Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener han ikke gjør det?

 

Ja. Slik jeg ser det, og som flere over er inne på er det nok heller betydningen hans i spillergruppa/garderoben, og rutinen han kan overføre til de yngre spillerne som er grunnen.

 

 

Edit: Ser at FA har bekreftet at Arsenal har benyttet seg av klausulen i kontrakten, og forlenget med Cazorla for 1 år.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Tror ikke du skal undervurdere hva det vil si å ha en VM tittel for fotballspillere. Skjønner virkelig ikke hvorfor du tar sånn av på at klubben velger å beholde han et år til, og la han dele av den erfaringen og kunnskapen han besitter, i tillegg til humøret han virker å smitte om seg med. Det er jo ingen signaler på at det går ut over andre, eller at vi ikke kommer til å forsterke om så trengs.

 

Kommer Wenger med Per is like a new signing ut i februar så skal jeg også grine på nesa, men frem til det ser jeg virkelig ikke problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Özil har vunnet VM. Sanchez har vunnet to Copa América med Chile. Petr Cech er den beste keeperen i Premier League de siste 10+ årene. Vi har flere spillere som burde vunnet EM i sommer. Den VM-tittelen til Mertesacker ikke så viktig som du tror. Jeg tar av fordi vi istedet for å bygge opp stallen, fornyer kontrakten til en skadet 32-åring, som viste sist han spilte at han ikke er god nok for Arsenal.

Lenke til kommentar

Ozil har vunnet VM, men mangler en del av de menneskelige kvalitetene Per besitter. I hvert fall slik det virker sett fra utsiden. Sanchez like så. Cech er på samme måte som Per en viktig rutine slik jeg ser det, men du trenger flere av de i en klubb. Så får du bare være sur for dette, som det meste annet hva Arsenal angår om dagen. Jeg er uenig og lever godt med det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tar Mertesacker som backup forran Gabriel og Holdning. Any day of the year! Han og Kos funker bra sammen og Mustafi har også et utrolig godt forhold til han.

 

Per likt som Arteta tidligere er godt likt og respektert av alle og bidrar til godt samhold i gruppa. Dette er imo verdt å holde på et år til.

 

Jeg hadde for så vidt foretrukket en signering i verdensklasse fremfor et år til på Per men det er jo ikke akkurat som om Wengern hadde fiksa det uansett :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...