Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså. Det er jo samme om vi møter bayern, barca, real eller hvem som helst nå eller senere. skal vi vinne CL så MÅ vi slå noen av de beste i verden. Og om vi ikke er gode nok i år heller så er det like greit å ryke ut så fort som mulig så vi kan fokusere på ligaen.

 

Setter 8 kr på at vi slår Bayern borte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med at sjansen våres i år (til neste år) er større enn de foregående årene og hvis vi tenker slik at vi hadde møtt Barca om vi var i PSG sin posisjon, så tar vi vell Bayern "any day of the week" fremfor dem? Bayern er som sagt ikke helt hvor de skal være enda.

 

I tillegg er det vell greit å møte den sterke motstanden tidlig istedenfor i sesonginnspurten? 

Lenke til kommentar

Den der er jeg ikke enig i. Det er større sjanse for å vinne CL om man har lett trekning fram til finalen og har dagen mot et av de beste lagene i finalen. Alternativet er å slå Bayern i 1/8. Barca i kvart, Athletico i semi og Real i finalen. Det skjer ikke.

 Når jeg ser tilbake på de 6-7 årene, så føler jeg ikke vi har vært i nærheten av å vinne noe som helst i europa, hverken om vi hadde møtt svak motstand tidlig eller ei. Men skal også sies at jeg har vært ganske optimistisk helt til vi har blitt slått ut. Slik at sånn sett er jeg litt selvmotsigende. Lett å være etterpåklok. 

Endret av Prodigy8
Lenke til kommentar

Spiller vi på vårt beste så kan vi slå et Bayern lag i god form. Verre blir det når vi må gjøre det over to kamper... Synst vi har vært gode så langt i år; i serie og CL. Unngått tap mot storlagene (foruten om Liverpool) og henger med i toppen. Vi har likevel en del dager hvor vi er helt på trynet som resulterer i tap eller noen heldige poeng. 

Jeg sitter dessverre ofte med følelsen av at tap/uavgjort skyldes at vi rett og slett ikke presterer :/

Endret av Prodigy8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...