Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.

Her var det mye svartmaling gitt.

Du må gjerne fortelle hva du er uenig i, i stedet for å komme med et slikt innlegg som over. Kom med motargumenter! Hva mener du han tar feil av?

Dette mener jeg generelt. Opplever ofte at når folk her er uenige i noe så argumenteres det ikke i mot, men kommer med korte motsvar som "nei", "bullshit", "svartmaling", "troll", etc. 

Jeg synes CJ skriver et godt og nyansert innlegg, og er enig i mye. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

.

Her var det mye svartmaling gitt.

Du må gjerne fortelle hva du er uenig i, i stedet for å komme med et slikt innlegg som over. Kom med motargumenter! Hva mener du han tar feil av?

Dette mener jeg generelt. Opplever ofte at når folk her er uenige i noe så argumenteres det ikke i mot, men kommer med korte motsvar som "nei", "bullshit", "svartmaling", "troll", etc.

Jeg synes CJ skriver et godt og nyansert innlegg, og er enig i mye.

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om først? At han ikke synes at 90% av laget fortjener å spille for Arsenal, hverken fra start eller benk.

Eller at Koscielny ikke er en verdig å være kaptein, siden han dreit seg ut en gang I Everton kampen. Vi har VELDIG LITE innsikt i hvem som bør være kaptein og ikke. Og dessuten det blir innlegget hans bare preget av synsing og personlig preferanser og lite fakta.. Sannheten er at vi kjenner ingen av disse spillerne og har ingenting å komme med når det gjelder å plukke ut kaptein.

Derfor synes jeg det var jævlig mye svartmaling..

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Fint at du utdyper, men jeg er uenig i kritikken. Tror du skal lese innlegget en gang til. Ikke mye svartmaling på gang i grunn. Det er en helt kurrant subjektiv oppsummering av sesongen sett under ett.

Fotball er en subjektiv sport. Meninger om spillere og prestasjoner er synsebasert. Noe kan måles i tall og statistikk, såkalt fakta, men overhodet ikke alt. Når vi er inne på fakta, ingen har fått så mange røde kort som Koscielny siden han debuterte for Arsenal. Hodeløs eller ikke?

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=/amp/talksport.com/football/arsenal-fc-news-laurent-koscielny-shown-red-card-fifth-time-170521240030%253Famp&ved=0ahUKEwiI0924uJXUAhUGFywKHa_bDMoQFggrMAI&usg=AFQjCNG0p9RRha2MZnb_qmbJvcxZYmLUkg&sig2=L_pLPXRqnLiY46FRrGcLgA

Hvor skriver forøvrig CJ at Kos ikke er en verdig kaptein pga det røde mot Everton?

Hvor skriver han at 90% ikke fortjener å spille for Arsenal? Synes det var rimelig 50-50 kritikk og ros til enkeltspillere.

Det er i det hele tatt få ledertyper i Arsenal om dagen. Det er i alle fall helt klart. Slike kollektive kollapser vi opplever hvert eneste år hadde ikke skjedd ellers

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mustafi hadde 22 kamper spilt før han opplevde sitt første tap. Tilfeldig? 
Jeg syns Mustafi var helt rå det første halvåret. 

Forresten gøy å se andre som liker Monreal, jeg har selv vert skeptisk til han til tider, men syns han har vert veldig god og fungert bra sammen med Sanchez de siste månedene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vi noen gang vinne PL eller ha sjangs i CL så må Monreal ut av dette laget. Verken spesielt god defensivt eller offensivt. Kan ikke markere og alt for dårlig på innlegg/ballkontroll/overblikk/skudd. Med Kolasinac får man hvertfall en dødelig presis innleggsfot.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Det er i det hele tatt få ledertyper i Arsenal om dagen. Det er i alle fall helt klart. Slike kollektive kollapser vi opplever hvert eneste år hadde ikke skjedd ellers

Dette høres sikker riktig ut i ditt hode, men det gjør det ikke mer riktig i den virkelige verden. Rent piss spør du meg!

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette høres sikker riktig ut i ditt hode, men det gjør det ikke mer riktig i den virkelige verden. Rent piss spør du meg!

Mulig det er piss, men det oppleves i alle fall slik. Se hvordan hele laget gjemmer seg i perioden februar - mars. Ingen tar grep og går foran. Alexis viser passion, men på gal måte. Kaste fra seg hanskene og storme av banen er ikke den beste måten å vise lederegenskaper på vil jeg si.

Gudene vet hva som foregikk i garderoben i den perioden. Utad så fremstod det som fullstendig kaos og villfarelse.

Lenke til kommentar

Sånn for generell kuriositets skyld, kva er det folk ser på som ledartyper på dei forskjellige laga?

Kem er ledaren på topplaga?

Keane, Vieira og Gerrard har jo alle gitt seg. =)

Takk. 

Ledertype bør bl.a. ha autoritet blant de andre spillerne og ha støtte fra trenerteamet. Hans funksjon bør være bl.a. å roe ned laget og enkeltspillere eller motsatt - få de i gang. 

Vet ikke hvem som er gode eller dårlige kapteiner i PL, finner ingen gode kilder til å navngi noen.  

Lenke til kommentar

Holding har mye potensiale, men syns enkelte overvurderer han litt. Han gjør mye bra, men han står også bak en del slurv som fort kan føre til farlige situasjoner. 

Som Benbjo sier, gi han noen år. 

Selvfølgelig, men han er 21 år i sin første sesong på dette nivået. Sammenlign ham med John Stones f.eks. 

Forøvrig: http://www.telegraph.co.uk/football/2017/05/30/arsene-wenger-verbally-agrees-new-two-year-contract-stay-arsenal/

Kommer ikke akkurat som et sjokk.

Lenke til kommentar

Sikkert mange som er misfornøyde med det, men personlig kan jeg akseptere to nye år med Wenger gitt at støtteapparatet restruktureres og at vi fortsetter med 3-4-2-1. For fem år siden ville vi ha trofeer, og nå har Wenger servert oss tre av dem på fire sesonger (fem dersom vi teller Community Shield, slik som det gjøres i United-tråden om dagen). Forsterk stallen i sommer, og sats alt på PL neste sesong. Tror vi kan ha godt av en sesong uten CL.

Endret av Classy Crab
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...