Ol'H Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet hvor kampen vises i Bergen i morgen? Er det mulig å komme inn et sted kl 16 om du er 15 år? Eller er det 18 års aldergrense hele døynet? Sjeldent at puber håndhever aldersgrense før 20-21 tiden. Så skal være null prob. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet hvor kampen vises i Bergen i morgen? Er det mulig å komme inn et sted kl 16 om du er 15 år? Eller er det 18 års aldergrense hele døynet? The Scotsman viser alle Arsenal-kampar. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Er klar for kampen, jeg! Denne kampen blir tøft men vi bør vinne likevel Endret 20. oktober 2007 av Fox Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som vet hvor kampen vises i Bergen i morgen? Er det mulig å komme inn et sted kl 16 om du er 15 år? Eller er det 18 års aldergrense hele døynet? Sjeldent at puber håndhever aldersgrense før 20-21 tiden. Så skal være null prob. Skal ikke si d. Var så vidt eg kom meg inn på Scotsman i Oslo for å se Liverpool - Wigan. Klarte til slutt å overbevise vakten om at eg kom for kampen sin skyld og ikke skulle drikke noe ulovlig (er 19 år). Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Endelig har jeg fått meg Canal+ og skal se kampen på TV. Endelig slipper jeg streams. Håper på denne oppstillingen: Manuel Bac - Kolo - Willy - Gaël Ebu - Cesc - Gattuso - Hleb Dudu - Ade Ikke helt sikker på om Rosicky er spilleklar enda. Han kan vel sitte på benken og byttes inn om det trengs. Forresten leste jeg at Tsjekkias landslagslege advarte Arsenals physioteam om Rosickys skader, og påstod at teknologien i Arsenal ikke er på samme nivå som i Tyskland og at Tomas' skadeproblemer kommer til å fortsette om han ikke gjør noen øvelser hver dag. Skuffende å høre at Arsenals medisinske teknologi ikke er på samme nivå som i Tyskland, og hvis det stemmer håper jeg Gary Lewin & co hører på han landslagslegen. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Der leder Arsenal 1-0 Fortjent som F! Frispark Toure Og nå setter Bolton utpå Braathen. Har aldri sett han spille for Bolton før, så dette blit moro Edit: 2-0. Veldig bra forspill av Theo Walcott. Rosicky setter den i nettet Edit: Leif endret på Endret 22. oktober 2007 av stizzen Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Der leder Arsenal 1-0 Fortjent som F! Frispark Eboue Og nå setter Bolton utpå Braathen. Har aldri sett han spille for Bolton før, så dette blit moro Edit: 2-0. Veldig bra forspill av Theo Walcott. Rosicky setter den i nettet Ikke for å være pirkete, men det var tross alt Toure som tok Frisparket og scorte:D Bra kamp og fortsatt serieledelse:D Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bolten spilte tøft igår som forventet, vi tok igjen i samme mynt. Men ikke like tøft som dem, men mer enn vi gjorde i fjor Dermed er jeg fornøyd med spillernes innsats, spesielt Hleb og Walcott. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fikk ikke sett kampen, men var tre ting som var spesielt deilig; 1) Wengers vraking av Lehmann, Jens er en god keeper, men konkurranse er alltid sunt! 2) Walcotts forarbeid til 2-0 scoringen, den var simpelthen magisk. 3) Seier og fortsatt tabelltopp! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kom akkurat hjem, Noen som har link til DL eller stream av målene? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Som vanlig finner du målene på www.verdensvevet.com/arsenal . Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) -.-prøvde det men trykka vist ikke på flagget Hva skjer med gunners.no? Endret 21. oktober 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tror dere Wenger kommer til å fortsette og vrake Lehmann? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Håper det.. Så lenge Almunia gjør en god jobb så ser jeg ikke poenget i å putte Jens i buret igjen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kanskje Jens får prøvd seg i ligacupen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Håper det.. Så lenge Almunia gjør en god jobb så ser jeg ikke poenget i å putte Jens i buret igjen. Fordi Jens på sitt beste er helt ekstrem. Om han ikke står mot United er jeg sjeleglad siden han hadde noen sinnsyke redninger ifjor. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Enig, jeg vil også ha Jens tilbake.. Fotball er ikke det samme uten Mad Jens Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ikke for å være pirkete, men det var tross alt Toure som tok Frisparket og scorte:D Bra kamp og fortsatt serieledelse:D Ooops Sorry meg, blingsa litt Skal endres på Mad Jens må tilbake Almunia er for rolig, blir aldri noe liv med han utpå Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Haha, Scum tapte igjen! 3-1 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Endelig har jeg fått meg Canal+ og skal se kampen på TV. Endelig slipper jeg streams. Håper på denne oppstillingen: Manuel Bac - Kolo - Willy - Gaël Ebu - Cesc - Gattuso - Hleb Dudu - Ade Gattuso?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå