#Kroenkeout Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/arsenal-owner-stan-kroenke-hunting-tv-channel-my-outdoor-motv-endangered-animals-trophy-a7868361.html Denne fyren altså... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/arsenal-owner-stan-kroenke-hunting-tv-channel-my-outdoor-motv-endangered-animals-trophy-a7868361.html Denne fyren altså... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Av en eller annen grunn føler jeg ikke hele sannheten kommer frem. Hva spesifikt er det denne kanalen skal vise? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jakt på utrydningstruede dyrearter Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Det er jo faktisk ulovlig, så det er heller tvilsomt. Ser heller for meg at det er snakk om revejakt eller elgjakt, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Ingen av spillerne har gått ut å sagt et pip til fansen om at de blir - det er urovekkende nok for meg. Özil kom vel med klare hentydninger da laget var i Australia at han forventet forhandlinger om ny kontrakt når de var tilbake i England. Jeg tror nok at Özil mest sannsynlig skriver under på ny kontrakt. OX er jeg usikker på, men han er vel såpass praktisk at han ser an hva som skjer med han når det gjelder spilletid den kommende sesongen. Alexis forlenger ikke, det er jeg rimelig sikker på, men under har skjedd tidligere og underet her vil være et Arsenal kommende sesong som presterer over evne og et Citylag som føkker det til og dermed sparker Guardiola! Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Da kan vi anta at Alexis blir. Cech Mustafi - Koscielny - Holding Bellerin - Ramsey - Xhaka - Kolasinac Özil - Alexis Lacazette Både startellever og dybde er bedre enn på lang tid. Får vi i tillegg inn Lemar og/eller Seri, sliter jeg med å se hvem som har en sterkere stall enn oss. Gleder meg til sesongstart! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Hmm, laget ser uten tvil veldig ålreit ut, men vil nå si både City og Chelsea stiller vesentlig sterkere. United er også bedre stilt enn siste årene. Vet ikke om jeg tør anta noe som helst med Alexis. Trenger minst 1 klasse spiller til ass. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Da kan vi anta at Alexis blir. En tweet fra januar 2015. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Hahah! Tror fremdeles han blir, så poenget står! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 han har postet bilde av seg selv og hundene på flyplassen i london om ikke annet Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Ingen av dere som følger Arsenal på Facebook? https://www.facebook.com/Arsenal/photos/pcb.10155195558167713/10155195553702713/?type=3&theater Han er tilbake i trening med Arsenal nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. august 2017 Forfatter Del Skrevet 1. august 2017 Måtte nesten innom her for å poste denne. Playmaker! 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Haha Når jeg så det målet til Lacazette mot Sevilla stusset jeg veldig på om det var meningen at Welbeck skulle sentre ballen videre eller om han rett og slett prøvde på et skudd men bommet på ballen. Ikke spesielt teknisk god Welbeck.. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Wow, den kom ut av det blå! Utvilsomt en talentfull keeper, og det er på tide at han får spille fast. Forhåpentligvis kan han bli vår #1 neste sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Keeper på vei inn da? Gamble å la Matt Macey være 3.valg Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Snakker om.. Macey er jo en gud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå