Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

 

Gleder meg til bildene som vises når Fabregas setter inn 5-0!

Tviler ikke, ingenting gleder deg mer!

Joa, ganske mye. Akkurat nå så må man jo bare le av hele klubben. Tar man det seriøst så blir man jo bare deprimert. Må se frem til det man kan :)

 

 

Minner om at kun målforskjell separerer oss fra andreplassen, og at vi fremdeles er med i CL og FA-cupen, så såpass bekmørkt er det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsene Wenger: "Well, overall from the other night I think we lose Ramsey, and Giroud has a test. Giroud should be alright. Maybe Welbeck will come back into the group and that’s basically it. Chamberlain has a test today [Friday] as well but I think he will be alright." http://www.arsenal.com/news/news-archive/20170203/team-news-welbeck-ramsey-ox-giroud

 

Dette er jo bare positivt synes nå jeg :)

Lenke til kommentar

Wenger ut og Hasenhüttl/Allegri/Tuchel inn i sommer takk. Er så lei av dette.

 

Also: Cech på benken og #1 Szczesny i buret f.o.m. sesongstart 17/18. Førstnevnte har mistet det helt.

 

Edit: Er for øvrig såpass klar for ny manager nå at jeg ønsker det selv om det betyr at vi mister både Alexis og Özil. Hvis de ikke vil forlenge, så selg unna og la vår nye manager bruke pengene på å forme stallen som han ønsker (mulig at jeg lar meg farge av dagens prestasjoner).

Endret av Classy Crab
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wenger ut og Hasenhüttl/Allegri/Tuchel inn i sommer takk. Er så lei av dette.

Hva er det som tilsier at Arsenal kan/vil forbli et topplag uten Arsene Wenger?

 

Får minne på at Arsenal ikke har vært utenfor topp4 så lenge de har hatt han som manager, og flere ganger vært med å kjempet om tittel, etter de vant tittel forrige gang (under Wengers ledelse). Synes Arsenal fansen virker litt utakknemmelige.

 

Arsene Wenger er en stor manager.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Wenger ut og Hasenhüttl/Allegri/Tuchel inn i sommer takk. Er så lei av dette.

Hva er det som tilsier at Arsenal kan/vil forbli et topplag uten Arsene Wenger?

 

Får minne på at Arsenal ikke har vært utenfor topp4 så lenge de har hatt han som manager, og flere ganger vært med å kjempet om tittel, etter de vant tittel forrige gang (under Wengers ledelse). Synes Arsenal fansen virker litt utakknemmelige.

 

Arsene Wenger er en stor manager.

Tja. I følge Forbes er vi det 5. mest verdifulle laget i verden, vi har en massiv internasjonal fanbase, vi er den største klubben i den største byen i England, vi har et akademi og treningsfasiliteter få i verden kan måle seg med, vi har et (relativt) splitter nytt stadion med en kapasitet på 60 000 tilskuere, vi har lukrative sponsoravtaler, vi har verdensklassespillere som Özil, Alexis, Koscielny og Cazorla, vi har talenter som Iwobi, Bellerin, Holding og Reine-Adelaide, vi er det tredje mestvinnende laget i Engelsk fotballhistorie, vi har vært i topp 4 i England 20 år på rad, vi har kvalifisert oss til Champions League 17 år på rad og vi har avansert fra gruppespillet 14 år på rad.

 

Det Wenger har gjort for Arsenal er så stort at ord blir fattige. Jeg elsker mannen som om han var familie, og jeg ønsker ham intet annet enn glede og suksess. Det er arrogant av deg å komme her og fortelle oss at Wenger er en stor manager, for det er det ingen som betviler. Han er sannsynligvis den største enkeltpersonen i klubbens historie. Han har alltid handlet etter klubbens beste, men det blir mer og mer tydelig at han ikke har stort mer å gi. Han er utdatert og ser ut til å ha mistet noe av gløden.

 

Det var helt riktig avgjørelse å gi Wenger en treårskontrakt i 2014. Den hadde han inderlig fortjent etter å ha båret oss igjennom tøffe år med sterkt begrenset økonomi. Nå er det derimot på tide å sende stafettpinnen videre. Alt ligger til rette for at en ung og fremadstormende manager med nye tanker og ideer skal ta over og gi oss en ny glød og optimisme. Jeg vil våge å påstå at både Pep, Conte, Klopp og Pochettino hadde valg oss foran sine respektive klubber om vi hadde gitt dem et tilbud i tide. La oss ikke gjøre samme tabben med Allegri, Simeone, Tuchel og Hasenhüttl.

Endret av Classy Crab
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Wenger ut og Hasenhüttl/Allegri/Tuchel inn i sommer takk. Er så lei av dette.

Hva er det som tilsier at Arsenal kan/vil forbli et topplag uten Arsene Wenger?

 

Får minne på at Arsenal ikke har vært utenfor topp4 så lenge de har hatt han som manager, og flere ganger vært med å kjempet om tittel, etter de vant tittel forrige gang (under Wengers ledelse). Synes Arsenal fansen virker litt utakknemmelige.

 

Arsene Wenger er en stor manager.

 

 

Tja. I følge Forbes er vi det 5. mest verdifulle laget i verden, vi har en massiv internasjonal fanbase, vi er den største klubben i den største byen i England, vi har et akademi og treningsfasiliteter få i verden kan måle seg med, vi har et (relativt) splitter nytt stadion med en kapasitet på 60 000 tilskuere, vi har lukrative sponsoravtaler, vi har verdensklassespillere som Özil, Alexis, Koscielny og Cazorla, vi har talenter som Iwobi, Bellerin, Holding og Reine-Adelaide, vi er det tredje mestvinnende laget i Engelsk fotballhistorie, vi har har vi vært i topp 4 i England 20 år på rad, vi har kvalifisert oss til Champions League 17 år på rad og vi har avansert fra gruppespillet 14 år på rad.

 

Alt takket være Arsene Wenger.

 

 

Det Wenger har gjort for Arsenal er så stort at ord blir fattige. Jeg elsker mannen som om han var familie, og jeg ønsker ham intet annet enn glede og suksess. Det er arrogant av deg å komme her og  fortelle oss at Wenger er en stor manager, for det er det ingen som betviler. Han er sannsynligvis den største enkeltpersonen i klubbens historie. Han har alltid handlet etter klubbens beste, men det blir mer og mer tydelig at han ikke har stort mer å gi. Han er utdatert og ser ut til å ha mistet noe av gløden.

Javel? Det Arsenal jeg har sett har kjempet om tittel 2 av de siste 3 årene i Premier League, og har vært meget nær. Bare en formsvikt på begynnelsen eller slutten av de sesongene forhindret at Arsenal ble mester. For min del skjer ikke det under en manager som har "mistet gløden". Klarer man topp 4 i Premier League er man ikke utdatert.

 

Skal Arsenal kvitte seg med Wenger kan de like gjerne ansette David Moyes og Van Gaal med en gang. Eller kanskje Roy Hodgeson?

 

 

Det var helt riktig avgjørelse å gi Wenger en treårskontrakt i 2014. Den hadde han inderlig fortjent etter å ha båret oss igjennom tøffe år med sterkt begrenset økonomi. Nå er det derimot på tide å sende stafettpinnen videre. Alt ligger til rette for at en ung og fremadstormende manager med nye tanker og ideer skal ta over og gi oss en ny glød og optimisme. Jeg vil våge å påstå at både Pep, Conte, Klopp og Pochettino hadde valg oss foran sine respektive klubber om vi hadde gitt dem et tilbud i tide. La oss ikke gjøre samme tabben med Allegri, Simeone, Tuchel og Hasenhüttl.

Eneste manageren som kunne tatt over for Arsenal og ikke la klubben forfalle fra sitt nåværende nivå er Diego Simeone, og han vil nok ikke gå til Arsenal.

 

Wenger fortjener å fortsette ut karrieren i Arsenal på samme måte som Ferguson, om han opprettholder dagens nivå. Synes iallefall jeg.

 

Tror du virkelig ikke Arsenal kan vinne PL tittel under Arsene Wenger? Jeg tror den eneste muligheten for at Arsenal skal ha mulighet til å vinne PL tittel eller CL tittel de neste 3 årene, er under Arsene Wenger.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...