Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Arsenal bør jo også potensielt være blant favorittene til å vinne EL. 

Det er jeg fullstendig enig med deg i, dog forutsatt at laget klarer å ta et steg opp igjen fra det de viste sist sesong.

Men ett Arsenal i "likevekt" skal være en av de største favorittene i denne turneringen, og etter å ha sett på listen over andre kvalifiserte lag og lag som må kvalifisere seg så ser jeg ikke så mange andre store favoritter. Selvsagt hvis f.eks. Liverpool klarer å ryke ut i kvalliken til CL så få vi en liten anelse mer konkurranse  :)

Det som er mitt store irritasjonsmoment med EL (og det har det alltid vært) er den trøstepremien "taperlag" som ender på tredjeplass i CL's gruppespill får ved å komme rett inn i cupspillet i EL. For meg så ødelegger dette mye av turneringen. F.eks, da Chelsea fikk "taperplassen" (3. plass) i sin CL-gruppe, kom inn i EL og ble hyllet som store vinnere da de vant denne turneringen. For meg er dette en hån mot de lagene som har kvalifisert seg til turneringen på en "normal" måte.

Endret av polljen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vil helst ryke ut av EL så fort så mulig. Sats på PL. Takler ikke å se klubben synke ned på et slikt nivå. Som om EL er en prestasjon. Se på Manchester United. Herregud, gjengen jubla jo som om de hadde vunnet The Treble. Mourinho ble hyllet som et geni og United var igjen "verdens største fotballklubb".

Nei, sats på ligaen så kommer skikkelig europaspill etterhvert.

Lenke til kommentar

Arsenal vinner neppe PL i overskuelig fremtid uansett. Det er 3 klubber med uendelig mye flere ressurser og 2 klubber som spiller bedre og mer effektiv fotball p.t. Å klare topp 4 i dette klimaet vil være en enorm prestasjon. 

Vinne EL vil nok være det største trofeet som Arsenal har realistiske muligheter til å klare. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Wenger står fortsatt på at Sanchez ikke er til salgs. Noen som vet hvor lang ferie han har? kommer han tilbake til emirates cup eller først etter sesong start?

edit: altså så han ikke er kampklar til sesong start.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Wenger står fortsatt på at Sanchez ikke er til salgs. Noen som vet hvor lang ferie han har? kommer han tilbake til emirates cup eller først etter sesong start?

edit: altså så han ikke er kampklar til sesong start.

Får vel minst 3 uker, men Wenger liker jo å gi spillere ekstra ferie. Kan ikke huske sist vi stilte med fullt lag til seriestarten. Det har vel blitt sagt at Mustafi og Bellerin ikke er klare til seriestart. Kos er også ute. Tviler på at Alexis er klar.

Dagens kamp bli veldig spennende. Blir interessant å se om spillerne har lært noe eller om det blir en ny total ydmykelse. Dagens kamp kan gi en fin indikasjon.

Lenke til kommentar

Pinlig forestilling så langt. Ser ut som at laget ikke er det mentalt i det hele tatt. Blir fullstendig overkjørt av Bayern som spiller som om dette skulle være en CL-kamp. Kan fort knuse selvtilliten til Arsenalspillerne dette.

Fryktelig avslutning fra Lacazette alene med en keeper som har lagt opp...

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...