Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor kampen vises i Bergen i morgen?

Er det mulig å komme inn et sted kl 16 om du er 15 år? Eller er det 18 års aldergrense hele døynet?

Sjeldent at puber håndhever aldersgrense før 20-21 tiden. Så skal være null prob.

Skal ikke si d. Var så vidt eg kom meg inn på Scotsman i Oslo for å se Liverpool - Wigan. Klarte til slutt å overbevise vakten om at eg kom for kampen sin skyld og ikke skulle drikke noe ulovlig (er 19 år).

Lenke til kommentar

Endelig har jeg fått meg Canal+ og skal se kampen på TV. Endelig slipper jeg streams. :D Håper på denne oppstillingen:

 

Manuel

Bac - Kolo - Willy - Gaël

Ebu - Cesc - Gattuso - Hleb

Dudu - Ade

 

Ikke helt sikker på om Rosicky er spilleklar enda. Han kan vel sitte på benken og byttes inn om det trengs. Forresten leste jeg at Tsjekkias landslagslege advarte Arsenals physioteam om Rosickys skader, og påstod at teknologien i Arsenal ikke er på samme nivå som i Tyskland og at Tomas' skadeproblemer kommer til å fortsette om han ikke gjør noen øvelser hver dag. Skuffende å høre at Arsenals medisinske teknologi ikke er på samme nivå som i Tyskland, og hvis det stemmer håper jeg Gary Lewin & co hører på han landslagslegen.

Lenke til kommentar

Der leder Arsenal 1-0 :D Fortjent som F! Frispark Toure :D

 

Og nå setter Bolton utpå Braathen. Har aldri sett han spille for Bolton før, så dette blit moro :D

 

 

Edit: 2-0. Veldig bra forspill av Theo Walcott. Rosicky setter den i nettet :)

 

 

Edit: Leif endret på ;)

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
Der leder Arsenal 1-0 :D Fortjent som F! Frispark Eboue :D

 

Og nå setter Bolton utpå Braathen. Har aldri sett han spille for Bolton før, så dette blit moro :D

 

 

Edit: 2-0. Veldig bra forspill av Theo Walcott. Rosicky setter den i nettet :)

 

Ikke for å være pirkete, men det var tross alt Toure som tok Frisparket og scorte:D

 

Bra kamp og fortsatt serieledelse:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...