Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Nettopp derfor Chambers burde startet i dag. 

Elnenny er ikke en spesielt god fotballspiller, nei. Grei squad-player, men that's it. Å drive med denne omskoleringen av ham er en fattigmannsløsning. Klubben trenger en stopper til og en midtbanespiller til. Elnenny er ikke løsningen

Helt enig. Ganske smålig av en så stor klubb å drive å omskolere en som ikke er god nok en plass til en annen. Bare tull å drive på sånn, men nå er ikke Arsenal så særlig god på å dekke hull og mangler heller da.. 

Egentlig skjønte jeg ingenting da vi kjøpte han, og forstår heller ingenting av kjøpet nå. Luktet krisekjøp long-way og nå virker som det er "what-shall-we-do-with-it" løsning som gjelder. MEN, Elneny har jo egentlig fått en del caps for Arsenal og det gjør meg egentlig mer redd, fordi som alle vet har vi et midtbane issue. Hva det egentlig er som mangler er kanskje verre å svare på, men mangelen på kvalitet oppsummerer det hele. Vi kan jo sammenligne med hva Manchester lagene og Chelsea har, til og med hva spurs har, og hva er det egentlig vi selv har av alternativer.. blir bare deppa av å tenke tanken på sammenligne spillerne egentlig.. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[..] men det kan bli hardt for ham når fansen begynner å surne.

Snakker du om deg selv nå?

Nei. Du fortsetter å sanke enkle likes ved å pålegge meg meninger ser jeg.

Som jeg har sagt hele tiden; Lacazette kommer ikke til å ha den impacten som mange tror. Han kommer til å skuffe denne første sesongen. Han er basically franske Welbeck med litt mer potensiale.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe merkelig at Elneny starter i bakre treer. VI har begrenset med stoppere, med to kamper på to dager så starter ingen spiller begge kampene (fra start) og når Mustafi først var tilbake i trening i dag og med Gabriel skadet så finner jeg det ikke noe merkelig i det hele tatt. Elneny blir en backup bak (når Chambers snart blir solgt) men kommer ikke til å få fast plass som stopper!

Endret av polljen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Lacazette vaksinert mot å skyte? Dårlige løsninger flere ganger denne omgangen.

Fryktelig forsvarsspill. Heldigvis er Nolito søppel.

Pause. Svak omgang. Heldige som ikke ligger under etter at Ben Yedder traff stolpen.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Dårlig løst av Lacazette der. Skjønner ikke hvorfor han sprang bak forsvareren. Hadde han sprunget mot ballen kunne han enkelt putte den inn.

Tenkte akkurat det samme. Jeg ville løpt foran forsvareren. Kanskje det er en illusjon at han var nærmere enn hva vi så, pga kamera vinkelen på sendingen. 

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt hele tiden; Lacazette kommer ikke til å ha den impacten som mange tror. Han kommer til å skuffe denne første sesongen. Han er basically franske Welbeck med litt mer potensiale.

Det er som regel du som tilter når spillere ikke presterer på det nivået du forventer fra dag 1, ikke vi andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er som regel du som tilter når spillere ikke presterer på det nivået du forventer fra dag 1, ikke vi andre.

Vel eneste jeg kommer til å tenke på som presterte fra dag en er Holding, sånn <i det siste>. Så kan man spørre seg om det er godt nok da...

Samtidig så synes jeg ikke vi spiller noe bra fotball. MEN dette er jo tross alt "BARE" en treningskamp..

Lacazette!! Rett sted til rett tid - nice!

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Vel, det er i tilfeller det er noe å forvente. Nivået jeg forventer av Lacazette er Welbeck+. 

Lacazette! 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...