siste fire årene skal man ikke kimse av. Bortsett fra 5. plasseringen i fjor, synes jeg han har gjort en god jobb. Men han kan ikke lenger ha alt ansvaret på overgangsfronten. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 @Classy Crab Gazidis out, kanskje det. Men hvis ryktene er sanne så var det Gazidis som ville ha inn en person som kunne hjelpe Wenger når det kom til logistikk vedrørende spillere, men Wenger sa da NEI! Så når du skriver at det er åpenbart at Wenger ikke kan gjøre alt selv, så er løsningen å bli kvitt den personen som ønsket å få inn mer hjelp. Det skurrer litt i mine ører. Jeg lurer også på hva du mener når du skriver at du tror at Wenger fremdeles har mye å by på som manager? Ikke kan jeg se hva dette er hverken på banen eller utenfor banen. Wenger virker mer og mer å ha en særdeles endimensjonal oppfatning av fotballverden. Og når Wenger nærmest har samlet alle makt i sine hender, så er løsningen å bli kvitt Ivan! Ivan må gjerne gå for min del, men er han den eneste som bør gå? Wenger var på utløpende kontrakt. Hvis Ivan ikke hadde vært en veik nikkedukke, hadde han gitt Wenger et ultimatum - gå med på disse endringene, eller så er du ferdig i klubben. Enkelt og greit. Wenger kan ikke sparke seg selv. Wenger kan ikke frata seg selv makt. Gazidis og styret må vise baller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Kolasinac spiller stopper fordi vi ikke har stoppere tilgjengelig. Bellerin spilte VB fordi Wenger ikke stoler på Chamberlain som VB. Føler ikke Wenger har mistet noe på det rent sportslige de siste årene. Tre FA-cuper og tre CS de siste fire årene skal man ikke kimse av. Bortsett fra 5. plasseringen i fjor, synes jeg han har gjort en god jobb. Men han kan ikke lenger ha alt ansvaret på overgangsfronten. Den kjøper jeg ikke. Per på benken, Holding og Chambers på tribunen. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Den kjøper jeg ikke. Per på benken, Holding og Chambers på tribunen. Antar at Holding og Chambers var skadet, siden de ikke var på benken engang. Hvorfor Per ikke startet, er dog et mysterium. Om du har rett, er sommeren om mulig en enda større farse. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Tror Wenger er på vei tilbake til en firer bak. Enten av eget ønske eller at han nå blir presset til det på grunn av at Mustafi nå ønsker seg bort. Det ryktes jo at han har hatt problemer med å finne seg til rette i laget. Han kan da erstatte Mustafi, og i hans øyne da klare seg med det han har tilgjengelig. Jeg har vanskelig for å se at Wenger selv ønsker at Mustafi skulle bort dette vinduet, og at det er Mustafi selv som har presset frem dette. Skulle både Gabriel og Mustafi forsvinne i samme vindu uten å bli erstattet er jeg enig i at det begynner å ligne en farse. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Er det no fakta på at Mustafi vil bort? Eller er det den ene artikkelen med at Inter ville kjøpe han og at han visstnok ikke går bra sammen med de andre spillerne? Synes det hele virker litt suspekt. edit: så i transfer tråden nå at det var litt mer info. Endret 26. august 2017 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det er jo helt skandale om vi ikke henter en stopper uansett dersom Mustafi går. Da har vi altså igjen to unggutter i Holding og Chambers, samt to gamlinger som neppe kommer til å spille mer enn 20-25 kamper denne sesongen i Per og Kos. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Er det no fakta på at Mustafi vil bort? Eller er det den ene artikkelen med at Inter ville kjøpe han og at han visstnok ikke går bra sammen med de andre spillerne? Synes det hele virker litt suspekt. Virker veldig sannsynlig at det er noe i det i alle fall. Veldig mange troverdige journalister har plukket opp storyen. For ikke å snakke om Wengers vage kommentarer her om dagen Endret 26. august 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Er det no fakta på at Mustafi vil bort? Eller er det den ene artikkelen med at Inter ville kjøpe han og at han visstnok ikke går bra sammen med de andre spillerne? Synes det hele virker litt suspekt. Virker veldig sannsynlig at det er noe i det i alle fall. Veldig mange troverdige journalister har plukket opp storyen. For ikke å snakke om Wengers vage kommentarer her om dagen Jupp, sant det. Men da må de skjønne at VVD eller bedre må inn. Og det er ikke jævlig mange å velge i rett før vinduet stenger. Mustafi er også i god alder, med lang kontrakt. idiotisk om vi lar han gå uten å få veldig godt betalt. Det får meg forresten til å tenke på (bli frustrert av). Hvorfor skal alltid vi selge folk til fornuftige priser mens alle andre får helt latterlige summer for middelmådighet? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hadde dette vært under Nazi-tysklands periode hadde Wenger vært henrettet. Uakseptabelt at en person med slik arroganse og mangel på kompetanse skal få lede en av verdens største fotballklubber. Ødelegger fotballglede for mange millioner mennesker. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 @Classy Crab Gazidis out, kanskje det. Men hvis ryktene er sanne så var det Gazidis som ville ha inn en person som kunne hjelpe Wenger når det kom til logistikk vedrørende spillere, men Wenger sa da NEI! Så når du skriver at det er åpenbart at Wenger ikke kan gjøre alt selv, så er løsningen å bli kvitt den personen som ønsket å få inn mer hjelp. Det skurrer litt i mine ører. Jeg lurer også på hva du mener når du skriver at du tror at Wenger fremdeles har mye å by på som manager? Ikke kan jeg se hva dette er hverken på banen eller utenfor banen. Wenger virker mer og mer å ha en særdeles endimensjonal oppfatning av fotballverden. Og når Wenger nærmest har samlet alle makt i sine hender, så er løsningen å bli kvitt Ivan! Ivan må gjerne gå for min del, men er han den eneste som bør gå? Wenger var på utløpende kontrakt. Hvis Ivan ikke hadde vært en veik nikkedukke, hadde han gitt Wenger et ultimatum - gå med på disse endringene, eller så er du ferdig i klubben. Enkelt og greit. Wenger kan ikke sparke seg selv. Wenger kan ikke frata seg selv makt. Gazidis og styret må vise baller. Jeg er mye mer enig med deg i denne fremstillingen. Grunnen til at jeg reagerte såpass på ditt forrige innlegg var at jeg (muligens feilaktig) fikk det inntrykket at det meste var Ivans skyld samtidig som Wenger ble "frikjent" for skyld (som sagt jeg har kanskje tolket dine ord vel langt). Jeg er noe frustrert over at det fremdeles er en del Arsenalfans som ikke klarer å finne feil ved Wenger og som ikke vil gi han ansvaret for noe som helst av det negative som skjer i klubben (det er alltid andre sin skyld), og akkurat denne frustrasjonen kan kanskje av og til føre til at jeg er noe partisk når jeg tolker andres innlegg , jeg beklager hvis så er tilfelle her! Ivan ønsket (sammen med Stan jr) å ansette en sportsdirektør, og jeg er enig med deg at Ivan fremstår som veik når han så lett godtar at Stan sr helt og holdent synes å være i Wengers lomme. Jeg mener at Ivan faktisk burde satt sin egen stilling inn på å få ansatt en person i en stilling som er "sportsdirektør-aktig". Når det gjelder ny kontrakt for Wenger så er det styret ikke Ivan i sin rolle som "adm.dir" som ansetter manager. Men igjen så burde Ivan har ha vurdert sin stilling når Wenger får ny kontrakt med de samme fullmakter som tidligere. Når det gjelder styret generelt så synes de ikke å ha baller i det hele tatt, Stan sr (som jeg mener er i Wengers lomme) bestemmer, resten fremstår som kastrerte nikkedukker uten noen fotballfaglige kunnskaper. Jeg har lenge ønsket følgende. Flere utskiftninger i styret, der vi kunne få inn minst en (gjerne) flere medlemmer med en klar fotballfaglig bakgrunn. Jeg ville ikke ha noe i mot å få inn i styret en person som er av "David Dein-typen". Når det gjelder Wenger så har jeg vært motstander av begge de to siste kontraktsfornyelsene. Når det gjelder Ivan så tror jeg han har en del positive kvaliteter, men jeg sitter også med det inntrykket at han er for veik. Problemet er selvsagt at hvis han hadde vist styrke, så hadde vel Stan sr gitt han sparken for lengst. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Tror Wenger er på vei tilbake til en firer bak. Enten av eget ønske eller at han nå blir presset til det på grunn av at Mustafi nå ønsker seg bort. Det ryktes jo at han har hatt problemer med å finne seg til rette i laget. Han kan da erstatte Mustafi, og i hans øyne da klare seg med det han har tilgjengelig. Jeg har vanskelig for å se at Wenger selv ønsker at Mustafi skulle bort dette vinduet, og at det er Mustafi selv som har presset frem dette. Skulle både Gabriel og Mustafi forsvinne i samme vindu uten å bli erstattet er jeg enig i at det begynner å ligne en farse. Jeg tror du har rett i dette. Hvis Mustafi forsvinner så har det intet med "slanking" av stallen å gjøre, da er det fordi Mustafi vil bort (årsak ukjent). Jeg blir heller ikke overrasket hvis Wenger (i sin naivitet) vurderer det slik at vi ved å gå tilbake til en firer klarer oss uten Mustafi. Det er ingen krise å gå tilbake til en bakre firer, men det er krise hvis vi mister både Gabriel og Mustafi uten at vi får noe nytt (av klasse) inn. Det er også litt merkelig at problematikken med Mustafi først dukker opp nå mot slutten av vinduet og etter at vi solgte Gabriel, hvis Mustafi ikke fungerer i "Arsenal-familien" så burde ikke dette være noe nytt. Nå er ikke Gabriel en såkalt klassestopper, men hvis Mustafi var på vei ut så virker salget av han enda merkeligere. Endret 26. august 2017 av polljen Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Merkelig å gå bort i fra 3-4-2-1-formasjonen som funket så bra på slutten av forrige sesong, men jeg kan gå med på det HVIS vi henter ordentlige forsterkninger på stopperplass, CM og kant. For eksempel Van Dijk, Seri og Asensio, eller andre av samme kaliber. Det har vi lett råd til om vi selger Mustafi og Chamberlain. Cech Bellerin - Van Dijk - Koscielny - Kolasinac Seri - Xhaka Asensio - Özil - Alexis Lacazette Lurer også på hvem som skal være backup på høyreback. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Asensio? As in Real Madrid Asensio, lykke til med å signere han... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Asensio? As in Real Madrid Asensio, lykke til med å signere han... Rykter om at vi er ute etter han, og at han selv ønkser å spille mer fast enn han får mulighet til i Real. Ikke akkurat noen troverdige steder som melder dette, og anser muligheten som liten. Men han kan fort bli en spiller som flytter på seg før vinduet stenger. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Asensio? As in Real Madrid Asensio, lykke til med å signere han... "... eller andre av samme kaliber". Valgte Asensio siden vi har blitt linket til ham i det siste. Poenget er at vi ikke kan konkurrere om gull med Iwobi eller Welbeck. Vi trenger klassespillere. Endret 26. august 2017 av Classy Crab Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Gullgutten til Zidane, blir veldig vanskelig å få til han til England, men hadde vært gøy å se han i PL det må sies. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det første Arsenalsupportere må forstå er at klubben ikke kommer til å kjempe om gull denne sesongen eller nærmeste fremtid. For svak manager på det taktiske og for dårlig stall. Alt for mange middelmådige eller rett og slett elendige fotballspillere i klubben. Midtbanen spesielt holder ikke mål, og det er i ferd med å bli krise i midtforsvaret også. Klubben har for lite ressurser til å kjempe med City, Chelsea og United. Til og med Spurs og Liverpool har passert klubben. Jevnt og trutt at Arsenal falt nedover rangstigen de siste årene. Kan ikke konkurrere på banen og kan ikke konkurrere på lønninger. Dagene der man så Arsenal i topp 4 er nok over. 4. plass er nok mulig en gang i blant, men det fordrer kollaps på Spurs og Liverpool, samt at man klarer å holde lag som Everton og Soton bak seg. Man kan ikke konkurrere om gull med Iwobi og Welbeck, ei heller topp 4. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Om Perez går for summen de snakker om så har Arsenal solgt for 49 mill, og kjøpt for det samme dette vinduet. Lite forandring å spore som det ble snakket om. Endret 26. august 2017 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Om Perez går for summen de snakker om så har Arsenal solgt for 49 mill, og kjøpt for det samme dette vinduet. Lite forandring å spore som det ble snakket om. Går en del rykter om at de regner med tapte inntekter for Alexis/Ozil/Ox inn i penger brukt + med tapte CL inntekter så er det ikke særlig med penger å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå