Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nåja, jeg karakteriserer Fabregas som en av de beste i verden, men ikke som den beste (I sin posisjon).

Dette var et mye bedre innlegg. Cesc er ikke den soleklart beste midtbanespilleren i verden, men han er helt i toppsjiktet, og ingen burde riste på hodet når han blir nevnt i denne sammenhengen. Xavi er en fantastisk spiller, for øyeblikket sliter jeg med å finne flere kandidater enn han og Cesc.

Lenke til kommentar
Interessant diskusjon det der, hvem mener dere er bedre en Cesc?

Jeg anser Pirlo som en mer genial spiller.

Obviously, Pirlo er fenomenal, men han har peaket, og er på vei ned. For to år siden var han den ubestridt beste MS i mine øyne. Fabregas har flere sider ved spillet sitt som sammenlagt gjør han til en bedre spiller enn Pirlo. Selv om det er ingen som slår pasninger som crackhue fra Italia.

 

On Adebayor's red card...

“It was very soft. Today was Be A Gooner, Be A Giver, but you cannot say the referee was a Gooner, he was a giver, giving yellow cards that we didn’t deserve. Every week when we play away from home, we are told people get in our faces and we cant cope.

 

“I should show you our players after some games we play away from home; it is a joke. Neither of the bookings were justified. It is just an unbelievable decision; if Adebayor goes off, then [Robbie] Keane has to go off in the first minute. It seems we have different rules. The decision cost us two-points today, and I do not agree with it all.”

Wenger legger ikke noe imellom her.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Obviously, Pirlo er fenomenal, men han har peaket, og er på vei ned. For to år siden var han den ubestridt beste MS i mine øyne. Fabregas har flere sider ved spillet sitt som sammenlagt gjør han til en bedre spiller enn Pirlo. Selv om det er ingen som slår pasninger som crackhue fra Italia.

Nå baserer du deg mye på VM (Åpenbart), og etter VM i 06 så har Milan sliti som få andre har gjort, det virker som det har løsnet mer og mer denne sesongen.

Pirlo var forøvrig genial i kampen i dag mot Udinese.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Interessant diskusjon det der, hvem mener dere er bedre en Cesc?

Jeg anser Pirlo som en mer genial spiller.

Obviously, Pirlo er fenomenal, men han har peaket, og er på vei ned. For to år siden var han den ubestridt beste MS i mine øyne. Fabregas har flere sider ved spillet sitt som sammenlagt gjør han til en bedre spiller enn Pirlo. Selv om det er ingen som slår pasninger som crackhue fra Italia.

 

On Adebayor's red card...

“It was very soft. Today was Be A Gooner, Be A Giver, but you cannot say the referee was a Gooner, he was a giver, giving yellow cards that we didn’t deserve. Every week when we play away from home, we are told people get in our faces and we cant cope.

 

“I should show you our players after some games we play away from home; it is a joke. Neither of the bookings were justified. It is just an unbelievable decision; if Adebayor goes off, then [Robbie] Keane has to go off in the first minute. It seems we have different rules. The decision cost us two-points today, and I do not agree with it all.”

Wenger legger ikke noe imellom her.

Det gjør han nå aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...