Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke over enda, og klarer ikke se det er heldigvis om vi ikke klarer det. Vil alltid gjøre det best mulig, og når det er noen ganske viktige kontraktforhandlinger på bordet ville CL plass fort vært det som tippet vekten vår vei mot forlengelse eller ei. Men hva betyr vel det så lenge man blir kvitt Wenger og kan ha en ny manager som har spillere som Gabriel, Walcott og Giroud å bygge et nytt lag rundt. yey!

Lenke til kommentar

City møter West Brom hjemme samt Watford borte. Liverpool har kun igjen Middlesborough hjemme.

Arsenal møter Sunderland og Everton hjemme.

Jeg ser ikke hvordan mye kan skje. Liverpool må avgi poeng hjemme mot Middlesborough. Eller så må City tape minst en av kampene og evt felles på målforskjell. Uansett må Arsenal vinne sine to og da hente inn 5 mål på City.

Det skjer ikke.

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Saken er jo da at Middlesbrough har rykket til helvete ned allerede. De var allerede bedritne når motivasjonen var på topp, nå har de ingenting å spille for.

Håpet vårt nå er at City kuker det til i en av kampene sine.

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Da holder det ikke med 2-0 mot Sunderland. Trenger en kjempeseier for å kunne utfordre City på målforskjell.

Joda, men taper de en så taper de målforskjell der. Men ja, helst storseier mot sunderland. Spiller vi som i 2. Omgang mot stoke kan vi fort score 5-6.

Er ikke så veldig bekymret for everton heller. Lukaku bruker å være i lomma på koscielny, han har selv sagt at han er den stopperen han trives minst å spille mot.

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

En sjetteplass etter 38 kamper hadde kanskje tipper vekta over for å kippe ut Wenger, enda bedre med sjuendeplass men det er nå (iflg meg dessverre urealstisk). Hva faen skal AFC med en femteplass??

Altså, jeg tror ikke vi gjør det stort bedre i EL neste høst enn det man vanligvis gjør i CL. Middelhavsfarer, middel, middel, medium..., par sesonger til med 5./6.-plasser så bryr ingen seg seg, hverken nye spillere eller neste generasjon supportere.

Lenke til kommentar

Jeg har gått helt i schadenfreude-modus mtp AW etter Bayern-kampene. Gjentar igjen: nå er klubben ved et genuint veiskille, enten går det jevnt og trutt nedover med AW, eller så kommer det kompetent nytt blod inn. Et par sesonger med 5.-7.plasser kan vi godt tåle så lenge det bygges for fremtiden.

( for øvrig forstår jeg overhodet ikke forretningsmodellen til AFC og styret og Kroenke heller. Det er "greit nok" at man har lyst til å hente ut mye profitt og at klubben genererer penger, men opplegget nå er jo en jevn jævla stagnasjon. ) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...