Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

I følge denne listen har vi 9 av de påkrevde 8:

https://www.premierleague.com/news/84136

Vil ikke si at vi ikke er i nærheten av å ha problemer. Spesielt om vi selger 3 stk. Nå er 2 av de på listen 3. og 4. keeper, samt Jenkinson som antagelig forsvinner til sommeren (ble nesten solgt nå i jan). 

Det er ikke slik at dette ikke er noe vi skal tenke på. 

Edit: Tittet på U-21 troppen. Der befinner jo Iwobi, Chambers og Bellerin seg. Alle disse kvalifiserer vel til HG, så da er det ikke noe problem. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan vel bare bety at om han drar eller ikke kommer an på om han føler han ikke kan ta dette skipet videre eller ikke. 

Jeg mener Wenger skader klubben ved å ikke allerede har gitt beskjed om han gir seg eller ikke. Jo lenger tid det tar, jo verre er det. Det er ikke bra om en ny manager først er på plass i juli.

Lenke til kommentar

Da er det jo bare å signere da? Det venter jo en 2 års extension på ham. 

Styret ønsker at han skal bli, men han har sagt i alle år at han kommer til å ta hatten sin og gå den dagen han føler at han ikke er den beste mannen for jobben lenger. Han kommer til å gjøre sitt beste ut sesongen, for så å ta en avgjørelse. Helt i orden spør du meg.

Lenke til kommentar

Men potensielt svært ødeleggende for for 2017/2018 sesongen. 

Mye som skjer bak kulissene som hverken du eller jeg vet om. Tipper potensielle erstattere allerede har blitt kontaktet, og at nestemann står klar på Colney ganske kvikt etter at Wenger melder sin avgang.

Edit: Kan forsåvidt også veldig godt være at Wenger allerede har bestemt seg for å gå av, og at styret er informert, men at han ikke ønsker at det skal annonseres før sesongslutt.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Hasenhuttl bekreftet vel at Arsenal hadde kontaktet han for å høre om han var interessert i en evt trenerjobb i Arsenal. Så at styret vet mer enn oss, og allerede er i gang med forberedelsene til Wengers endelige avgjørelse tror jeg er ganske sannsynlig. Wenger vil kun det beste for klubben, og det er nok veldig viktig for han at overgangen blir så ryddig og skikkelig som mulig for alle parter.

Lenke til kommentar

Spørsmål til Arsenal fans:

Hva forventer dere av resultater i årene etter at Wenger er borte? Tror dere at det magisk blir titler og kvart/semi/finale i CL osv. eller forventer dere en periode utenfor topp 4 og litt vanskeligheter ala Man Utd post-SAF, men er villig til å gå gjennom det så fort som mulig?

Lenke til kommentar

Med historikken fra lignende overganger i andre klubber, samt oppryddingen som må komme i stallen og klubben forventer jeg tøffe år. Tror vi skal se langt etter titler og CL spill de første sesongene i hvertfall, og er ikke overbevist at vi vil være med å kjempe i toppen på ganske mange år.

Lenke til kommentar

Jeg tror at Arsenal kan unngå dette på samme måte som Tottenham, selv om det blir litt feil med tanke på at Tottenham aldri har vært en toppklubb. Hvis man velger rett mann fra start vil det kanskje gå bra, men det er klart at det er en stor fallgruve i en klubb som er gjennomsyret av en manns filosofi og gjøremåte.

Arsenal trenger absolutt ikke falle like langt som Man Utd, det kommer av på ledelsen. Rett og slett, så må rett mann hentes inn fra dag én. Det viktigste blir å bestemme seg for filosofien.

1) Skal dere ha en manager som passer til dagens tropp, og at det kun blir nødvendig med små endringer? Absolutt det tryggeste valget tenker jeg personlig, men så er spørsmålet om dere kanskje ønsker mer av det samme som dere har nå? På tide med en ny filosofi og fotball?

2) Hente inn ønsket manager, men kanskje må det store endringer til i troppen. Dette valget er kanskje det mest risikable med tanke på stabilitet og kontinuitet, men kanskje det beste på sikt?

Med Tottenham-eksemplet så mener jeg rett og slett å hente rett manager til troppen og rett man generelt. Hvem skal ta over for Arsenal og hvilke konsekvenser blir vi å se? Pengebruk blir det nok framover, det tror jeg blir uunngåelig når Wenger gir seg.

Lenke til kommentar

Spørsmål til Arsenal fans:

Hva forventer dere av resultater i årene etter at Wenger er borte? Tror dere at det magisk blir titler og kvart/semi/finale i CL osv. eller forventer dere en periode utenfor topp 4 og litt vanskeligheter ala Man Utd post-SAF, men er villig til å gå gjennom det så fort som mulig?

Jeg forventer ikke at det skal komme en ny manager og snu hele arsenal rundt med en gang, og det tar jo mest sannsynlig litt tid for en ny trener og legge om på et lag som har hatt samme manager så lenge, forhåpentligvis så ender ikke styret opp som united og bytter managere i hytt og pine fordi at de ikke ser noe umiddelbart resultat. 

Skal heller leve med en lengre dårlig periode i håp om at det gir resultater på lang sikt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...