Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Helvete. For et fittemål. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra mål av keane Nei? Helt utrolig flaks, treffer ballen med leggen, og den flakser seg inn i mål. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra avsluttning vil nå jeg si Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 De måkern ut av forsvar også havnern hos Keane. Konge avslutning da. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 RØDT KORT!!! er lei å se at liverpool får drive med skitten som vanlig >.< Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra avsluttning vil nå jeg si Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang.... Flaks er det rette ordet. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 For noe forbanna piss. Agger pælmer ballen på måfå ut av sekstenmetern og Keane scorer med leggbeskyttern. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nightkeeper, riktig. Det + liverpool(flaks)=alltid mål, ergo bra mål kanskje? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra avsluttning vil nå jeg si Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang.... Flaks er det rette ordet. k Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra avsluttning vil nå jeg si Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang.... Flaks er det rette ordet. Må være fordi jeg har dårlig kvalitet på streamen, men jeg synes det så ut som om han banka den i nettaket med vrista ... Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Seriøst. er det bare meg som synes at Riera skulle ha fått RØDT KORT?!?!? ENDRING: Cesc er kanskje ute, nu har vi null sjans Endret 21. desember 2008 av Fox Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fy faen, Fabregas Det er alvorlig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fabregas skada ja. Det var det Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Robbie CUNT. Ble forbanna da han grisetakla lille Gaël. Det var jo en meget bra avslutning, men måten sjansen kom er så sykt random - nei, så sykt Liverpool. Fuck me. Cesc? Endret 21. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra avsluttning vil nå jeg si Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang.... Flaks er det rette ordet. Må være fordi jeg har dårlig kvalitet på streamen, men jeg synes det så ut som om han banka den i nettaket med vrista ... Hvis du ser det på stream så skjønner at det kan se slikt ut. Men som Hegland og undertegnede påpeker, så var det bare flaks. Den ballen kunne gått hvor som helst. Liverpool flakser igjen. Arsenal sin udiskutabelt beste spiller må mest sannsynlig ut med skade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra avsluttning vil nå jeg si Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang.... Flaks er det rette ordet. Dette innlegget kom jo som et sjokk.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bra avsluttning vil nå jeg si Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang.... Flaks er det rette ordet. Dette innlegget kom jo som et sjokk.. Latterlig. Er du blind? Så du reprisen? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Liverpool-supportern er en idiot. "Nanananana ufarlig ufarlig" er hersketeknikken 8-åringer bruker. Og han må da skjønne at han ikke vil klemme på den svette kroppen hans. Fabregas ute. Skyt meg. Med vår flaks har sikkert korsbåndet røket. Endret 21. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Diaby inn, Cesc ut? Herregud, vi er dømt! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 var et kjipt angrep ja. men di har funnet noe som funker, var ikke akkurat første gangen pool prøvde seg på det og ikke første gang di kom gjennom slik. det målet er mest arsenal sin feil en noe annet. dårlig plasert forsvars spiller å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå