Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å forstyrre diskusjonen deres, men jeg tenker at spillerne deres rett og slett har feil mentalitet når det kommer til å kjempe om seriegull. Det er bare et inntrykk jeg har fått av en eller annen grunn, men som ble forsterket ytterligere da Giroud scoret det fantastiske målet mot Bournemouth. Dere hadde kommet tilbake fra å ha ligget under med 3 mål noe som i seg selv er imponerende, men har man først klart det så kan man jo like gjerne prøve å score det 4. når man fortsatt har et par minutter igjen. Isteden så ville Giroud heller vise at han var en skorpion.

Dette sier jeg fordi da Rooney scoret sitt mål nummer 250 på nydelig vis og overtok tittelen som klubbens mestscorende gjennom tidene så var han likevel veldig opptatt av å få i gang spillet kjapt selv om vi bare hadde scoret 1 mål på over 90 minutter og det borte mot Stoke. Selv om vi ikke har vunnet ligaen på 4 år nå så er mentaliteten fortsatt der hos spillerne som har opplevd det.

E: Må legge til at Bournemouth spilte med 1 mann mindre.

Endret av Mr. President™
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Delvis enig, men nå var det tross alt kun Giroud og hjernedøde Gabriel som feiret målet. Chamberlain gikk rett bort for å hente ballen, og var fly forbanna da han så feiringen. Resten av laget var allerede på vei tilbake til egen banehalvdel. Synes ikke to enkeltspilleres oppførsel skal definere mentaliteten til hele stallen. Og jeg synes også det er urettferdig å kritisere mentaliteten til Giroud, som har scoret utallige viktige mål for oss. Når vi snur 3-0 til 3-3 etter to assists og ett mål av Giroud, skal jeg la feiringen passere.

 

Mekket forøvrig kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1757303

  • Liker 3
Lenke til kommentar

“Arsene Wenger has been charged for misconduct following Arsenal’s game against Burnley on Sunday [22 January 2017].

 

“It is alleged that in or around the 92nd minute, he used abusive and/or insulting words towards the fourth official. It is further alleged that following his dismissal from the technical area, his behaviour in remaining in the tunnel area and making physical contact with the fourth official amounted to improper conduct.

 

“He has until 6pm on 26 January 2017 to respond to the charge.”

Lenke til kommentar

 

Bør få 4+ kamper bannet totalt fra stadion og en klekkelig bot. Oppførselen hans er virkelig ikke akseptabel.

Hva med poengtrekk, er det fair?

I tillegg til det andre eller kun poengtrekk?

 

4 kamper borte fra stadion kan jo potensielt føre til mer enn la oss si 3 poeng i trekk. FA får avgjøre hva som er mest passende.

 

1 kamp er i alle fall alt for lite.

Lenke til kommentar

Blir ikke poengtrekk. Sett opp mot andre straffer mot trenere ville det heller ikke vært fair.

Blir en bot, og så evt et par kamper på tribunen. Det er jo det nivået FA har ligget på i andre saker, og kan vanskelig se det blir annerledes her. At Wenger også kjapt var ute å beklaget, og ikke kritiserte dommer videre etter kampslutt teller nok formidlende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei? Får den straffen han fortjener, en kamp karantene og bot. Det med poengtrekk var bare tull myntet på Benbjo

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...