Lakrisbåt Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Arsenal vises ikke på Tv2 i dag ? Da blir det familieselskap heller... Lenke til kommentar
eiks Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Men de spiller vel ikke før 26? Og da vises den på premium 2?! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Nei, Arsenal-kampen vises ikke fordi TV2 har valgt United - Sunderland fra hovedrunden. De har ikke lov til å sende flere kamper samtidig. Ingen kamper i hovedrunden vises forøvrig direkte på tv i England på boxing day, så der er vi bedre stilt her til lands. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Derfor Liverpool og tottenham sine kamper blir spilt 3 og 4.juledag Lenke til kommentar
eiks Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Nei, Arsenal-kampen vises ikke fordi TV2 har valgt United - Sunderland fra hovedrunden. De har ikke lov til å sende flere kamper samtidig. Ingen kamper i hovedrunden vises forøvrig direkte på tv i England på boxing day, så der er vi bedre stilt her til lands. Sorry. Så ikke at det sto 18:15 i parentes! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2016 Vi har ikke blitt knust 6-0 8-2 5-1 eller lignende i hele år! Kun ett år siden vi tapte 4-0 borte mot Southampton. Le Coq Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Kamptråd Finfin start på uka med L'pool uavgjort. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2017 https://streamable.com/nnn9q 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Noen som har tro på 3poeng idag? Bournemouth har fått en ekstra hviledag... Endret 3. januar 2017 av Fox 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Noen som har tro på 3poeng idag? Bournemouth har fått en ekstra hviledag... Hører du ikke selv hvor idiotisk det der høres ut? Selvfølgelig skal vi slå Bournemouth. Selvfølgelig har jeg tro på tre poeng... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Noen som har tro på 3poeng idag? Bournemouth har fått en ekstra hviledag... Vi får se hvor mye kampen på søndag sitter i beina. Fare for at det blir labert tempo fra vår side. Det kan fort bli skummelt, det Bournemouth er ballsikre og gode på midtbanen. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hører du ikke selv hvor idiotisk det der høres ut? Selvfølgelig skal vi slå Bournemouth. Selvfølgelig har jeg tro på tre poeng... Ingenting overrasker meg, ingen påstand er idiotisk så lenge Wenger styrer bauta. Sanchez har aldri blitt byttet ut eller fått hvil, Wenger er IKKE flink til å motivere spillerne når det trengs, ikke taktisk smart og Arsenal liker å kjøre med lav gir når det spilles mot et dårlig lag. 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Noen som har tro på 3poeng idag? Bournemouth har fått en ekstra hviledag... Hører du ikke selv hvor idiotisk det der høres ut? Selvfølgelig skal vi slå Bournemouth. Selvfølgelig har jeg tro på tre poeng... Hva sier du nå? 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Noen som har tro på 3poeng idag? Bournemouth har fått en ekstra hviledag...Hører du ikke selv hvor idiotisk det der høres ut? Selvfølgelig skal vi slå Bournemouth. Selvfølgelig har jeg tro på tre poeng... Hva sier du nå? Står fortsatt for det jeg sa. Ingen Arsenal supportere skal tvile på om Arsenal kan/skal slå Bournemouth. Selv om det er mot Eddie Howe. Vi er et bedre lag enn Bournemouth, så enkelt er det. Endret 3. januar 2017 av MartinF 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Vi bare har ikke en trener som får det beste ut av spillerene sine. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Står fortsatt for det jeg sa. Ingen Arsenal supportere skal tvile på om Arsenal kan/skal slå Bournemouth. Selv om det er mot Eddie Howe. Vi er et bedre lag enn Bournemouth, så enkelt er det. Jeg tviler ikke på Arsenal, jeg tviler på Wenger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Står fortsatt for det jeg sa. Ingen Arsenal supportere skal tvile på om Arsenal kan/skal slå Bournemouth. Selv om det er mot Eddie Howe. Vi er et bedre lag enn Bournemouth, så enkelt er det. Da så man i så fall ikke kampen på Emirates. Endret 3. januar 2017 av OhEasy Sitatpyramide Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Da så man i så fall ikke kampen på Emirates. Jo. Og den vant vi. Mener du seriøst at Bournemouth er bedre enn Arsenal? I så fall er du dummere enn jeg trodde. Endret 3. januar 2017 av OhEasy Sitatpyramide 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå