Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

0-2 nå. Klarer ikke helt å føle skuffelsen. En cup jeg skulle ønske ikke eksisterte i utgangspunktet.

Greit det er en idiotturnering, men når vi er så langt inn i den, så må vi prøve å vinne. Dette vi stiller opp med i dag er helt latterlig dårlig. I tillegg fikk vi skade på Elneny, så dette er jo aldeles strålende...
Hadde det kommet en skade på Walcott, Sanchez, Özil, Koscielny eller Mustafi hadde det vært ragnarok her inne. Ingen problemer med at Wenger hviler spillere som er helt kritisk at er med i de viktige turneringene.

Skade på Elneny? Kan ikke si jeg er forbauset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal i et nøtteskall. Hvorfor tok dette en måned å finne ut av? Vermaelen/Wilshere all over again.

Vi kan nok i alle fall vinke farvel til noen som helst tittelkamp. De øvrige midtbanespillerne er ikke gode nok. Vi så det i fjor også. Cazorla ute, fullstendig kollaps.

Lenke til kommentar

Ralph Hasenhuttl har bekreftet at Arsenal har tatt kontakt med han for å forhøre seg om hans interesse som en mulig arvtager etter Wenger. Så det jobbes tydelgivis med å finne erstattere skulle Wenger velge å gi seg til sommeren.

For de som ikke vet hvem han er så trener han i dag RB Leipzig med stor suksess.

Lenke til kommentar

Eddie Howe? LOL. Verste jeg har lest på lenge. 

Seriøst? Se på statistikken hans. Se på måten han kom til Emirates på og prøvde å spille fotball, istedenfor å parkere bussen slik alle andre gjør. Howe er muligens neste store engelske manageren, og jeg tror han hadde passet perfekt inn i Arsenal.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Eddie Howe? LOL. Verste jeg har lest på lenge. 

Seriøst? Se på statistikken hans. Se på måten han kom til Emirates på og prøvde å spille fotball, istedenfor å parkere bussen slik alle andre gjør. Howe er muligens neste store engelske manageren, og jeg tror han hadde passet perfekt inn i Arsenal.

Høgmo trenger ny jobb. Han prøvde også å spille fotball, men ikke så mye fokus på å faktisk score. 

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser for meg Eddie Howe skal overbevise Alexis Sánchez og Mesut Özil til å signere nye kontrakter. Hele garderoben kommer til å le av han, tror ikke han klarer å få respekten til garderoben. Jeg liker Eddie Howe, men som Arsenal-manager hadde det vært katastrofe.

Ralph Hasenhüttl er ikke det største navnet i verden, men er i motsetning til Howe noen jeg tror klarer å kommandere garderoben. Vi vil ikke ha en David Moyes situasjon. 
Lenke til kommentar

Simeone eller Löw, og med henry som assistent trener er det eneste som gjelder for meg. Må ryddes og holde styr i garderoben, samt styret må få seg en reell vekker.

De to topper min liste og, men har null tro på at noen av dem kommer til Arsenal.

Ser for meg Eddie Howe skal overbevise Alexis Sánchez og Mesut Özil til å signere nye kontrakter. Hele garderoben kommer til å le av han, tror ikke han klarer å få respekten til garderoben. Jeg liker Eddie Howe, men som Arsenal-manager hadde det vært katastrofe.

Ralph Hasenhüttl er ikke det største navnet i verden, men er i motsetning til Howe noen jeg tror klarer å kommandere garderoben. Vi vil ikke ha en David Moyes situasjon.

Unnskyld meg, men hva faen har Hasenhüttl gjort for at han skal klare det du mener Eddie Howe ikke kan? Statistikken hans før Leipzig er katastrofalt dårlig, og den fotballen som spilles i RBL nå skal Rangnick ha mer kred for, enn Hasenhüttl. Han har gjort absolutt nada som tilsier at han kan erstatte Wenger i Arsenal. Howe har i det minste tatt et lag opp til Premier League og gjør det meget godt med begrensede midler. Hasenhüttl har vel reddet noen nedrykk i lavere divisjoner, og nå har han ledet Leipzig til topp i den svakeste Bundesliga-sesongen på mange, mange år.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Hassenhüttl er ikke første navnet opp av hatten for min del, men sammenlignet med Eddie Howe så foretrekker jeg han uten tvil. Howe er altfor urutinert til å overta en toppklubb. Latterlige ambisjoner om man hyrer inn en manager som trener fuckings Bournemouth. Man kan dog si at det å trene RB Leipzig ikke er all verden, men den dagen Eddie Howe klarer å føre Bournemouth opp på 1-2. plass i PL. 

Du har åpenbart ikke fått med deg jobben Hasenhüttl har gjort i klubbene han har vært trener i før. Hasenhüttl gjorde en fenomenal jobb med Ingolstadt, de holdt på å rykke ned fra Bundes 2, klarte å få de til å bli, før han senere fikk dem opp i Bundes og i tillegg fikk en meget bra plassering med de. I år ligger Ingostaldt på 17. plass og rykker trolig ned. Han rykket vel også opp med Aalen så det at han har katastrofal statistikk før Leipzig er løgn. 

Rangnick skal ha kreds selvsagt, men grunnen til at Leipzig er på 1. plass er på grunn av Hasenhüttl. Den defensive strukturen han har innført i Leipzig, så vel som den han hadde i Ingolstadt er grunnen til at de ligger så høyt som de gjør, så vel som at han har mye felles identitet som Ragnick med gegenpressingen. 

Vil helst ha Tuchel, men Eddie Howe og Hasenhüttl er ikke i nærheten en gang for min del. Eddie Howe er en grei manager, kan fint ta over Everton eller West Ham, men å ta over en toppklubb er han ikke klar for og er ikke det navnet Arsenal bør se etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...