Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Selvsagt vil jeg beholde Alexis, men ikke for en hver pris. Jeg vet at enkelte er uenige med meg når jeg sier at han er på ingen måte uerstattelig.

Özil hadde nok ikke sin beste sesong i 16/17, men nå har vi fått en spiss som kanskje kan dra nytte av han, jeg håper Özil blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat vært intervju med han på Arsenal.com jo. 

Giroud, 30, though insists he doesn't want to leave the Emirates Stadium as the Frenchman is still looking to continue his 'good journey' at the club.

He told the Official Website: 'I won a few titles in my career, that is an important thing, but there is another thing which is important for me. And that's the people remember you as a loyal warrior on the pitch - that you always give your best for the team. And that's why I want to carry on my good journey at Arsenal and I always want to give my best.'

'I would love to win another title, or maybe more until the end of my contract. The motivation is here, always doing your best to make your family proud.'

edit: Mister jo en dimensjon ved å la han gå. Han og Lacazette har veldig forskjellige styrker. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk er "ok" med å la Alexis gå. En av ligaens og verdens beste spillere. Han er langt viktigere for dette laget enn dere aner.

Ja jeg er forsåvidt "ok" med å la han gå hvis det er nødvendig.

Jeg ønsker ikke at han skal gå, men jeg velger å se realiteten i øynene og innser at han kanskje ikke ønsker å forbli i klubben.

Mener jeg at klubben skal strekke seg langt i forhandlingene for å få han til å bli? Ja så absolutt, men jeg aksepterer at klubben må sette en grense for hvor langt de vil strekke seg.

Betyr Alexis mye sportslig for klubben? JA!

Er han uerstattelig? Nei!

Skal vi beholde han et år til hvis han nekter å skrive ny kontrakt? Jeg er usikker.

Som sagt jeg ønsker inderlig å beholde han, men i den "virkelige" verden så innser jeg at vi kanskje må la han gå!

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk er "ok" med å la Alexis gå. En av ligaens og verdens beste spillere. Han er langt viktigere for dette laget enn dere aner.

Ryktet sier at Sanches ønsker 400.000 pund i ukelønn. Det er da litt for mye. Så mye er han faktisk ikke verdt.

Vet ikke hvor mye Ronaldo tjener, men 400.000 er uke er vel rundt der en plass.

Lenke til kommentar

Er det hold i ryktene om at han krever opp mot 400 så kan han gå. Da horer han klubben for penger, og beviser at han ikke bryr seg stort om hvilken logo han har på brystet så lenge de betaler det han ønsker. Jeg vet lojalitet er et fremmedord i dagens fotball, og at Alexis ikke er unik i den forstand, men litt edruelighet kommer godt med. Syntes han krevde mye da det ble sagt 300, og 400 bør være no no.

Alexis er en x-faktor og en fantastisk spiller. Men for kollektivet er han ikke nødvedivis like bra. Han har voldsomt med balltap, og gjør mye rart i mellom det vidunderlige. Ting som koster oss poeng, og ikke nødvedigvis bidrar til et sterkt kollektiv. Han er uerstattelig som prikken over i'en. Men for laget som helhet er han absolutt erstattelig.

Endret av archongamer
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alexis er en x-faktor og en fantastisk spiller. Men for kollektivet er han ikke nødvedivis like bra. Han har voldsomt med balltap, og gjør mye rart i mellom det vidunderlige. Ting som koster oss poeng, og ikke nødvedigvis bidrar til et sterkt kollektiv. Han er uerstattelig som prikken over i'en. Men for laget som helhet er han absolutt erstattelig.

Jeg er ikke helt enig med deg. Han er såpass god at det ikke fins en erstatter på markedet. Du kan godt argumentere for at det fins sterkere lagspillere, men kjennetegnet til alle de beste lagene i verden er at de har individuelle spillere i verdensklasse. Atletico, laget med sterkest prestasjon basert på lag i mine øyne, har faktisk noen vanvittige individualister de også.

Arsenal spiller ikke en type fotball slik som Atletico hvor absolutt alt er opp til kollektivet og Sanchez har egenhendig vist at han kan redde klubben alene på gode dager. Han er en av verdens beste spillere og det er derfor han er linket til enda større klubber, hvor mange av de andre spillerne i Arsenal er det? (Bellerin som jeg kommer på). Sanchez ville gått inn på nesten samtlige lag i verden og samtidig forsterket dem.

Kjedelig om han krever helt latterlige summer, men jeg ville gitt han det han ønsker. Fy flate han er god og i mine øyne uerstattelig for Arsenal - for de fleste klubbene er han uerstattelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig med deg. Han er såpass god at det ikke fins en erstatter på markedet. Du kan godt argumentere for at det fins sterkere lagspillere, men kjennetegnet til alle de beste lagene i verden er at de har individuelle spillere i verdensklasse. Atletico, laget med sterkest prestasjon basert på lag i mine øyne, har faktisk noen vanvittige individualister de også.

Arsenal spiller ikke en type fotball slik som Atletico hvor absolutt alt er opp til kollektivet og Sanchez har egenhendig vist at han kan redde klubben alene på gode dager. Han er en av verdens beste spillere og det er derfor han er linket til enda større klubber, hvor mange av de andre spillerne i Arsenal er det? (Bellerin som jeg kommer på). Sanchez ville gått inn på nesten samtlige lag i verden og samtidig forsterket dem.

Kjedelig om han krever helt latterlige summer, men jeg ville gitt han det han ønsker. Fy flate han er god og i mine øyne uerstattelig for Arsenal - for de fleste klubbene er han uerstattelig.

At Arsenal ikke spiller en fotball som er avhengig av det kollektive er jo direkte feil. Det er veldig, veldig få lag som ikke er avhengige av det kollektive, og Arsenal er ikke av de på noen som helst måte. Når Arsenal er gode er det fordi laget er gode, ikke fordi enkeltspillere er det alene. Problemet er at Alexis har noen negative sider ved spillet sitt som mange av de andre i hans "liga" ikke har, og på sine mindre gode dager er han ikke nødvendigvis noen styrke for laget som helhet. Jeg digger Alexis, og håper selvsagt vi klarer å beholde han. Men ikke til enhver pris. Og ved 400k i uka går det en grense for hvilke signaler man sender til resten av klubben og samholdet i gruppa osv. Det kollektive er alltid viktigere enn enkeltspillere, og ingen spillere er større en laget. Dette gjelder også  for Alexis.

At han liksom er uerstattelig, og Arsenal ikke vil kunne kjempe uten han mener jeg er feil. Et godt kollektiv, med gode samhandlinger og kjemi kan utrette langt mer enn en enkeltspiller som kan trylle på gode dager i det lange løp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...