Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bra avsluttning vil nå jeg si

 

Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang....

 

Flaks er det rette ordet.

 

Må være fordi jeg har dårlig kvalitet på streamen, men jeg synes det så ut som om han banka den i nettaket med vrista ...

Lenke til kommentar
bra avsluttning vil nå jeg si

 

Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang....

 

Flaks er det rette ordet.

 

Må være fordi jeg har dårlig kvalitet på streamen, men jeg synes det så ut som om han banka den i nettaket med vrista ...

 

Hvis du ser det på stream så skjønner at det kan se slikt ut. Men som Hegland og undertegnede påpeker, så var det bare flaks. Den ballen kunne gått hvor som helst.

 

Liverpool flakser igjen. Arsenal sin udiskutabelt beste spiller må mest sannsynlig ut med skade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
bra avsluttning vil nå jeg si

 

Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang....

 

Flaks er det rette ordet.

Dette innlegget kom jo som et sjokk..

Lenke til kommentar
bra avsluttning vil nå jeg si

 

Seriøst? Den avslutningen der er helt random, den kunne godt hvor som helst. Han treffer ikke ballen med benet engang, men med leggen. Hvordan det er en god avslutning er for meg en helt hinsides tankegang....

 

Flaks er det rette ordet.

Dette innlegget kom jo som et sjokk..

 

Latterlig. Er du blind? Så du reprisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...