Golf'ern Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Da skjønner jeg mer, takk for info, leser ikke bøker, men er vel nok historie jeg kan lese meg opp på ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Så vidt jeg husker så vant vi ligaen, men kan jo hende at jeg tar feil. Hvem husker slike små detaljer? Sa ikke Ferguson i fra i starten av mai? I så fall ikke lenge igjen av sesongen for å bruke til noe nyttig uansett da. Men er vanlig at managere gir slike beskjeder mot slutten eller etter endt sesong for ikke å skape støy midt i sesong med viktige kamper. I Wenger sitt tilfelle kan han kanskje få mindre pes fra supportere som da i stedet for å bitche vil hylle han for det han faktisk har gjort for klubben ved å annonsere det nå. På den andre siden vil det bli voldsomt med oppstyr, og spekulasjoner i media om arvtager osv. Så Wenger informerer nok styret i god tid før det blir offentlig kjent hva han velger å gjøre. @Archongamer Du har helt rett. Ble offentlig veldig sent i sesongen, men han bestemte seg i desember. Vet ikke hva Bananen prater om. Er en fordel å lese innlegg ordentlig. "Tusenårsskiftet" er et viktig nøkkelord her Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg sov dårlig i natt Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Walcott på topp og Perez fra start, hvordan dette utvikler seg sier vel ikke så mye om hvordan dette hadde fungert mot et PL-lag though. Lenke til kommentar
Populært innlegg archongamer Skrevet 21. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2017 Arsenal ble nektet å la Sutton få alle pengene for billettene solgt under gårsdagens kamp av FA. Da donerte klubben i stedet £50 000 til Sutton for at banen skal utvikles og legge bedre til rette for yngre spillere. I tillegg la Arsenal igjen samtlige drakter i garderoben da de dro. En fin gest! 10 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Skulle bare mangle. Husker når vi møtte Farnborough for endel år siden i cupen, kampen ble flyttet til Highbury, og Farnborough fikk hele overskuddet etter kostnadene til drift var dekket. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Nesten utrolig at styret tillater slike utgifter. Bra av klubben! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Synes det er helt konge at Arsenal gjør sånne ting. Respect! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Anbefaler alle å høre på ukens fotballklubben. Simen Stamsø Møller er gjest og har en lang monolog angående Wenger. Han kunne ikke vært mer spot on egentlig. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Lastet ned. Får høre i bilen på vei til forelesning. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Anbefaler alle å høre på ukens fotballklubben. Simen Stamsø Møller er gjest og har en lang monolog angående Wenger. Han kunne ikke vært mer spot on egentlig. Hvor finner jeg dette? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Anbefaler alle å høre på ukens fotballklubben. Simen Stamsø Møller er gjest og har en lang monolog angående Wenger. Han kunne ikke vært mer spot on egentlig. Hvor finner jeg dette? Har du iOs så søker du i podkastappen. Eventuelt i itunes Tipper du finner den i Beyondpod for android også Endret 22. februar 2017 av Lakrisbåt 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hørte på den i går kveld. Gode greier. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Kommer vel en snurt kommentar for at jeg linker fra Goal.com men la gå "Wenger had already reached boiling point by then, though, with the FA report revealing that he twice told Taylor to "f*** off", while he also accused him of being "dishonest to his federation" and twice pushed the official." http://www.goal.com/en/news/8/main/2017/02/22/32947222/he-told-me-to-f-off-twice-wengers-x-rated-touchline-rant?ICID=HP_HN_HP_RI_1_3 Endret 22. februar 2017 av barezell Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Cazorla ute resten av sesongen meldes det av flere nyhetskilder. Ankelskaden tar lenger tid enn først antatt, slik at han forbereder seg til August igjen. Vi er et helt annet lag med ham på banen, og det har jo vært svært tydelig denne sesongen. Men i en alder av 32 så er det først og fremst en erstatning som er viktig å få på plass. Noen tanker om signeringer som kunne erstattet Cazorla på sikt? Endret 23. februar 2017 av Liquidkey Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Det var vel tanken bak Xhaka tenker jeg. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Xhaka ble vel strengt tatt hentet som DM. Vil gjerne se at han og Chamberlain satses på sentralt fremover. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Xhaka ble vel strengt tatt hentet som DM. Vil gjerne se at han og Chamberlain satses på sentralt fremover. Seconded. Mangler bare å få Lucas og Welbeck inn i trioen på topp med Alexis så kan det bli bra. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Javell, kan Ranieri være noe for Gunners? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå