Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sad news. Cesc Fabregas was injured in a 50-50 tackle with Xabi Alonso during today’s draw at home to Liverpool. He appeared to go in to the tackle at full-stretch and Alonso, who was running, connected with the ball and Cesc’s knee. His studs appeared to go into Cesc’s knee. Early speculation is that Cesc has damaged his MCL - Media Collateral Ligament. This type of injury, depending on severity, can have a recovery time of anywhere from 1 to 6 months. A full scan will be required before the time-frame is known. So let’s all pray for the best possible outcome.

 

The medial collateral ligament of the knee is one of the four major ligaments of the knee. It is on the medial (inner) side of the knee joint in humans and other primates. It is also known as the tibial collateral ligament, or abbreviated as the MCL.

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...nee_diagram.svg

Lenke til kommentar

Kjempestolt! Song og Denilson fortjener masse ros i dag, særlig Song! Hvor mange kilometer la egentlig Song ned i dag? Kjempekamp!

 

Fabregas er verdens beste midtbanespiller. Ikke mer å si om det, egentlig. Om han er ferdig for sesongen nå, så blir det UEFA-cup. Så viktig er han faktisk for klubben. Adebayor blir utvist, to billige gule kort. Jeg er ikke fornøyd med Webb i dag, altfor mange kort.

 

Stolt av å være Gooner i dag.

Lenke til kommentar
Kjempestolt! Song og Denilson fortjener masse ros i dag, særlig Song! Hvor mange kilometer la egentlig Song ned i dag? Kjempekamp!

 

Fabregas er verdens beste midtbanespiller. Ikke mer å si om det, egentlig. Om han er ferdig for sesongen nå, så blir det UEFA-cup. Så viktig er han faktisk for klubben. Adebayor blir utvist, to billige gule kort. Jeg er ikke fornøyd med Webb i dag, altfor mange kort.

 

Stolt av å være Gooner i dag.

Enig med deg, er fornøyd med resultatet i og med hva som skjedde under kampen.

Som regel er jeg alltid pessimist agående skader, men jeg tror ikke korstbåndet til Cesc har røket.

Tror heller det er røket en sene eller to. (det kan ta lang tid det å)

 

Herlig goal fra Rvp ;)

Lenke til kommentar

Haha, dere mener vel at Cesc og Ade er verdens beste. :)

Song var god idag, en god kandidat til man of the match etter min mening.

 

Off topic:

Så kampen med en kamerat som var Arsenal fan her om dagen, og til anledningen fant jeg på en vits. Noen vil kanskje syntes den er drita dårlig, men ble en del dabb da jeg sa den.

 

Okay, her er den;

Hva kan du ikke være hvis du er Arsenal supporter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...