Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha, Tevez. Som om vi hadde latt han gå... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Haha, Tevez. Som om vi hadde latt han gå... Herregud, først må United kjøpe han Watch Your Mouth Teen. Endret 23. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha, Tevez. Som om vi hadde latt han gå... Av de som er i førstelagsstallen per dags dato, tror jeg det er størst sjanse for at Tevez går. Haha, Tevez. Som om vi hadde latt han gå... Herregud, først må United kjøpe han Watch Your Mouth Teen. Han sa bare "som om hadde latt han gå", ikke "som om vi hadde solgt ham" Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da var Cesc ute i 3mnd... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2064217.ece Og der var kapteinen deres ute i tre måneder... EDIT: Litt sen. Endret 23. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Så jævlig synd med Cesc Eneste jeg kan se som posetivt er at nå MÅ Wenger ut å handle midtbanespiller av en viss standard. Når da Cesc kommer tilbake kan vi kanskje ha fått midtbanen man har ropt om ganske lenge nå. Who knows.. Endret 23. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 The Sun er en bullshit-avis. Wenger trodde 1-3 uker, og jeg velger å tro på det frem til det står noe annet på arsenal.com. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Wenger kan ikke si hvor lenge han er skadet, 5min etter kampen. Han er jo ikke sikker på hvor alvorlig det er. Så jeg tror at 3mnd kan være realistisk. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Med tanke på hvilken skade det er snakk om er 3 måneder på ingen måte urealistisk. satansdvergkukjævel. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Han sa bare "som om hadde latt han gå", ikke "som om vi hadde solgt ham" Han sa som om vi(United) hadde latt han gå, vi har egentlig ikke noe med en evt Tevez-overgang bortsett fra at vi også kan være en potensiell kjøper Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 The Sun er en bullshit-avis. Wenger trodde 1-3 uker, og jeg velger å tro på det frem til det står noe annet på arsenal.com. Tør ikke stole helt på Wenger når det kommer til skader. Hvor lenge var det han sa at Rosicky kom til å være ute? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg stoler mer på Wenger enn jeg stoler på The Sun. IN ARSENE WE TRUST! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe, du skjønte kanskje ikke hva jeg mente. Tør ikke helt stole på det Wenger sier om en sånn skade rett etter en kamp ... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe, du skjønte kanskje ikke hva jeg mente. Tør ikke helt stole på det Wenger sier om en sånn skade rett etter en kamp ... Jeg vil tro at Arsenals fysioterapeut fortalte Wenger sånn ca. hvor alvorlig skaden var, og The Sun er jo ikke akkurat kjent for å være Englands mest troverdige avis. Som sagt stoler jeg på Wenger, frem til det står noe annet på arsenal.com. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 However, Arsene Wenger confirmed at a Tuesday press conference that his newly crowned skipper could be out for around four months. Kilde Rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva er det Wenger sa etter kampen? 1-2 uker? Burde slutte å snakke om skadene han ikke vet noe om! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Då er det i alle fall berre å gi opp det lille håpet vi hadde om PL-tittel. Om Wenger ikkje forsterkar laget betraktelig i januar (100kr på at det ikkje blir nokon nye signeringar verdt å juble for) blir også 4. plass vanskeleg. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe, du skjønte kanskje ikke hva jeg mente. Tør ikke helt stole på det Wenger sier om en sånn skade rett etter en kamp ... Jeg vil tro at Arsenals fysioterapeut fortalte Wenger sånn ca. hvor alvorlig skaden var, og The Sun er jo ikke akkurat kjent for å være Englands mest troverdige avis. Som sagt stoler jeg på Wenger, frem til det står noe annet på arsenal.com. Husker jeg rett sa vel Wenger noe sånt som 1-3 uker om skaden til Rosicky også. Det har blitt mange måneder isteden, og det ser ut som om det er samme med Cesc. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg kommer til å grave ut øynene mine med en skje hvis ikke Wenger kjøper noe vi trenger i januar. Da snakker jeg ikke om en 15 år gammel gutt fra Leeds eller en avdanka Manu-spiller. Typisk Wenger å kjøpe John O'Shea eller noe annet tragisk. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg kommer til å grave ut øynene mine med en skje hvis ikke Wenger kjøper noe vi trenger i januar. Det skal jeg huske på. For jeg tror ikke Wenger kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå