Adrax Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 http://www.espnfc.com/arsenal/story/3122652/arsenal-tell-arsene-wenger-he-must-accept-restructuring-of-club-sources Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Da er det vel bare å si adjø? Dette er jo et menneske med manglende omstillingsevne. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Krysser også fingrene! 20+ år er liksom nok, både for ham rent personlig og for klubben også. Han er ingen Conte eller SAF, han hadde toppnivået sitt for mange år siden. Litt vemodig om han går helt ut i sommer -- men det er selvsagt for absolutt alle parter det mest rasjonelle at han går helt ut eller finner seg en ikke-sportslig rolle han fint kunne fylle.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/hevder-wenger-utloeser-full-maktkamp-i-arsenal/a/23994279/?expId=df-86-d3a1ce00&varId=df-86-s5454a19 "Når en journalist antyder at det kan forekomme endringer i måten Arsenals sportslige ledelse er strukturert på, svarer Wenger: – Nei, nei, nei. Beklager, nei. Jeg er ikke klar for å snakke om det. Jeg er manageren i Arsenal Football Club, og så lenge jeg er manageren i Arsenal Football Club, så vil jeg bestemme hva som skjer på den tekniske fronten. Sånn er det." Den mannen tror virkelig at han er den eneste som vet best. Sta, arrogant, manglende selvinnsikt.. stikkordene er mange. Slik er det med eldre folk, livredd for forandring. Endret 10. mai 2017 av Adrax Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Noen som har trua på at vi blir og greie dette da? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Tror vi kan ta igjen Liverpool, det er jo typisk Liverpool å rote bort poeng mot lag fra nedre halvdel. (West Ham og Boro) Stoke har kun plassering å spille for. Sunderland er allerede i Championship. Everton er garantert 7. Plass uansett hva som skjer, spørs hvor mye de gidder å legge i kampen. Fullt mulig om vi vinner alle de 3 siste, men vi er jo selvfølgelig avhengig av at City eller Liverpool taper poeng. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Nope. Blir femte i år. Tror vi ryker på en smell mot Everton. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Tror vi kan ta igjen Liverpool, det er jo typisk Liverpool å rote bort poeng mot lag fra nedre halvdel. (West Ham og Boro) Stoke har kun plassering å spille for. Sunderland er allerede i Championship. Everton er garantert 7. Plass uansett hva som skjer, spørs hvor mye de gidder å legge i kampen. Fullt mulig om vi vinner alle de 3 siste, men vi er jo selvfølgelig avhengig av at City eller Liverpool taper poeng. Bare fordi Sunderland har rykket ned betyr ikke at man skal undervurdere de. De har en sær tendens til å overprestere mot topplag på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Tror vi kan ta igjen Liverpool, det er jo typisk Liverpool å rote bort poeng mot lag fra nedre halvdel. (West Ham og Boro) Stoke har kun plassering å spille for. Sunderland er allerede i Championship. Everton er garantert 7. Plass uansett hva som skjer, spørs hvor mye de gidder å legge i kampen. Fullt mulig om vi vinner alle de 3 siste, men vi er jo selvfølgelig avhengig av at City eller Liverpool taper poeng. Bare fordi Sunderland har rykket ned betyr ikke at man skal undervurdere de. De har en sær tendens til å overprestere mot topplag på slutten av sesongen. Neida, man skal ikke undervurdere lag som allerede har rykket ned, det beviste jo Tottenham sist sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Kan jo oppstå en ganske interessant situasjon der om vi slår Everton så mister Pool 4.plassen. Kan jo være at Everton ikke ønsker å hjelpe Liverpool? Når det er sagt så møter vi to lag nå som vi ofte har slitt med. Arsenal har faktisk ikke slått Stoke borte siden 2009/2010 så vidt jeg kan se! Endret 11. mai 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Nope. Blir femte i år. Tror vi ryker på en smell mot Everton. Evertonspelerane har tatt ferie for øyeblikket, Arsenal bør klare 3 poeng i den kampen og. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Arsenal har faktisk ikke slått Stoke borte siden 2009/2010 så vidt jeg kan se! Arsenal hadde heller ikke vunnet borte mot Southampton siden 03/04 sesongen, så man kan ikke alltid se på statistikk! 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 I tillegg har vel ikkje pool spelt en god fotballkamp sia tidlig mars. Dramatisk lite kreativt, men sånn det gjerne blir når motoren, fordelaren, og lynvingen er ute bl.a. Dekning finst ikkje =) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Arsenal har faktisk ikke slått Stoke borte siden 2009/2010 så vidt jeg kan se! Arsenal hadde heller ikke vunnet borte mot Southampton siden 03/04 sesongen, så man kan ikke alltid se på statistikk! Neida, jeg bare sier at Stoke borte er en kamp hvor Arsenal ikke akkurat er favoritter. Siden Stoke rykket opp i 2008 så har Arsenal 5 tap, 3 U og 1 seier på Britannia. Et av disse tapene var riktignok i FA cupen. Kan Arsenal vinne? Ja, såklart, men Stoke borte er historisk sett (de ti siste årene) en kamp Arsenal ikke vinner. Nå var det jo også et opphold fra 2005 - 2012 der Soton ikke var i PL og lagene ikke møttes. Sånn sett kan vi gå enda lenger tilbake og se at Arsenal bare har slått Stoke borte 1 gang siden 1982 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 AFC har kjempet seg vekk fra 7.plassen, det er klart. En 7,plass etter sesongen hadde vært krise. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kamptråd: Stoke - Arsenal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå