#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Har jo en reell sjanse i år, hvis vi ikke får noen skader. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Altså. Det er jo samme om vi møter bayern, barca, real eller hvem som helst nå eller senere. skal vi vinne CL så MÅ vi slå noen av de beste i verden. Og om vi ikke er gode nok i år heller så er det like greit å ryke ut så fort som mulig så vi kan fokusere på ligaen. Setter 8 kr på at vi slår Bayern borte! 1 Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Enig med at sjansen våres i år (til neste år) er større enn de foregående årene og hvis vi tenker slik at vi hadde møtt Barca om vi var i PSG sin posisjon, så tar vi vell Bayern "any day of the week" fremfor dem? Bayern er som sagt ikke helt hvor de skal være enda. I tillegg er det vell greit å møte den sterke motstanden tidlig istedenfor i sesonginnspurten? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Den der er jeg ikke enig i. Det er større sjanse for å vinne CL om man har lett trekning fram til finalen og har dagen mot et av de beste lagene i finalen. Alternativet er å slå Bayern i 1/8. Barca i kvart, Athletico i semi og Real i finalen. Det skjer ikke. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Den der er jeg ikke enig i. Det er større sjanse for å vinne CL om man har lett trekning fram til finalen og har dagen mot et av de beste lagene i finalen. Alternativet er å slå Bayern i 1/8. Barca i kvart, Athletico i semi og Real i finalen. Det skjer ikke. Når jeg ser tilbake på de 6-7 årene, så føler jeg ikke vi har vært i nærheten av å vinne noe som helst i europa, hverken om vi hadde møtt svak motstand tidlig eller ei. Men skal også sies at jeg har vært ganske optimistisk helt til vi har blitt slått ut. Slik at sånn sett er jeg litt selvmotsigende. Lett å være etterpåklok. Endret 12. desember 2016 av Prodigy8 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Like sikkert som det var at vi skulle trekke Bayern, er det sikkert at de vil finne formen utover nyåret og vi møter et knallsterkt Bayern lag nok en gang. Gjerne med et par avgjørende skader hos oss også, bare for å gjøre alt slik det pleier å være. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Spiller vi på vårt beste så kan vi slå et Bayern lag i god form. Verre blir det når vi må gjøre det over to kamper... Synst vi har vært gode så langt i år; i serie og CL. Unngått tap mot storlagene (foruten om Liverpool) og henger med i toppen. Vi har likevel en del dager hvor vi er helt på trynet som resulterer i tap eller noen heldige poeng. Jeg sitter dessverre ofte med følelsen av at tap/uavgjort skyldes at vi rett og slett ikke presterer :/ Endret 12. desember 2016 av Prodigy8 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Selv er jeg veldig spent på den kommende uken. Everton og City borte. Håper vi klarer 4 poeng. Det ville vært fantastisk. Tror dessverre det blir 0-1p. Så får vi også se om januar\februar blir greit. Vi tapte gullet i den perioden i fjor. Vant jo nesten ikke kamper. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Er ikke særlig bekymret der. Everton og City har langt i fra overbevist. Bellerin tilbake og Mustafi ut så er vi ca i balanse. Vi har hatt et greit overtak på City, og det å ha Giroud på benken kan fint være med på å avgjøre kamper Endret 12. desember 2016 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Everton bør være mulig å få med seg en sier ganske greit om man ser på deres form i det siste. City kampen vil jeg være greit fornøyd med uavgjort. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Jaja, bedre med Bayern enn Barcelona. 1 Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Kan vi ikke det minste prøve å være litt optimistisk nå som vi er inne i en god periode? Selv intervjuene fra Arsenal Fan Tv er inne i en periode av optimisme... 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Optimisme, på arsenalforumet på diskusjon.no? Vi får se hvordan ståa i februar er. Halve laget er vel død innen den tid. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) https://www.facebook.com/bbcthree/videos/10154320756660787/ virker den nå? Endret 13. desember 2016 av AllFather noe rart skjedde med linken Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Tror du limte inn feil link. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 This is awkward.. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) linken var riktig, men var tydligvis noe hotlink greier aktivert (når man holder musen over) :)' (redigert nå og testet i to browsere) Endret 13. desember 2016 av AllFather Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Mhhhmmm, klaaart! Nå "funker" den 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Neste gang får jeg sjekke linkene selv før jeg deler videre, lesson learned Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Det går fint. Nå vet jeg i alle fall hva slags type damer du liker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå