Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Dette blir samme diskusjon som de hadde har på Norske landslaget. Midtbanen vår var ikke problemet. Vi hadde ballen mest og hadde flere sjanser hvor vi skulle ha scoret, men det gjorde vi ikke. Hvorfor? Fordi vi ikke har kreativitet på midtbanen? Den kjøper jeg ikke. Du burde se reprise av hvordan Stoke vant kamper uten at ballen var innom midtbanen. Walcott eller Alexis burde ha scoret i går mener nå jeg. 

Resten av det du skriver blir bare vas, så takk for tiden jeg aldri får tilbake etter å ha lest posten din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vi hadde mye ball, men det hjelper ikke når spillerne som har ballen ikke skaper noe med den. Her er det enorm forskjell på Cazorla+Xhaka og Coquelin+Elneny. Vi skapte ikke i nærheten av de sjansene vi pleier å skape. Middlesbrough hadde de klart største sjansene i går. Stoke-sammenligningen er ganske fjern. Hvor ofte møter Stoke lag som ligger like dypt som Boro gjorde i går? Når man møter et kompakt forsvar, trenger man pasningsspillere for å tre seg igjennom. Man kan ikke satse på lange baller mot en parkert buss. Det forstår du.

Beklager at du kastet bort hele søndagsettermiddagen din på å lese de resterende fire linjene av mitt forrige innlegg. Hvis du har noen hjemme som kan lese høyt for deg, går det kanskje fortere.

Endret av Classy Crab
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi skapte faktisk veldig mye og trengte oss igjennom det kompakte forsvaret. Vi brukte flankene faktisk veldig lite, men ikke uforståelig mtp hvor lite hodespillere vi har i boksen. Vi manglet bare målet, men det kan man jo si om Boro også mtp hvilke sjanser de hadde. Vi er for lite effektive framfor mål, og det er ikke på grunn av midtbanen. Vi mangler fortsatt en superspiss. Hvor hadde vi vært hvis ikke Walcott er i den formen han er nå. Helt vanvittig egentlig at vi er avhengig av Walcott plutselig...

Lenke til kommentar

Hvordan er det han sier trangsynt? Kommer med flere gode poenger og begrunner meningene sine godt.

Vel nå sa jeg ikke ikke at han var en av de heller. 

Uansett så hang jeg meg opp i en kommentar han sa. Det var at vi tapte på grunn av mindre kreativ midtbanespillere og det er jeg uenig i og det må jeg få lov til å være eller?

Jeg mente at vi burde ha vunnet i går og er skuffet for at vi ikke klarte å skyte ballen i mål. Implisitt er vel det som trengs for å vinne.. eller? Og jeg mener det ikke er midtbanen vår sin feil, men en svakhet i siste tredjedel av banen. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Hvordan er det han sier trangsynt? Kommer med flere gode poenger og begrunner meningene sine godt.

Vel nå sa jeg ikke ikke at han var en av de heller.

Uansett så hang jeg meg opp i en kommentar han sa. Det var at vi tapte på grunn av mindre kreativ midtbanespillere og det er jeg uenig i og det må jeg få lov til å være eller?

Jeg mente at vi burde ha vunnet i går og er skuffet for at vi ikke klarte å skyte ballen i mål. Implisitt er vel det som trengs for å vinne.. eller? Og jeg mener det ikke er midtbanen vår sin feil, men en svakhet i siste tredjedel av banen.

Du kan få lov til å mene hva du vil såklart. Det har jeg ikke sagt noe om. Det jeg reagerte på var dette: "Resten av det du skriver blir bare vas, så takk for tiden jeg aldri får tilbake etter å ha lest posten din."

• Liker 2
Lenke til kommentar

.

.

Du kan få lov til å mene hva du vil såklart. Det har jeg ikke sagt noe om. Det jeg reagerte på var dette: "Resten av det du skriver blir bare vas, så takk for tiden jeg aldri får tilbake etter å ha lest posten din."

Ja, man skriver sånt når man blir provosert her inne. Har du et problem med det, da bør du kanskje se på dine egne poster Benbjo. Større provokasjon skal du se lenge etter. Jeg prøver å ha et objektivt syn på problemene i klubben og adressere de, mens du er selve negativiteten selv.

Lenke til kommentar

K. Du må gjerne være uenig eller bli provosert av meningene mine. Alle kan ikke være enige om alt alltid. Jeg respekterer at andre ikke er enig med meg om saker og ting, det er helt fair.

Generelt synes jeg at toleransen for andre meninger er veldig lav her inne. Ikke bare i denne tråden, men i mange av de andre fotballtrådene også. Det tys ofte til drittslenging, som jeg synes er en uting. Jeg er helt sikkert ikke ufeilbarlig der selv.

Det var bare det.

Endret av Benbjo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skuffende å ikke gripe muligheten i går. Fikk ikke sett kampen, men hører det nok en gang var en kamp med mye ballbesittelse av den frustrerende typen.

Men jeg kan ikke si jeg mister motet av den grunn og jeg tror fortsatt denne sesongen er vår beste sjanse på svært mange år. Noen slike skuffelser blir det. Slik var det også i Invincibles-sesongen.

2. plass à poeng med City er ikke den verste plasseringen.

Skal selvsagt være 3p mot Sunderland neste lørdag. Bør være walkover, men det kan man jo si om Middlesborough også. Forventer et skjerpet lag med uthvilte spillere. Så håper jeg Giroud spiller nå til tirsdagen slik at han evt kan komme innpå mot Sunderland. Vi mangler nå muligheten til å sette innpå hodestyrke når det kun blir stanging.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...