Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempesignering det der! Kommer til å ha PLs beste innleggsfot.

Det er vel nærliggende å tro at han kommer til å spille som del av en trebackslinje eller hva? Dermed får vi ikke gleden av "PLs beste innleggsfot".

Edit: Skandale at en 23åring fra Tyskland ikke kan Engelsk.

Wing back. Og han er vel fra Bosnia? Men ja, bør vel kunne engelsk.

Edit: Nvm, han er født og oppvokst i Tyskland ser jeg. ?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Kjempesignering det der! Kommer til å ha PLs beste innleggsfot.

Det er vel nærliggende å tro at han kommer til å spille som del av en trebackslinje eller hva? Dermed får vi ikke gleden av "PLs beste innleggsfot".

Edit: Skandale at en 23åring fra Tyskland ikke kan Engelsk.

Wing back. Og han er vel fra Bosnia? Men ja, bør vel kunne engelsk.

Edit: Nvm, han er født og oppvokst i Tyskland ser jeg.

Født i Tyskland av bosniske foreldre. Bodd i Tyskland hele livet så vidt jeg kan finne ut av (spilt for tyske klubber hele karrieren, siden 1995). Snakker flytende tysk. Så, 2. generasjonsinnvandrerer? Vil si at han er fra Tyskland, selv om han spiller for et annet landslag. Blir jo litt som fra Norge som spiller for Kosovo. Kastrati og Selina eller hva han heter. 

Edit: Bah, too slow! 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Monreal har jo gjort det bra som stopper etter vi starta med 3 bak. Han har vel ikke spilt en eneste kamp wing back eller? 

Det sagt så har jo han vært rykta tilbake til spania. Han har vel runna 30 og er strengt tatt ikke såååå god. 

Trur også Gibbs drar. 

Lenke til kommentar

Monreal er kun god nok til å være reserve som venstreback. De gangene han har spilt midtstopper mot topplag har han blitt rævkjørt gjentatte ganger. Egentlig bør Holding-Kos-Mustafi med Gabriel i bakhånd være ganske solid. Såfremst Holding fortsetter trenden.

Skal man være vingback er man nødt å ha god workrate, styrker både defensivt og offensivt. En rimelig stor rolle da man skal kunne løpe opp og ned og involvere seg i det defensive og offensive konstant.

Både Monreal og Gibbs har for store svakheter i enkelte deler av gamet til å kunne kle seg i en slik rolle. Derfor mener jeg Kolasinac er perfekt som vingback. Ox har også bevist at han kan takle den rollen på høyre side av banen. Skulle bare ønske han hadde mer sluttprodukt i siste fase av spillet.

Lenke til kommentar

Monreal er kun god nok til å være reserve som venstreback. De gangene han har spilt midtstopper mot topplag har han blitt rævkjørt gjentatte ganger. 

Tull. Skjønner ikke hva du har i mot Monreal. Han har hatt en meget god sesong i år, men han er ikke god nok offensivt. Der kommer Kolasinac godt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...