Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serge Gnabry er tatt ut på landslaget til Tyskland, mens Oxlade-Chamberlain ikke er tatt ut på England.

At vi ga Gnabry bort mer eller mindre gratis er patetisk. Driter i om at han hadde ett år igjen av kontrakten.

Må nevnes at Löw har droppet de største stjernene og tatt ut unge spillere til en San Marino-kamp som de vinner uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neppe. Alle de tre er bedre enn Gnabry. Spesielt de to første.

Sier ikke at Gnabry nødvendigvis er bedre, men vi har tre tilgjengelige spillere fordelt på to viktige posisjoner, og to av dem er både skadeutsatt og presterer svært varierende.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Har jo også Alexis og Ramsey som kommer til å spille på kant.

Ellers må jeg si at jeg ikke helt forstår Iwobi-hypen. Svært varierende i prestasjonene. Synes ikke han bør starte. Ikke levert på en stund nå og mangler foreløpig den avgjørende faktoren. Talent har han da. Kan bli veldig god med tiden.

Lenke til kommentar

Sier ikke at Gnabry nødvendigvis er bedre, men vi har tre tilgjengelige spillere fordelt på to viktige posisjoner, og to av dem er både skadeutsatt og presterer svært varierende.

Nei, vi har fem. Lucas og Alexis spiller også der ute om nødvendig. Og Ramsey, og Welbeck. Ja du ser hvor jeg vil. Gnabry har vist nada de siste årene, og klarte ikke spille seg inn hos West Brom. I tillegg er han også skadeutsatt. Eneste grunnen til at folk bryr seg om at Gnabry dro, er at han hadde et godt U23-mesterskap under OL...

Lenke til kommentar

Har jo også Alexis og Ramsey som kommer til å spille på kant.

Ellers må jeg si at jeg ikke helt forstår Iwobi-hypen. Svært varierende i prestasjonene. Synes ikke han bør starte. Ikke levert på en stund nå og mangler foreløpig den avgjørende faktoren. Talent har han da. Kan bli veldig god med tiden.

Naturlig nok variabel, men blir nok svært god! Det han burde terpe på fremover er avslutninger, er ikke akkurat god på det. Burde scoret en del ganger denne sesongen.

Lenke til kommentar

Nei, vi har fem. Lucas og Alexis spiller også der ute om nødvendig. Og Ramsey, og Welbeck. Ja du ser hvor jeg vil. Gnabry har vist nada de siste årene, og klarte ikke spille seg inn hos West Brom. I tillegg er han også skadeutsatt. Eneste grunnen til at folk bryr seg om at Gnabry dro, er at han hadde et godt U23-mesterskap under OL...

Alexis trengs på topp. Ramsey trengs sentralt. Welbeck og Lucas er ikke tilgjengelige. U23-mesterskapet er vel første gang på en stund at Gnabry har fått spille jevnlig over tid. Potensialet kan ingen si noe på. Fire mål og én assist på sine ni første kamper i Bundesliga er imponerende, og det er ikke uten grunn at han har blitt kalt opp til kanskje verdens beste landslag. At Pulis ikke ville ha ham med på neandertalerfotballen sin er ikke god nok grunn til å avskrive ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg hørt om Arseblog før, og vet ikke hvor troverdige de er, men om dette stemmer er det jo gode nyheter for dere. Bellerin står vel antagelig på 1. plass på Barcas ønskeliste. Høyreback er vel den eneste plassen Barca mangler en klassespiller etter de mista Dani Alves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...