Calippus Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Han har ikke den tyngden som trengs for å lede et engelsk lag imo Trengs det mer tyngde enn for et spansk et?? Barca liksom ( + er til tider en god del hvassere liga sørover i Europa også, spør du meg og mange andre...) Endret 12. april 2017 av Calippus Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 James Olley fra Evening Standard sier at Arsenal vil tilby Alexis 300k i uka. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 jeg sliter med å se for meg at det står SÅ mye på lønna med Alexis. Han signerer sikkert lett kontrakt om det faktisk blir hentet 1-2 klassespillere som viser at vi faktisk har ambisjoner. Blir litt RVP all over again. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 En potensiell førsteellever til Arsenal er svært god allerede. Bare for å nevne mitt eksempel: Ospina Monreal - Mustafi - Koscielny - Bellerin Xhaka - Coquelin Oxlade-Chamberlain - Øzil - Sanchez Giroud Og for å ta med reserver også da: Ospina Mertesacker Ramsey Cazorla Walcott Welbeck Må innrømme det var vanselig å velge midtbane. Forsøkte å droppe eldre spillere så mye som mulig. Som jeg ser det er ny keeper noe som bør være førsteprioritering. Ny spiss og venstreback er vel det som trengs utenom det. Så handler det stort sett bare å rotere ut og inn noen nye reserver i tillegg. Å ha et lag med solide spillere i sin beste alder (25-28) i tillegg til unge spillere som Bellerin og Ox-Chamberlain er en svært bra base. mIdtbanen er rimelig sinnsyk, nesten for mange gode spillere. De eldre spillerne er solide spillere. Ikke mye å klage på når det gjelder Arsenal. Hovedsaklig keeper, spiss og venstreback vil jeg si. Samme som Liverpool faktisk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Den elleveren der hadde blitt 6-7 at best. Elendig. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Kan jeg spørre deg hvor mange Arsenal-kamper du har sett i år, zeebra? 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Midtbanen er sinnsyk? Den er blant de dårligste i PL. Helt grusom. I stor grad skyld i krisen Arsenal er i nå. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Bare for å flisespikke så har Ospina delt seg i to og Bellerin og Monreal byttet side Selvom vi har flust at sentrale midtbanespillere som burde være gode nok så presterer de ikke. Og funker de ikke så hjelper det ikke hvor gode de kan være dessverre. Som sagt så må det en gigant endring til. type ny manager som forandrer mentaliteten til spillerne eller stor utskiftning av spillere. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Hvis vi ender opp med en ny manager i sommer, håper jeg inderlig at det er en som tør å satse på unggutter. Utrolig trist at Wenger, som tidligere var kjent for dette, gang på gang nedprioriterer potensielle stjerner til fordel for middelmådigheter som allerede har nådd sitt tak og som aldri kommer til å bli gode nok. Jeg vil se Holding foran Gabriel, Maitland-Niles foran Coquelin, Martinez foran Cech og Ospina. Hvorfor har ikke Jeff fått spille mer? Vi har et megatalent i Chris Willock som fort kan forlate oss i sommer når kontrakten hans løper ut fordi Wenger aldri gir ham spilletid for førstelaget. Mye av det samme foregår på U23-laget vårt, som kun eksisterer for å utvikle talenter. Sanogo, Jenkinson og Debuchy kommer aldri til å spille en kamp for oss igjen. Hvorfor prioriteres de foran for eksempel Nketiah, som bøtter inn mål på ethvert nivå hvor han har fått prøve seg? Feigt å kjøre "safe" med middelmådigheter i stedet for å gamble på talenter med langt høyere tak. I stedet låner vi dem ut til klubber hvor de ikke får dyrket sine tekniske ferdigheter. LVG var ingen stor suksess i United, men han var enormt god til å integrere unge spillere på førstelaget. Vil så gjerne se det samme hos oss. Endret 16. april 2017 av Classy Crab Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Så du ønsker altså Arsenal enda lenger ned på tabellen? Ingen av de du nevner er gode nok til å starte for oss enda. Et innhopp her og der, kanskje, men det er vanskelig å forsvare når klubben har slitt såpass mye denne sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Hvis vi ender opp med en ny manager i sommer, håper jeg inderlig at det er en som tør å satse på unggutter. Men for faen. det er jo akkurat det vi IKKE må. Det var det tullet vi drev på med i årevis når vi ikke kunne handle. Nå har vi penger, masse penger. Bygg et jævla lag som kan ta seriegull igjen, så kan vi begynne å snakke om unggutter igjen når vi har hentet hjem ligatittelen. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg sier ikke at vi ikke skal forsterke, eller at juniorene skal inn i startelleveren. Jeg sier at noen av dem fortjener en sjanse foran andre som åpenbart aldri kommer til å bli gode nok. Coquelin og Gabriel er vandrende katastrofer, mens Maitland-Niles og Holding stort sett har vært feilfrie når de har fått sjansen. Kane og Alli hadde aldri fått sjansen til å blomstre hos oss. Nå er de de to nøkkelspillerne i et Tottenham-lag som blir bedre og bedre for hver kamp de spiller. 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Forskjellen er at vi hadde et lag fullt av unggutter. Hvis man har en ordentlig grunnmur/stamme i laget med erfarne og gode spillere, så kan man tillate seg et ungt talent eller to. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1770502 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Wilshere er ferdig for sesongen med nytt brudd på samme sted som sist. Trist at han har hatt så mye skader. for på sitt beste var han fantastisk, og skulle gjerne sett han ble lenge nok skadefri og god nok til å komme tilbake i Arsenal. Endret 18. april 2017 av archongamer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Det var nok karrieren hans. Har vært kurant for Bournemouth i år, og kunne fort spilt seg inn på laget neste sesong om han imponerte i pre-season. Men kjeks will always be kjeks. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Wenger gir ham vel ny kontrakt uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Full kit wanker. Endret 20. april 2017 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 http://dailycannon.com/2017/04/agent-confirms-arsenal-had-deal-for-kante-lemar-for-just-12-6m/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå