Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, den er tør og råtten men la gå allikevel.

 

Hva kan du ikke være hvis du er Arsenal supporter?

 

Rasist!

 

Faktisk utrolig rotten. Må være gøy å være 14år og synes at dette er morsomt....

Samtlige gode fotball lag har med ikke ariske spillere. Skal man lage et verdens lag, både idag eller gjennom tidene så vil det være jævlig få ariske spillere som er med. La oss holde oss for gode for slike vitser.

Lenke til kommentar
Jaja, den er tør og råtten men la gå allikevel.

 

Hva kan du ikke være hvis du er Arsenal supporter?

 

Rasist!

 

Faktisk utrolig rotten. Må være gøy å være 14år og synes at dette er morsomt....

Samtlige gode fotball lag har med ikke ariske spillere. Skal man lage et verdens lag, både idag eller gjennom tidene så vil det være jævlig få ariske spillere som er med. La oss holde oss for gode for slike vitser.

 

Må si at godeste rex,mistet en stjerne å to i min bok nå ja :roll:

Lenke til kommentar
Totti, Scholes, Arteta++

Da begynner vi å gå over på en helt annen posisjon på banen ;)

Så du mener Totti ikke går sentralt i banen? Jeg tar ikke lagoppstillingen som et ark med fakta. Ronaldo f.eks er mer spiss/indreløper enn kant. Totti står jo selvfølgelig høyere enn Xavi o.l, men sammenligner du han med f.eks Gerrard er det kun de defensive oppgavene som skiller rollene deres nevneverdig.

Lenke til kommentar
Så du mener Totti ikke går sentralt i banen? Jeg tar ikke lagoppstillingen som et ark med fakta. Ronaldo f.eks er mer spiss/indreløper enn kant. Totti står jo selvfølgelig høyere enn Xavi o.l, men sammenligner du han med f.eks Gerrard er det kun de defensive oppgavene som skiller rollene deres nevneverdig.

Han er ikke den samme spillertypen som han engang var, den tydlige Trequartista'en (Ballfordelende, "Hengende" spiss). Nå har han flyttet seg lengre oppover på banen og har blitt mer enn spiss.

Gerrard og Totti er to ve-eldig forskjellige typer på banen.

Lenke til kommentar
Du sier at Totti er flyttet oppover og blitt mer en spiss? Det har nesten Gerrard også, og Rafa har tidligere uttalt at Gerrard senere i karrieren vil bli brukt som spiss. Totti og Gerrard er ikke så forskjellig som du sier. Gerrard har også blitt mer offensiv og offensiv med tiden.

Joda, men Totti har blitt en mye mer stillestående type, han vandrer sjeldent fra side til side osv.

Lenke til kommentar

Er vel journalisten som har en balle for lite. Arsjavin sa ikke en dritt om Arsenal. Det eneste han sa var:

 

- Jeg prøver å spille så godt som mulig i Zenit, men jeg har gjentatte ganger fortalt klubbpresidenten at jeg ikke ønsker å være en del av laget lenger. Hvis de ikke lar meg reise, vil jeg fremdeles være Zenit-spiller, men bare på papiret.

 

Rykter er rykter.

 

Uansett så tror jeg Chelsea stikker av med ham.

 

1. FC Abramovich (russisk)

2. Chelsea trenger en kvalitets spiss/kant.

Lenke til kommentar

Du skriver mer i Arsenal Forumet enn Manu forumet... :p

Uansett så bryr jeg meg som sagt lite om han går til noen andre.

 

BTW, Tipper det er fordi han har besøkt Arsenal at de skriver det....!?

I forrige uke besøkte den russiske angrepsspilleren både Tottenham og Arsenal. Også Chelsea skal være interessert i Arsjavin, men ifølge Sunday Telegraph skal Arsène Wenger og Arsenal ligge best an i Arsjavin- kampen.
Endret av Justin_Sane
Lenke til kommentar
Jaja, den er tør og råtten men la gå allikevel.

 

Hva kan du ikke være hvis du er Arsenal supporter?

 

Rasist!

 

Faktisk utrolig rotten. Må være gøy å være 14år og synes at dette er morsomt....

Samtlige gode fotball lag har med ikke ariske spillere. Skal man lage et verdens lag, både idag eller gjennom tidene så vil det være jævlig få ariske spillere som er med. La oss holde oss for gode for slike vitser.

 

Er enig i at det var en tørr vits, men var da fælt så hårsåre vi skulle være. Er blitt temmelig dagligdags med slike "morsomheter" fra andre fans, noe som antagelig henger igjen fra tidligere. Som sagt er det ikke så stor forskjell nå lenger.

 

Btw, begrepet arier som brukt av nazismen er tatt i bruk på feil grunnlag. Ariere er en folkegruppe fra India/Iran elns, så tror det er en del klubber som ikke utelukkende består av disse.

Lenke til kommentar
Du skriver mer i Arsenal Forumet enn Manu forumet... :p

Uansett så bryr jeg meg som sagt lite om han går til noen andre.

 

BTW, Tipper det er fordi han har besøkt Arsenal at de skriver det....!?

I forrige uke besøkte den russiske angrepsspilleren både Tottenham og Arsenal. Også Chelsea skal være interessert i Arsjavin, men ifølge Sunday Telegraph skal Arsène Wenger og Arsenal ligge best an i Arsjavin- kampen.

Arsenal tråd = 72 innlegg

United tråd = 498 innlegg

 

Har du noe spesielt imot meg ta det via PM.

Lenke til kommentar
Er enig i at det var en tørr vits, men var da fælt så hårsåre vi skulle være. Er blitt temmelig dagligdags med slike "morsomheter" fra andre fans, noe som antagelig henger igjen fra tidligere. Som sagt er det ikke så stor forskjell nå lenger.

 

Btw, begrepet arier som brukt av nazismen er tatt i bruk på feil grunnlag. Ariere er en folkegruppe fra India/Iran elns, så tror det er en del klubber som ikke utelukkende består av disse.

Å tar man "arisk" i den vanlige formenningen, så er det vel få engelskmenn som er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...