Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skriver mer i Arsenal Forumet enn Manu forumet... :p

Uansett så bryr jeg meg som sagt lite om han går til noen andre.

 

BTW, Tipper det er fordi han har besøkt Arsenal at de skriver det....!?

I forrige uke besøkte den russiske angrepsspilleren både Tottenham og Arsenal. Også Chelsea skal være interessert i Arsjavin, men ifølge Sunday Telegraph skal Arsène Wenger og Arsenal ligge best an i Arsjavin- kampen.

Arsenal tråd = 72 innlegg

United tråd = 498 innlegg

 

Har du noe spesielt imot meg ta det via PM.

 

Snakk om Arsenal og du kan jo bare skrive så mye du vil.

Problemet er vel at du og endel andre har lett for å søple ned tråden med off topic..

Lenke til kommentar
Må jo bare være glad for at det er litt liv her, å et par innlegg offtopic er ikke så ille så lenge det er om fotball.

 

Det har man jo egen tråd for om beovet for å prate fotball melder seg.

Denne tråden gjør seg helt fint med at emnet holdes Arsenal, så får den heller hvile en dag i ny og ned.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Fabregas håper jeg faktisk fortsetter i PL. Han er en av de spillerne jeg aller helst kunne sett i Liverpool, virker som en hyggelig fyr privat og han er en fantastisk fotballspiller. For meg er det ingen tvil - han er blant verdens beste midtbanespillere. I hvertfall når det kommer til det kreative offensive plan. Følte bare at jeg måtte si det.

 

 

Også er jeg enig med han som sier at Xavi er verdens beste midtbanespiller per dags dato. Tozva var det :D

Lenke til kommentar

Skal man begynne å si at en spiller har klubbfølelse så burde mannen ha opplevd en nedtur for klubben. Etter Calciopoli så hadde Buffon og Roma en muntlig avtale, men alt gikk opp i røyk etter Juve's skyhøye priskrav ;)

 

Nå er ikke akkruat Buffon en Bad-Guy på dette området, snarere tvert imot.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...