Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Arshavin forhandler med Arsenal

Hmm. Har alltid sett for meg at han havner i Spurs elns, så er ikke sånn sykt begeistret. Selv om jeg er russer, så vet jeg ikke så mye mer om Arshavin enn dere andre, men jeg er usikker på om han er god nok. Han var god i noen kamper i EM, men helt borte i andre. Dessuten må det vel være en tankevekker at han ennå spiller i RPL? Hadde han vært 22-23, men fyren er jo 27 år, selv om han ser ut som en 12-åring.

Lenke til kommentar
- Arshavin forhandler med Arsenal

Hmm. Har alltid sett for meg at han havner i Spurs elns, så er ikke sånn sykt begeistret. Selv om jeg er russer, så vet jeg ikke så mye mer om Arshavin enn dere andre, men jeg er usikker på om han er god nok. Han var god i noen kamper i EM, men helt borte i andre. Dessuten må det vel være en tankevekker at han ennå spiller i RPL? Hadde han vært 22-23, men fyren er jo 27 år, selv om han ser ut som en 12-åring.

Der blei jeg overraska gitt. Har aldri tenkt på hvor gammel han er egentlig. Trodde ikke han var eldre enn 20-22 år.

Edit: merkelig setningsoppbygging ...

Endret av Gersh L
Lenke til kommentar
Er det virkelig så lurt å sette keeperen som kaptein? Det er jo bare kapteinen som kan diskutere med dommeren, og hvis spillet foregår på motsatt banehalvdel, blir det vel litt for langt å gå for keeperen...

Man skal ikke diskutere med dommeren. Kapteinen skal forbedre moralen til gutta. Det tror jeg Almunia kan klare tilstrekkelig.

Lenke til kommentar

Ja takk, men ikke som førsteprioritet. Det vi trenger mest av alt nå er en stopperklippe (Chiellini!!) og rivjernet på midtbanen som hver gooner har sutret over siden i sommer. Nå sikler City på Kolo, og flere klubber på Gallas, så en ny stopper er det vi trenger mest. Hvis Kolo hadde blomstret sammen med Chiellini... fy faen så konge det hadde vært. Djourou er grei som backup, men ikke noe mer.

Men for all del, ja takk Arshavin. Og nei takk Tevez.

Cesc ute i fire måneder, og sikkert ikke hundre prosent før neste sesong. Jadda. Supert.

Lenke til kommentar

Dette blir en skjebnekamp for oss, Villa borte er hardt, men vi er i mine øyne små favoritter. Selv uten Cesc og Ade er vi et bedre lag enn Villa, og vi har alle muligheter til 3 poeng. Taper vi denne ser det stygt ut med tanke på CL neste år, så dette er en uhyre viktig kamp. Det som taler for oss er at van Persie er i gryende storform, og han kan finne på å vinne denne kampen for oss.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...