Espp Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Kronikk? Det var Lars Tjærnås som på elendig vis, med tanke på hans kunnskap og posisjon, deler sine tanker. Han oppsummerer jo bare fakta denne sesongen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Storebror faktisk, Arsenal har ikke vunnet mye de siste årene, men likevel mer enn Spurs som ikke har vunnet noe særlig i sin historie. Blir ikke storebror av å samle på 2. plasser. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ja, sannsynligvis første sesongen utenfor topp 4 på aldri så lenge. Hva sies om det? Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Neida, man blir ikke storebror automatisk av andreplasser, ..men jeg ser for meg at AFC blir i denne smørja et par-tre sesonger til. Dermed kan man eventuelt snakke om et skifte anv storebror i nord-London.Jeg skjøt inn kronikken kun for å skape litt debatt, ikke nødvendigvis mine meninger det der. Men jeg er heller ikke uenig med ham, se første setning over. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Storebror faktisk, Arsenal har ikke vunnet mye de siste årene, men likevel mer enn Spurs som ikke har vunnet noe særlig i sin historie. Blir ikke storebror av å samle på 2. plasser. 8 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det er en stund til Tottenham blir storebror. Men at de i årene fremover kan tiltrekke seg bedre spillere og gjøre det bedre sportslig enn Arsenal blir bare mer og mer sannsynlig. Hovedproblemet til Arsenal er ikke Wenger, men eieren. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 http://direkte.vg.no/studio/vgsporten#!verbatimId=590ef6b55152f7a47786226a "Det kommer an på" Basicly som å si "Nei" med mindre Arsenal tilbyr han en fetere kontrakt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Begynner å bli en stund siden Wenger "Snart" skulle fortelle hva planen hans er. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Ser for meg at Arsenal er bygd opp på lost promises. Vi har ikke vært reel utfordrer på mange år. jeg kom hit for å vinne trofeer, for å kjempe i mesterligaen og å vinne Premier League. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Blitt noen cup-trofeer og mesterligaen da. 2/3 ain't bad Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Å vinne PL og være en reell utfordrer i CL er nok hovedprioriteringen til Alexis. Arsenal er ikke med i samtalen om noen av de slik ting er akkurat nå dessverre. Endret 7. mai 2017 av OhEasy Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Snille Wenger - Thore Haugstad"Arsenal lider av en «snill» klubbkultur hvor svake prestasjoner ikke får alvorlige konsekvenser, verken for Arsène Wenger eller spillerne." Endret 7. mai 2017 av Calippus Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 I mitt hode er Wenger synonymt med ordet svakhet, og det er det som har definert Arsenal fra og med 2005 og fram til nå synes jeg. Dette er også definert av alle "de andre". I det hai-bassenget PL er, der alle kan spise alle.Dermed er onkel Arséne alltid den som sier "vend det andre kinnet til (når du / dere blir utkonkurrert)". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Den er da på plass den ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Link? Er på mobil, finner den ikke. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Link? Er på mobil, finner den ikke. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1772740&page=2&do=findComment&comment=23878985 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Snille Wenger - Thore Haugstad "Arsenal lider av en «snill» klubbkultur hvor svake prestasjoner ikke får alvorlige konsekvenser, verken for Arsène Wenger eller spillerne." Jaja, enig. Men gjør ikke en dritt med det. Wenger kom ikke med en dritt 03/04 sesongen, spillerne hadde alt vinnermentalitet. Endret 7. mai 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå