Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daily Star? Really...?

Er de kilden? Hva om Wenger selv hadde sagt det og DS hadde meldt det. Fremdeles ikke trodd på det?

Utrolig merkelig holdning at alt Sunday Papers skriver automatisk er BS selv om det er sitater det skrives om. Ikke bare deg, men generelt.

Du får heller stille deg kritisk til Ed Malyon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å herregud... Går jaggu ikke lang tid før man skal lage litt drama i denne tråden.

Hvor?

On another note, ser ut til at Mustafi virkelig har tatt seg sammen etter en katastrofal start i Arsenaltrøya. Ikke perfekt, men de siste 3 kampene har sett bedre ut i hvertfall. Blir interessant å følge med på KosMus fremover.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Hvor?

On another note, ser ut til at Mustafi virkelig har tatt seg sammen etter en katastrofal start i Arsenaltrøya. Ikke perfekt, men de siste 3 kampene har sett bedre ut i hvertfall. Blir interessant å følge med på KosMus fremover.

Perez er ikke med mot Burnley, og det første du tenker på er en Park 2.0.

Kan være flere grunner til at han ikke var med. Sikkert storm i vannglass.

Mustafi begynner å komme seg, ja. Elsker det nye defensive paret vårt. Kostafi, Kosmus, kall de hva man vil. Deilig med et godt forsvarspar igjen, håper det bare blir bedre og bedre.

Edit: Perez er fornøyd han (må jo ikke avsløre sin misnøye :ph34r: )

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Daily Star? Really...?

Er de kilden? Hva om Wenger selv hadde sagt det og DS hadde meldt det. Fremdeles ikke trodd på det?

Utrolig merkelig holdning at alt Sunday Papers skriver automatisk er BS selv om det er sitater det skrives om. Ikke bare deg, men generelt.

http://www.nyhetsspeilet.no/2016/03/er-donald-trump-illuminati/

Kraftige hint fra nyhetsspeilet.no her om at Donald Trump er illuminati. Tror du ikke på det??? Hva om Trump selv hadde sagt det? Fremdeles ikke trodd på det??

• Liker 2
Lenke til kommentar

Daily Star? Really...?

http://www.nyhetsspeilet.no/2016/03/er-donald-trump-illuminati/

Kraftige hint fra nyhetsspeilet.no her om at Donald Trump er illuminati. Tror du ikke på det??? Hva om Trump selv hadde sagt det? Fremdeles ikke trodd på det??

Har ikke god nok kjennskap til dette til å gi et kvalifisert svar. Dersom Trump sier han er Illuminati så er han vel det da? Har ingen formening om dette. 

Lenke til kommentar

Den største hinderet til Arsenals suksess er forøvrig negativiteten rundt laget.

Tull og tøys!!!

Negativiteten har en årsak, det er ikke noe som magisk kommer ut av luften uten grunn.

Når det gjelder f.eks, United, så er min erfaring de siste sesongene at fansen der (den norske i alle fall) har vært enda mer negative (med god grunn) enn det vi har vært.

Det har vært mange hindere til Arsenals "manglende" suksess, og den skyldes i hovedsak de som styrer klubben. Men det er selvsagt lett for de som ikke ser noen svakheter med Wenger & Co å legge all skyld over på den delen av fansen som klarer å finne feil.

Jeg er en erklært "Wenger-skeptiker", men når det er sagt så gleder jeg meg som en unge hver gang Arsenal gjør det godt, og intet ville gledet meg mer enn om Wenger fant tilbake til "Wenger rundt tusenårsskiftet"

Men samtidig så kom vi tilbake til hverdagen mot Burnley. Ja vi tok tre poeng, og det positive er at vi også hadde flaksen på vår side, men kampen på søndag viser at ikke alle motstandere er like lette som Chelsea og Basel. Vi vil få mange hverdager fremover og her er det først og fremst Wenger som må overbevise oss om at han har bedre kontroll (taktikk) mot slike lag som Burnley enn det han har hatt de siste sesongene.

Så en liten "erkjennelse" til de som mener vi er for negative: Ja vi skeptikerne kan godt bli litt mer "positive" når det går bra, men samtidig vil jeg anmode mine "motparter" om å bli litt mer realistiske og ikke innkassere ligatittelen etter ett par gode resultater. JEg er mer positiv til det Arsenallaget jeg ser pr oktober 2016 enn jeg var pr oktober 2015, men vi har fremdeles en lang vei å gå før vi har grunn til å "ta av"!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Seieren igår var en sliteseier, og ja flaksen hadde mye og si, men mener selv at det var en fortjent seier. Problemet til Arsenal har lenge vært å holde seg stabile, vi har lenge tapt kamper mot topplag og bunnlag fra og til. Greier vi å holde oss stabile og snike inn 3 poeng i slike tyngre og frustrerende kamper, samtidig som vi greier oss bra mot de andre tittelutfordrerne blir jeg veldig fornøyd.

Mye bedre takter i Arsenal i år en det har vært i de 2 tidligere sesongene syns jeg, kan bli ordentlig spennende vis vi greier å holde på som vi gjør nå (selv med litt flaks) i de neste månedene. Syns personlig City og Spurs er de laga som blir den største utfordringen, og også de viktigste å vinne.

Lenke til kommentar

Den største hinderet til Arsenals suksess er forøvrig negativiteten rundt laget.

Tull og tøys!!!

Negativiteten har en årsak, det er ikke noe som magisk kommer ut av luften uten grunn.

Når det gjelder f.eks, United, så er min erfaring de siste sesongene at fansen der (den norske i alle fall) har vært enda mer negative (med god grunn) enn det vi har vært.

Det har vært mange hindere til Arsenals "manglende" suksess, og den skyldes i hovedsak de som styrer klubben. Men det er selvsagt lett for de som ikke ser noen svakheter med Wenger & Co å legge all skyld over på den delen av fansen som klarer å finne feil.

Jeg er en erklært "Wenger-skeptiker", men når det er sagt så gleder jeg meg som en unge hver gang Arsenal gjør det godt, og intet ville gledet meg mer enn om Wenger fant tilbake til "Wenger rundt tusenårsskiftet"

Men samtidig så kom vi tilbake til hverdagen mot Burnley. Ja vi tok tre poeng, og det positive er at vi også hadde flaksen på vår side, men kampen på søndag viser at ikke alle motstandere er like lette som Chelsea og Basel. Vi vil få mange hverdager fremover og her er det først og fremst Wenger som må overbevise oss om at han har bedre kontroll (taktikk) mot slike lag som Burnley enn det han har hatt de siste sesongene.

Så en liten "erkjennelse" til de som mener vi er for negative: Ja vi skeptikerne kan godt bli litt mer "positive" når det går bra, men samtidig vil jeg anmode mine "motparter" om å bli litt mer realistiske og ikke innkassere ligatittelen etter ett par gode resultater. JEg er mer positiv til det Arsenallaget jeg ser pr oktober 2016 enn jeg var pr oktober 2015, men vi har fremdeles en lang vei å gå før vi har grunn til å "ta av"!

Nå har jeg bare vært her et par år eller noe, men jeg har aldri sett noen her spå ligatittel. Om noen har vært på den praten så er det de fjompene i tv2 studio etter vi har hatt et par greie runs med poeng.

Det slår meg at de fleste positive her er ganske realistiske om hvordan Arsenal er. Før sesongen er alt fra 1-6 mulig og ting blir sett på objektivt, men så har du de såkalte skeptikerne som mener vi er vanvittig heldige om vi klarer champions league og alt er bare konstant jævlig.

Det er jo heller ingen som har tatt av? Klart det kommer noen gledesrop etter banking av Chelsea, men det er jo naturlig. Det er hører jo med fotball å vise litt glede når laget gjør det bra. skal man liksom sitte i hjørnet og grynte om alt som kunne vært bedre og hvordan vi havner midt på tabellen etter en slik kamp?

Jeg vil gjerne ha navnet på brukeren som er motparten til Benbjo i denne tråden. han som ikke gjør annet enn å skryte av Arsenal og Wenger og er helt blind for all negativitet. Hadde faktisk vært herlig å ha han her for å skape litt balanse :D

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Hvor?

Perez er ikke med mot Burnley, og det første du tenker på er en Park 2.0.

Kan være flere grunner til at han ikke var med. Sikkert storm i vannglass.

Mustafi begynner å komme seg, ja. Elsker det nye defensive paret vårt. Kostafi, Kosmus, kall de hva man vil. Deilig med et godt forsvarspar igjen, håper det bare blir bedre og bedre.

Edit: Perez er fornøyd han (må jo ikke avsløre sin misnøye :ph34r: )

Fra nå av, MuseKos

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare vært her et par år eller noe, men jeg har aldri sett noen her spå ligatittel. Om noen har vært på den praten så er det de fjompene i tv2 studio etter vi har hatt et par greie runs med poeng.

Det slår meg at de fleste positive her er ganske realistiske om hvordan Arsenal er. Før sesongen er alt fra 1-6 mulig og ting blir sett på objektivt, men så har du de såkalte skeptikerne som mener vi er vanvittig heldige om vi klarer champions league og alt er bare konstant jævlig.

Det er jo heller ingen som har tatt av? Klart det kommer noen gledesrop etter banking av Chelsea, men det er jo naturlig. Det er hører jo med fotball å vise litt glede når laget gjør det bra. skal man liksom sitte i hjørnet og grynte om alt som kunne vært bedre og hvordan vi havner midt på tabellen etter en slik kamp?

Jeg vil gjerne ha navnet på brukeren som er motparten til Benbjo i denne tråden. han som ikke gjør annet enn å skryte av Arsenal og Wenger og er helt blind for all negativitet. Hadde faktisk vært herlig å ha han her for å skape litt balanse :D

Jeg skal innrømme at mitt innlegg mer er basert på lang tids erfaring enn som et svar til konkrete medlemmer her på forumet.

Min store feil i det innlegget du svarte på var at jeg ikke var klar på at mitt svar var på et mer generelt grunnlag og bare delvis var rettet mot innleggene her. MEN, når det er sagt så var det påstanden til Maefteda som skrev "Den største hinderet til Arsenals suksess er forøvrig negativiteten rundt laget." som fikk meg til å tenne. . Dette er en type kommentar som jeg vil tippe kommer fra den typen "Wenger-fans" som jeg sliter med å forstå argumentasjonen til. For meg er det en fullstendig ansvarsavskrivelse på vegne av de som styrer klubben.

Det er ingen tvil om at det finnes "fornuftige" og "ufornuftige" medlemmer både i de som er pro-Wenger og de som er Wenger-skeptikere. I tillegg så finnes det de som jeg kaller "jo-jo fans"

Personlig så anser jeg meg selv om en såkalt "fornuftig" skeptiker (men andre kan nok være uenig i det, og det er ok for meg). Jeg liker fremdeles Wenger, men  men fra en gang en ihuga pro-Wenger, så har jeg med tiden har funnet flere og flere feil med den han har gjort de siste fem-seks sesongene.

Men tilbake til min kritikk mot enkelte av de som er i pro-Wenger leiren. Jeg vil først si at mange av de som er i den leiren skriver kommentarer som jeg har respekt for, og jeg har respekt for de som måtte tippe oss enten på første plass eller lenger ned før sesongen.

Men når du skriver "at ingen har tatt av?", så er det nettopp noen som gjør det etter en eller to gode kamper og lovpriser Wenger og garanterer ligagull.

For en skeptiker som meg så er ikke alt galt i klubben, alt er heller ikke galt med Wenger & co, og jeg tror faktisk at jeg var mer positiv til vårt lag (og Wenger) når det gjelder Burnley-kampen enn til og med en del av Wenger-leiren var.

Som sagt der er mange grader av fans både av de Wenger-positive og Wenger-skeptiske, og enkelte av de ytterliggående i begge grupper synes totalt å mangel gangsyn når det gjelder det som skjer i klubben.

PS!! jeg er fullstendig enig med deg om "fjompene" i TV2-studio. Jeg har sluttet å se på pre-, post- og pauseinnslagene fra den gjengen.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...