Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reiss Nelson ser spennende ut!

Enig i det. Rask og meget spillbar. Virker som en meget lovende spiller.

Og bare 17! Willock har også potensiale. Ikke like imponert så langt over Bramall. 21 år og må nesten imponere for å få sjansen videre. Er vel tenkt på som 3 valg på VB dersom Gibbs forsvinner. 

Hvorfor signerte vi ikke keeperen deres? Sykt god! 

Helt vanvittig keeper de har!

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Walcott er temmelig ufarlig forran mål ass. Hva er det nå 4 sjanser han burde satt? 

De har jo en helt syk keeper da, men den siste nå var elendig avslutning. 

Lacazette inn. På kant. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Klart, men det er jo en kjennsgjerning at Wenger ikke akkurat har øye for keepere. Siden Lehmann, før Cech (som jo var en nobrainer), så har det vært mye rart innom. 

Dog, tviler egentlig litt på at Wenger personlig bivånet prøvespillet til denne Redmayne. Tipper han blir plukket opp av bedre lag etter i dag. Satt i alle fall seg selv på radaren. 

Lenke til kommentar

Liten pekepinn på hvor god Lacazette er: Atletico hadde signert han om de ikke fikk transfer-ban.

Torres -> Forlan -> Aguero -> Falcao -> Costa -> Mandzukic -> Griezmann

De har hatt stjernespisser på bestilling. Bare Jackson Martinez de bomma på av de store spisskjøpene. Lacazette er klasse og kommer til å bli en suksess. Jeg skal ha han på Fantasy i alle fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Europaleague blir, om ikke annet, enn vanvittig mulighet for Nelson, Maitland-Niles, The Jeff etc. til å vise seg frem.

Jeg har tidligere vært negativ til Europa League (og er det for så vidt fremdeles det), men når det er sagt så tror jeg at Arsenal kommer til å satse relativt seriøst på EL denne sesongen og derfor får vi ikke se så veldig mange av de unge lovende i den turneringen.

Grunnen til at jeg tror dette er endringen som kom for en sesong eller to siden der vinneren av EL er kvalifisert til påfølgende sesongs Champions League (siste kvallikrunde), og med litt hell slik som United hadde denne sesongen så kan en slik seier også gi direkte plass i CL sitt gruppespill (uten å spille kvallikrunde)

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...