polljen Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Men kan ikke den manglende viljen fra klubbens ledelse langt på vei karakteriseres som en "krise". Nei, det syns jeg ikke. Det er en negativ trend, ja, men noe krise er det ikke. Det er KUN vilje det står på. Om Wenger og styret VIL, så kan vi lett kjempe om titler igjen. Og da handler det ikke bare om vilje til å handle spillere, men også å endre spillestil, inn med nytt støtteapparat, etc. Den viljen mangler enda, og da vil nok fortsette å se en negativ trend i tiden fremover. Men krise? Nei. Jeg er langt på vei enig med deg, Arsenal er ikke i noen krise akkurat nå, men jeg vil likevel "kverulere" litt rundt akkurat dette. Vi er vel enige om at det er viljen til Wenger, Stan og marionettene i styret som pr. idag er klubbens største problem. Vi er vel også relativt enige om at klubben pr. dato ikke er i en krise, det betyr dog ikke at alt er problemfritt i klubben. Hvis Wenger og resten av makteliten i klubben viser vilje på spillermarkedet og Wenger også viser en større vilje til å se realiteten i øynene på banen så kan klubben lett unngå en krise. Når det gjelder det sistnevnte punktet om Wengers "vilje" på banen, så tenker jeg bl.a. på at tre-stoppersystemet som han innførte på vårparten, og som det er relativt allmenn enighet om at det var en god ide, egentlig ikke er etter Wengers filosofi. Det kan virke som at han ved enhver anledning etter at dette systemet ble innført prøver å nedgradere viktigheten av akkurat dette og faren er at han vil være så opptatt av å følge sin innbarka filosofi at han igjen vil mangle vilje til å tilpasse systemet etter spillerne han har til rådighet (og tildels også av motstanderne). Jeg er overbevist om at han fremdeles har evnen, det viser enkeltkamper mot f.eks. City, jeg er dessverre ikke like overbevist over viljen. Som sagt du har nok rett i at Arsenal pr. dato ikke er i krise, men hvis denne manglende viljen fra de nevnte personer/organer i klubben forsetter så er ikke veien lang til at denne manglende viljen kan føre til en krise, og det trenger ikke være så langt fram i tid heller til det skjer. Den manglende viljen er ikke ny av året, så det er ikke vanskelig å forstå hvorfor enkelte går litt langt og krisemaksimerer det hele. Som sagt deler av krisemaksimeringen er overdrevet, men den viser kanskje ikke den rette statusen pr. dato, men den viser helt klart hvor vi er på vei hvis den manglende viljen forsetter å være en viktig del av klubbens drift. Endret 17. juni 2017 av polljen Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Skjønner ikke vitsen. Hvorfor ikke donere ett visst beløp. Hva hvis han kun får spille 2 minutt liksom, lol. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Spilte hele kampen i dag. En god start det. Endret 17. juni 2017 av OhEasy Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Ikke særlig fin den hjemmedrakten. Blir nok tredjedrakta på meg i år Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Synes den var minst like slick som årets. I shall buy it. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Syns hjemmedrakten var kurant jeg. Ikke sett de andre enda. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Syns den var decent selv. Kjøpte fjorårets hjemmedrakt, så blir nok andre eller tredjedrakta i år. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 pictures? fant bare så bare hjemmedrakta når jeg prøvde finne tidligere i dag Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Helt OK drakt. Forventer ikke mer av Puma dessverre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 pictures? fant bare så bare hjemmedrakta når jeg prøvde finne tidligere i dag http://www.footyheadlines.com/2016/12/arsenal-17-18-away-kit.html Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Den så faktisk dritfin ut, likte gradienten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Hmm, hadde funket som tredjedrakt. Håpløst som bortedrakt imo. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Litt enig i begge. Ser ganske grei ut, men hadde passet bedre som tredjedrakt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Er den ekte? som i bekreftet? Er 3. drakta den svarte med rosa da eller? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Breaking news! Arsenal have confirmed that Takuma Asano will spend another season on loan at Stuttgart. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Omg. Alexis snakka med Vidal i tunnelen ut til andre omgang. Bayern neste? Eller Vidal til Arsenal? Endret 22. juni 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Breaking news! Arsenal have confirmed that Takuma Asano will spend another season on loan at Stuttgart. Sjokk. Han kommer aldri til å spille for Arsenal. Markedsføringstriks Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Breaking news! Arsenal have confirmed that Takuma Asano will spend another season on loan at Stuttgart. Sjokk. Han kommer aldri til å spille for Arsenal. Markedsføringstriks Nå har det sine forklaringer hvorfor han ikke får prøve seg i England, og hvor mye markedsføring det er for Arsenal å ha han er jeg usikker på all den tid han spiller fotball i et annet land. Om noen er det vel Stuttgart som tjener på det akkurat nå. Endret 23. juni 2017 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå