invalid_user Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2482852.ece lol. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, det var latterlig! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Xavi er uten tvil den beste midtbane spilleren nå fortiden. Jeg sier ikke det pga. at jeg heier på Barcelona, for det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du skriver mer i Arsenal Forumet enn Manu forumet... Uansett så bryr jeg meg som sagt lite om han går til noen andre. BTW, Tipper det er fordi han har besøkt Arsenal at de skriver det....!? I forrige uke besøkte den russiske angrepsspilleren både Tottenham og Arsenal. Også Chelsea skal være interessert i Arsjavin, men ifølge Sunday Telegraph skal Arsène Wenger og Arsenal ligge best an i Arsjavin- kampen. Arsenal tråd = 72 innlegg United tråd = 498 innlegg Har du noe spesielt imot meg ta det via PM. Snakk om Arsenal og du kan jo bare skrive så mye du vil. Problemet er vel at du og endel andre har lett for å søple ned tråden med off topic.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Må jo bare være glad for at det er litt liv her, å et par innlegg offtopic er ikke så ille så lenge det er om fotball. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Må jo bare være glad for at det er litt liv her, å et par innlegg offtopic er ikke så ille så lenge det er om fotball. Det har man jo egen tråd for om beovet for å prate fotball melder seg. Denne tråden gjør seg helt fint med at emnet holdes Arsenal, så får den heller hvile en dag i ny og ned. Endret 22. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2482852.ece lol. Real-president Calderón skal visst håpe på en liten kinderegg-løsning ved å ansette Wenger; Håpet er at han skal klare å få med seg Cesc Fabregas fra London til Madrid. News of the World <3 Endret 22. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 "men skal man tro normalt velinformerte Marca" Hahaha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Calderon er en idiot. Håper ingen av dem drar til Real. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Calderon er en idiot. Håper ingen av dem drar til Real. Å i det hele tatt tenke tanken på at Barcelona-gutten Cesc skulle gå til Real er latterlig. Kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fabregas håper jeg faktisk fortsetter i PL. Han er en av de spillerne jeg aller helst kunne sett i Liverpool, virker som en hyggelig fyr privat og han er en fantastisk fotballspiller. For meg er det ingen tvil - han er blant verdens beste midtbanespillere. I hvertfall når det kommer til det kreative offensive plan. Følte bare at jeg måtte si det. Også er jeg enig med han som sier at Xavi er verdens beste midtbanespiller per dags dato. Tozva var det Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fabregas-skryt er alltid velkomment i denne tråden. Ryktene om Chiellini får det til å gå rundt for meg. Det hadde vært fabelaktig. Ryktene sier prisen ligger på Gallas + 10 mill pund. Jeg vet at sjansene er små, men jeg kan ikke la være å håpe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Det er så urealistisk (....) Endret 22. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mener du at Juve-spillere jevnt over ikke har klubbfølelse? Hva med Del Piero? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Mener du at Juve-spillere jevnt over ikke har klubbfølelse? Hva med Del Piero? Hvem andre er det dem har? Det er det som har vært hovedproblemet til Nordlagene. Nå ser det (trolig) ut som om det har snudd i juve. Endret 22. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Buffon har vært der i 6-7 år. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Buffon har vært der i 6-7 år. Har forklart den situasjonen flere ganger. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mener du at Juve-spillere jevnt over ikke har klubbfølelse? Hva med Del Piero? Hvem andre er det dem har? Buffon, men han er også den eneste andre jeg kommer på. Så ser poenget ditt. Det er ihvertfall positivt med tanke på overgang. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Skal man begynne å si at en spiller har klubbfølelse så burde mannen ha opplevd en nedtur for klubben. Etter Calciopoli så hadde Buffon og Roma en muntlig avtale, men alt gikk opp i røyk etter Juve's skyhøye priskrav Nå er ikke akkruat Buffon en Bad-Guy på dette området, snarere tvert imot. Endret 22. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så det var ikke nedtur for Juve da de rykket ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå