Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Totti er vel tilbake til CL-kampen? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vel, i morgen er det to mnd til Arsenal - Roma (24/02). Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mener å huske det var noe annet som skjer i morgen... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 - Arshavin forhandler med Arsenal Hmm. Har alltid sett for meg at han havner i Spurs elns, så er ikke sånn sykt begeistret. Selv om jeg er russer, så vet jeg ikke så mye mer om Arshavin enn dere andre, men jeg er usikker på om han er god nok. Han var god i noen kamper i EM, men helt borte i andre. Dessuten må det vel være en tankevekker at han ennå spiller i RPL? Hadde han vært 22-23, men fyren er jo 27 år, selv om han ser ut som en 12-åring. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) - Arshavin forhandler med Arsenal Hmm. Har alltid sett for meg at han havner i Spurs elns, så er ikke sånn sykt begeistret. Selv om jeg er russer, så vet jeg ikke så mye mer om Arshavin enn dere andre, men jeg er usikker på om han er god nok. Han var god i noen kamper i EM, men helt borte i andre. Dessuten må det vel være en tankevekker at han ennå spiller i RPL? Hadde han vært 22-23, men fyren er jo 27 år, selv om han ser ut som en 12-åring. Der blei jeg overraska gitt. Har aldri tenkt på hvor gammel han er egentlig. Trodde ikke han var eldre enn 20-22 år. Edit: merkelig setningsoppbygging ... Endret 23. desember 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha, er han 27??? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Syns Wenger at han er god nok, bring him on. Edit: Jay Simpson på lån til W.B.A. Bra han får PL-erfaring, håper bare han får spilletid. Endret 23. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trodde alle viste at Arshavin var eldre enn det han så ut som jeg? Klassespiller, så han leke seg mot Real Madrid for Zenit. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 arshavin er en spiller jeg føler arsenal kunne hatt god bruk for, kan spille litt forskjelig, flink til å drible, utfordrer gjerne og scorer mål Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er det virkelig så lurt å sette keeperen som kaptein? Det er jo bare kapteinen som kan diskutere med dommeren, og hvis spillet foregår på motsatt banehalvdel, blir det vel litt for langt å gå for keeperen... Man skal ikke diskutere med dommeren. Kapteinen skal forbedre moralen til gutta. Det tror jeg Almunia kan klare tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 - Arshavin forhandler med Arsenal Ja takk, men ikke som førsteprioritet. Det vi trenger mest av alt nå er en stopperklippe (Chiellini!!) og rivjernet på midtbanen som hver gooner har sutret over siden i sommer. Nå sikler City på Kolo, og flere klubber på Gallas, så en ny stopper er det vi trenger mest. Hvis Kolo hadde blomstret sammen med Chiellini... fy faen så konge det hadde vært. Djourou er grei som backup, men ikke noe mer. Men for all del, ja takk Arshavin. Og nei takk Tevez. Cesc ute i fire måneder, og sikkert ikke hundre prosent før neste sesong. Jadda. Supert. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tror en topp 4 plassering forsvinner for Arsenal denne sesongen uten Cesc. Arshavin er god, men han kan vel ikke spille i CL? Han hadde uansett forsterket laget. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tror en topp 4 plassering forsvinner for Arsenal denne sesongen uten Cesc. Arshavin er god, men han kan vel ikke spille i CL? Han hadde uansett forsterket laget. God jul til deg og. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul alle goonere der ute! La oss ønske oss bedre resultater til neste år. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul alle gooners! Husk å spørre nissen om vi kan få Chiellini. God jul også til alle andre som ikke var like heldige når de valgte fotballag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul også til alle andre som ikke var like heldige når de valgte fotballag. Jepp, jeg synes synd på dere. Men god jul! Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er forståelig at du lengter etter vårt lag, og en fin jul! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Dette blir en skjebnekamp for oss, Villa borte er hardt, men vi er i mine øyne små favoritter. Selv uten Cesc og Ade er vi et bedre lag enn Villa, og vi har alle muligheter til 3 poeng. Taper vi denne ser det stygt ut med tanke på CL neste år, så dette er en uhyre viktig kamp. Det som taler for oss er at van Persie er i gryende storform, og han kan finne på å vinne denne kampen for oss. Endret 26. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som tør tippe lagopstillingen i dag? Har en litt uggen følelse, men ofte når jeg har det går det bra. Er verre når man tenker at dette bør bli enkelt Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er Laursen ute denne kampen? Det gør det vel ikke akkurat lettere for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå