Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Syns bare det er bra at ikke alle er likesinnet. Heldigvis går som regel veldig lang tid mellom hver gang Benbjo treffet på noen av spådommene sine.

Lenke til kommentar

Arsenal har ikke slått Spurs i ligaen på Emirates på over 3 år. Tilgi meg om jeg ikke har troa. Noe bedre enn U ville vært en enorm prestasjon mtp hvor dårlig Arsenal har spilt i det siste og hvor latterlig gode Spurs er bakover. Slipper nesten ikke inn mål og har enda ikke tapt når over 25% av sesongen har gått.

Hadde Spurs stilt uten Kane og Alli kunne Arsenal kanskje vunnet på en maks dag.

Tviler egentlig på at Arsenal kommer til å skape noe særlig. Enda mindre faktisk score.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Lol. Vi er i bedre form enn de, over de på tabellen. Tapt 1 kamp i år, de har tapt flere i CL. Hvordan kan du tro at vi knapt blir å skape noe? Latterlig. De har da vært rimelig ræva selv om de har unngått tap. Det må være sykt kjedelig å gå inn i hver kamp uten å tro på laget sitt uansett hvor bra vi er, og vi har vært meget solid i år.

Kane er rusten, blir sikkert ikke å starte engang. Alli har ikke vært i nærheten av det han var i fjor, han er dessuten ikke en som scorer masse mål og avgjør kamper alene. Bra talent, men frykter ikke han mest hos dem.

Endret av ChopperReid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal har ikke slått Spurs i ligaen på Emirates på over 3 år. Tilgi meg om jeg ikke har troa. Noe bedre enn U ville vært en enorm prestasjon mtp hvor dårlig Arsenal har spilt i det siste og hvor latterlig gode Spurs er bakover.

Spurs har slått oss én gang borte på 23 år, og har ikke vunnet noen av sine siste seks i alle turneringer. Vi har vunnet 10 av våre siste 11.

• Liker 3
Lenke til kommentar
“I don’t know if it was Gerry Francis who paid, but it’s true the day I arrived in England I first went to White Hart Lane. I had a meeting with Mr Sugar and they made me an offer. 

“Two hours later they ordered me a black cab, it was pre-paid, and I went to see Arsene Wenger at his place. When I arrived he was with David Dein, and two hours later I’d given my word to Arsenal”

Read more at http://www.sport.co.uk/football/petit-spurs-paid-the-cab-then-two-hours-later-id-given-my-word-to-arsenal/38028#PocJm7MFDhYVaf58.99

http://www.sport.co.uk/football/petit-spurs-paid-the-cab-then-two-hours-later-id-given-my-word-to-arsenal/38028#bD3OIDKdZHQiR8hg.97

Lenke til kommentar

Hva er storyen?

Er du historieløs?

Kort fortalt:

Både Tottenham og Arsenal var ute etter Petit. Petit var i møte med Tottene og dro deretter til Arsenal (hvor det så ble kontrakt). Ryktet (som han "bekreftet") var at Tottene ordnet med transporten fra WHL, sannsynligvis uvitende om at neste stopp var Highbury.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...