Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går rykter om at AW skal ha signert en kontrakt som forlenger hans tid i klubben med et år til.

 

Jeg så dette tidligere i dag, men det er The Sun og Express og andre som melder dette, så jeg forholder meg rolig enda. Om det skulle vise seg å stemme, så kommer Wenger til å få det jævlig tøft den neste sesongen. Mange, inkludert meg, er ikke villig til å gi fyren enda et år på å ødelegge Arsenal.

Lenke til kommentar

- Jeg liker Manchester United, Chelsea, Arsenal og Liverpool. Dette er lagene som alltid er med og slåss i toppen, sa Neymar. I tillegg til storlagene er det en annen faktor som kan spille inn.

- I tillegg har du trenere på toppnivå i José Mourinho og Pep Guardiola. Dette er trenere som hvilken som helst spiller i verden ønsker å jobbe med, sa Neymar.

Ikke overrasket over at han IKKE nevner AW  :rofl: Sett fra en mer positiv vinkel er det hyggelig at han følger Arsenal, men aldri aldri aldri at vi kan kjøpe han nå. 

Lenke til kommentar

Har foregått en stund nå, men rykter er noe piss. Altså, nå ryktes det at Özil, Perez, Alexis, OX, Bellerin OG Wilshere forsvinner til sommeren. 

Debuchy forsvinner også, men det er jo greit. 

Tror imidlertid at dette ikke stemmer og at vi beholder en bunch av disse, men hvis det er noen kritiske ledd som går her ser jeg oss ikke erstatte de med en gang, fordi det er vi ikke akkurat kjent for å gjøre og det bekymrer meg mest av alt. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...