Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.
Özil
Alexis
Cech

2. 
Welbeck
Ospina
Xhaka 
Mustafi
Lucas 

3.

Kallström (Lån)
Viviano (Lån)
Sanogo
Ajayi
Debuchy
Elneny
Paulista
Chambers
Bielik
Jeff Adelaide
Holding
Asano

Fra U21
Gnabry, Bellerin, Iwobi

Må være jævlig demotiverende for topp spillere som Özil og Alexis at vi ikke henter flere toppspillere. Derfor de holder igjen å skrive under ny kontrakt også. Ser sikkert det an om treneren fortsetter også. 

Lenke til kommentar

Kallström? Viviano? Ajayi?

Hva er dette en liste over..? 

Uansett, sålenge laget holder seg i toppen så tror jeg både Alexis og Ozil vil være i klubben. De er jo trossalt stjernene i laget, og om de bytter klubb må de kanskje i skyggen for noen andre igjen. Begge har vært i skyggen før...

Lenke til kommentar

Kallström? Viviano? Ajayi?

Hva er dette en liste over..? 

Uansett, sålenge laget holder seg i toppen så tror jeg både Alexis og Ozil vil være i klubben. De er jo trossalt stjernene i laget, og om de bytter klubb må de kanskje i skyggen for noen andre igjen. Begge har vært i skyggen før...

Liste over spillere vi har hentet siden 13/14. Stjerner vil være blant stjerner, og i tillegg vil de fortsette å vinne ting av betydning. 

Lenke til kommentar

15338895_1359826354029841_45049847524950

Fra spøk til alvor. Hvem vil vi ha i neste runde? Jeg holder en knapp på Leverkusen. De har en mindre god sesong i hjemlig liga i år, og er veldig opp og ned, virker det som. Sist gang  vi møtte dem var i 2002. Da knuste vi dem 4-1 på hjemmebane. Vieira, Henry, Pires og Bergkamp scorte målene. Jeg vil gjerne se en reprise av den matchen, med Özil, Alexis, Theo og Xhaka som målscorere!

Lenke til kommentar

15338895_1359826354029841_45049847524950

Fra spøk til alvor. Hvem vil vi ha i neste runde? Jeg holder en knapp på Leverkusen. De har en mindre god sesong i hjemlig liga i år, og er veldig opp og ned, virker det som. Sist gang  vi møtte dem var i 2002. Da knuste vi dem 4-1 på hjemmebane. Vieira, Henry, Pires og Bergkamp scorte målene. Jeg vil gjerne se en reprise av den matchen, med Özil, Alexis, Theo og Xhaka som målscorere!

Tipper vi ender opp med Real eller Bayern her ja...

Håper på Porto, Benfica eller Leverkusen

Endret av Armador
Lenke til kommentar

Hvor i all verden får dem den prosenten i fra?  Skjønner at to lag fra samme land ikke kan møtes.  Men for resten er det vell like sannsynlig?

Hvis du sammenligner Arsenal og Leicester for eksempel, så kan ikke Arsenal møte PSG. Samtidig så kan ikke Leicester møte Porto FC. Dette er på grunn av at de var i samme gruppe og har restriksjoner mot å møte hverandre og antall motstandere som kan møte de igjen. Det er to av grunnene for at prosenten ikke blir lik. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Hvor i all verden får dem den prosenten i fra?  Skjønner at to lag fra samme land ikke kan møtes.  Men for resten er det vell like sannsynlig?

Det er jo simpel sannsynlighetsregning!

Benfica kan trekke alle 7 lagene. Det ville normalt gitt 14,29 % sannsynlighet til å trekke hvert av lagene. Men så må du også regne med restriksjonene til alle deres potensielle motstandere: Barcelona og Atletico kan bare møte 5 lag. Dortmund, Arsenal, Monaco og Leicester kan møte 6 lag. Juventus og Napoli kan møte alle 7.

Det er altså størst sannsynlighet for at Benfica trekker Barca eller Atletico. Men det er ikke like sannsynlig for Barca og Atletico å trekke Benfica. Disse to spanske lagene har nemlig motstandere som har ulike restriksjoner. Forskjellen er at Barca kan trekke Bayern (som har 6 mulige lag), mens Atletico kan trekke City (som bare har 5 mulige lag). Siden Atletico og City begge har like få muligheter så er det også størst sannsynlighet for at den kampen blir trukket. Dette gjør at det er mer sannsynlig at Benfica trekker Barca enn Atletico (selv om begge bare kan trekke 5 lag).

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...