Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal er muligens bedre spiller for spiller, men Spurs er uansett et bedre fotballag akkurat nå. 

Nettopp dette er grunnen til at vi ønsker en ny manager. Pochettino har smidd sammen et lag som presterer langt bedre enn spillermaterialet tilsier, mens vi knapt er like gode som summen av våre enkeltspillere.

Lenke til kommentar

Men H2H-statistikk gir ingen troféer. Akkurat nå er Spurs i en mye bedre posisjon til å vinne noe de neste årene enn det Arsenal er. I alle fall hvis Wenger signerer ny kontrakt.

 

Nå skal det sies at Pochettino aldri har vunnet et eneste trofé som manager, mens Wenger har vunnet to i sine siste tre sesonger. Dessuten har Wenger havnet over Tottenham på tabellen i alle sine 20 sesonger som Arsenal-manager. Så her er jeg uenig.

Lenke til kommentar

Kane 

 

Alexis Özil Alli

 

Dembele Cazorla

 

Rose Alderweireld Koscielny Walker

 

Lloris

 

Spurs vinner XI duellen... men, de vinner uansett ikke PL fordi de er shit.

 

Slik Øzil spiller ville jeg heller hatt Eriksen der. Eriksen gjør iallfall noe utav seg i kamper hvor laget sliter.

Lenke til kommentar

Money talks, uten tvil. 

 

Stallen vår er langt sterkere enn for eksempel Tottenham

Nei, ikke langt sterkere.

 

Jo. Arsenal har en langt sterkere stall enn Tottenham. Tottenham er det klart svakeste topp 4 laget, jeg vil si svakeste på topp 6 også. De skal regne seg heldige/dyktige som ligger så høyt oppe.

Lenke til kommentar

Men H2H-statistikk gir ingen troféer. Akkurat nå er Spurs i en mye bedre posisjon til å vinne noe de neste årene enn det Arsenal er. I alle fall hvis Wenger signerer ny kontrakt.

Nei. Tottenham er ingen seriøst kandidate til Premier League tittel og de var elendige i Champions League. Om du snakker Tottenham og titler skal de være heldige om de klarer FA cup pokal f.eks. Topp 4 kan de klare i år. Men de hører egentlig ikke hjemme i topp 4.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Kane 

 

Alexis Özil Alli

 

Dembele Cazorla

 

Rose Alderweireld Koscielny Walker

 

Lloris

 

Spurs vinner XI duellen... men, de vinner uansett ikke PL fordi de er shit.

 

Slik Øzil spiller ville jeg heller hatt Eriksen der. Eriksen gjør iallfall noe utav seg i kamper hvor laget sliter.

 

Alli skulle egentlig ikke vært med, men tok han bare med pga av den sesongen her. Dette sier vel mer om hvor svak stall spurs egentlig har... Eriksen burde vel egentlig tatt plassen til Alli. Eriksen vs Özil er no brainer hvis man ser på alt Özil har vunnet og hvor han har spilt og hvordan han spiller. 

 

 

Lenke til kommentar

Men hans fortid sier jo ingenting om hvordan han presterer i 2017. Det er jo det som disnuteres her, ikke spillernes fortid. Heh.

Da tror jeg ikke du og jeg har samme sammenlignings kriterier, og da blir det feil uansett. 

 

Og hvis du velger å droppe Özil ut av en overall XI sammenligning tror jeg du må slutte å røyke det du driver å røyker... 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...