Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Arsène Wenger has supplied the latest team news ahead of Tuesday night's Premier League clash against Everton at Goodison Park.

He provided updates on Shkodran Mustafi and Aaron Ramsey.

 

on the latest team news…

Well, of course we have lost Mustafi from the game against Stoke. I don’t believe that anybody else will be available from the players that were out. Ramsey is still not ready and all the other players are still out.

 

on Mustafi…

I don’t change my mind on what I said - about 21 days.

 

on if Gabriel will get chance centrally as result of Mustafi’s injury…

Yes.

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Jaja, så fort kan det snu. Fra drømmeposisjon til potensiell marerittuke.

 

Trenger en helt annen forestilling nå på søndag. Tapes den kan det være hele 9p til 1. plass.

 

Chelsea spiller to bortekamper mot henholdsvis Sunderland og Crystal Palace. Regner med 6p for dem, selv om dette er vanskeligere kamper enn det kan virke.

 

Liverpool møter Middlesbrough og Everton. Også disse er bortekamper. Tipper 4-6 p.

 

Manchester City møter Watford og Arsenal. De vinner selvsagt mot Watford, så får vi krysse fingrene for at de taper grovt på søndag.

 

City er nå blitt et must-win. Selv uavgjort blir for snevert når Chelsea er i den formen de er i. Det blir interessant å se attituden på laget med så mye på spill. Vinnes denne beholdes 2. plassen, med maksimum 6p opp til Chelsea og likt med Liverpool.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Selv er jeg veldig spent på den kommende uken. Everton og City borte. Håper vi klarer 4 poeng. Det ville vært fantastisk. Tror dessverre det blir 0-1p.

 

Så får vi også se om januar\februar blir greit. Vi tapte gullet i den perioden i fjor. Vant jo nesten ikke kamper.

Spot on gitt!

 

9 poeng til serieleder. Vi er faktisk nærmere 6 plass enn serietopp nå. Kan vi nå slutte med dette ligautfordrer tøyset? Arsenal kommer ikke til å være i nærheten av å kunne klare det under Wenger. Garantert.

 

Nå må vi signere Alexis. Det er det viktigste. Alt annet er sekundært. Selv om jeg ikke tror han kommer til å bli. En så god spiller ønsker å vinne ting.

Lenke til kommentar

Gi Wenger sparken, fiks ny formasjon og selg mange middelmådige spillere.

 

Det er oppskriften på gullet.

 

Jeg er i stadiumet nå og har hatt et fint overblikk over hele kampen. Arsenal presset mye mindre enn ManC, få som jobbet og de fleste var kun på joggetur. Walcott, Ozil og Ox sugde skikkelig. Enda verre med Wenger og hans strategi

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Skal vi spille det spillet? Hadde det ikke vært for at Norge vinner EM-finale nå (Dessverre, for din del), så skulle jeg dratt fram de utallige gangene du har hatt feil i år, og de siste årene. Du skal kun leke ekspert de gangene det går dårlig med Arsenal. Det begynner å irritere meg noe vanvittig.

Ok. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med at du lar deg irritere.

 

Jeg begynner ikke å leke ekspert når det går dårlig. Fraviker ikke fra meningene mine.

 

Skal du og andre få lov til å trekke frem ting når jeg tar feil må jeg få lov til å trekke det frem når jeg har rett. Det får du tåle eller så må du slutte med kommentarer av typen du hadde i kamptråden tidlig i første omgang i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...