MartinF Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 "Jens Lehmann has confirmed to German publication Welt that he will take up a first team coaching role at Arsenal" Konge! Velkommen tilbake, Jens! What a magic! 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Da var det vel offisielt. Det tok noen sesonger, men endelig har vi en spiss i verdensklasse! Endret 5. juli 2017 av Adrax Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Elsker bruken av #LacaNewSigning ! 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Grattis! Meget spennende spiller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Spennende signering dette. Usikker på hva slags forventninger jeg skal ha egentlig. Blir denne en Benzema eller Giroud? Begge herjet i Ligue 1. Kommer han til å takle nivået? Det blir spennende å se. Tror jeg vil holde forventningene på et edruelig nivå. 10-14 mål den første sesongen. I PL altså. Tilpasning tar tid. Så får vi se hva fasit blir Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Har hatt langt høyere snitt enn både giroud og benzema hadde i ligue 1! Uansett bra med en til god spiss, nå har vi 2 totalt forskjellige gode spisser. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 "Jens Lehmann has confirmed to German publication Welt that he will take up a first team coaching role at Arsenal" Konge! Velkommen tilbake, Jens! What a magic! Jens er allerede på plass!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Og vi som måtte plukke fra 3-4 hylle. Handle når alle andre storklubber var ferdige osv. Morsomt! Har troen på Lacazette. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Arsenal har virkelig hatt et bra overgangsvindu så langt! Håper på iallefall én spiller til! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Helt nydelig. Få på plass Mahrez og en midtbanespiller før sesongen starter så må jeg trolig på sykehus for å få ned hevelsen da den kommer til å vedvare altfor lenge. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Helt nydelig. Få på plass Mahrez og en midtbanespiller før sesongen starter så må jeg trolig på sykehus for å få ned hevelsen da den kommer til å vedvare altfor lenge. ?? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Sykt deilig! Skulle bare fått spikret Sanchez, Ox og Mesut. kommer til å dra ut så jævlig det greiene der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Ox og Mesut kan dere klare dere uten. Sanchez derimot er en av PLs beste spillere og han er uerstattelig. Arsenal ser veldig sterke ut nå hvis det ikke blir salg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Njaa. Ingen tvil om at Sanchez er boss, men det har jo skjedd før at lag kan løfte seg kollektivt når superstjerna forsvinner. Gir mer plass til andre. men lets face it. jeg vil ha pose og sekk. ffs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå