Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frykter for både Alexis og Özil, men tror begge blir om vi får inn en profilert manager i sommer. Uansett tåpelig å si at Alexis ikke gidder mer når han har levert en jevn strøm av mål og assists gjennom hele sesongen, inkludert tre mål på sine siste to kamper.

This. Hvis ny manager og lønn er riktig tror jeg de blir. De er ikke i en alder der de kan tenke årevis frem i tid mtp karriere. Men de må selvsagt se mulighetene.

At Alexis ikke trekker et togkrasj etter egne skuldre er forståelig. Han har levert svært godt og langt over resten jevnt over hele sesongen. Og han kommer til å fortsette å prestere.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Begge er allerede legender for sine respektive landslag, i tillegg til at de allerede har spilt for og vunnet trofeer med Real og Barca henholdsvis. De har alle mulige forutsetninger for å vinne trofeer og bli legender hos oss hvis vi ansetter riktig manager. Har du allerede bestemt deg for at vi ikke har muligheter for suksess de kommende årene, selv om du ikke aner hva som skjer på managerfronten? 

Lenke til kommentar

Begge er allerede legender for sine respektive landslag, i tillegg til at de allerede har spilt for og vunnet trofeer med Real og Barca henholdsvis. De har alle mulige forutsetninger for å vinne trofeer og bli legender hos oss hvis vi ansetter riktig manager. Har du allerede bestemt deg for at vi ikke har muligheter for suksess de kommende årene, selv om du ikke aner hva som skjer på managerfronten?

Nei, men jeg anser sannsynligheten som svært liten. Det er noe fundamentalt dyptsittende i klubben som forårsaker disse kollapsene. Det er ikke tilfeldig at det skjer år etter år uansett spillermateriale.

Tanken om at 4.plass er godt nok, og alt annet er bonus har slått dype røtter i klubben.

Slike ting tar tid å fikse. For ikke å snakke om rett personell. En ny manager må ha ballene til å endre holdningene til hele klubben. Ta problemene ved rota.

Jeg har ikke spesielt stor tiltro til at klubben vil ansette en slik person.

Vi får se. Det er ikke engang sikkert at Wenger gir seg, og da får vi det samme igjen de nærmeste årene.

Lenke til kommentar

Du sier selv at Özil og Alexis vil vinne ting. Jeg antar at det samme gjelder for resten av spillerne, og det samme vil selvsagt gjelde for manageren vi eventuelt ansetter i sommer. Da spiller det liten rolle hva slags ambisjoner de har høyere oppe i hierarkiet. Vi har i tillegg vist de siste somrene at vi kan bruke penger. Få inn en klassemanager og et par solide forsterkninger til startelleveren, så er det ingen grunn til at vi ikke skal være i stand til å knive i toppen. Selv nå, i den "krisesituasjonen" vi er i, er det kun Chelsea som er utenfor rekkevidde.

Lenke til kommentar

Jeg vil også sutre litt:

Wenger har ofte blitt beskyldt for å ikke tilpasse taktikken sin etter motstanderen. De siste ukene har vi dog sett ham endre til både 4-3-3 mot Chelsea og 4-4-2 mot Bayern med katastrofale følger, noe som kanskje er enda mer urovekkende. Og når det går til helvete, ser vi ingen form for respons. Pleide å bli både trist og forbanna når vi tapte toppkamper før i tiden, men nå synes jeg bare det er kjedelig og forutsigbart. Atter en gang er topp 4 og en cup det beste vi kan håpe på allerede i februar. Samme gamle.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Vi har blitt slått ut ved 8dels-final i de seks siste årene, samt samle på 4 plass. Er Wenger mental tilbakestående at han ikke klarer å se at sporet de er i, gir ingen fremgang eller resultat.

Hva med å bytte spor og prøve noe nytt?

Nå er alle Arsenal-supportere nødt til å stå sammen og kreve at Wenger skal gå av og la en ny manager overta!

Lenke til kommentar

Siden vi vant ligaen sist så har vi like mange 2-3. plasser (til sammen) som 4. plasser. men alt utenom tittel er vel 4. plass når man husker tilbake kanskje :p

Jeg frykter også at mentalitets problemet sitter dypt i klubben, det har vært standard i så mange år nå. Det må store endringer til og det er absolutt på tide, for det blir jo ikke bedre. Ref artikkelen som ble linket lenger opp. Vi har jo spilt samme sesongen i 6 år nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...