archongamer Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Mustafi - Kos fungerer bare ikke. Hvor mange ganger har PSG kommet alene med Ospina i dag? Halvt dusin ganger? Hadde du forventet at forsvaret er samspilt etter to kamper sammen? Kos så likedan ut da ham kom. Det trengs tid for å danne relasjoner. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Nei, men det er fare for at de er for like typer. Vermaelen og Kos fungerte aldri heller sammen. Si hva man vil om Per, men han og Kos utfyller hverandre bra. Å slippe til motstanderen så enkelt som de har i dag er dødssynd, uansett hvor lite de har spilt sammen. Ville aldri sett noe slikt i Chelsea eller United Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Faen for ei fitte verratti er. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Flau kamp og maken til syting fra Giroud. Benytt sjansen når du kommer på banen. Spill fotball. Nesten et mirakel at vi får et poeng i dag. Utrolig ufortjent. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 For en elendig dommer som viser ut begge spillerne der. Null fotballforståelse. Ellers et meget bra resultat. Ospina viser som jeg har ment en stund at han er bedre enn Cech. Sykt at vi ikke taper den, og Ospina var eneste grunnen til at det endte 1-1 og ikke 1-7. For øvrig et elendig laguttak av Wenger. Med en gang Oxlade går av banen, Alexis går på kant og Giroud går på topp spiller vi 100000 ganger bedre. Spørs om Alexis fikk en liten ryggskade på slutten der også? Uansett. Knall resultat, dog noe heldig. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Deilig med 1 poeng! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Nei, men det er fare for at de er for like typer. Vermaelen og Kos fungerte aldri heller sammen. Si hva man vil om Per, men han og Kos utfyller hverandre bra. Å slippe til motstanderen så enkelt som de har i dag er dødssynd, uansett hvor lite de har spilt sammen. Ville aldri sett noe slikt i Chelsea eller United Mener vi slapp til City altfor lett i førsteomgang på lørdag. Uansett så er 1 poeng greit mot PSG borte. Meget viktig poeng. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Spillemessig var det jevnt, men psg kom til litt for mange store sjanser. Bedrer seg når mustafi og koscielny blir samspilt. 2 fuckings kamper ilag! Mener også at xhaka eller elneny burde startet sentralt istedenfor cazorla som ikke klarer å dekke like mye rom som de. Fornøyd med 1 poeng. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 Et stort problem vi har er at vi ikke klarer å holde ballen i laget med Le Coq på banen. Manen er grusom når det kommer til alt annet enn å meie ned folk. Elsker han, men har elendig ballfølelse, pasningsfot og evne til å føre ball. Xhaka - Cazorla hadde vært mye bedre IMO. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Det er ganske åpenbart hvorfor Wenger vegrer seg for å bruke Giroud, for mannen er ikke opptatt av å spille fotball og helt ute av det. Korrekt rødt eller ei. Giroud ba om det med å være destruktiv fra første stund han kom innpå. HAr vel ikke lykkes med noe som helst på de innhoppene han har hatt. Men vi kan ikke bruke Alexis på topp. Da er det bedre å kaste Iwobi inn der, om vi først skal bruke en spiller ute av posisjon. Alexis er for viktig til ikke å ha på kanten. Ellers hodeløs taktisk inngang til kampen fra Wenger, og et svært heldig poeng som kan vise seg å være viktig. Noen som har noe nytt om skaden på Alexis? Endret 13. september 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2016 Forfatter Del Skrevet 13. september 2016 https://streamable.com/9maq Altså, er enig i at Giroud gjorde mye tull i kampen, men det røde kortet er jo faen meg helt sykt. Aldri i verden om det der er rødt kort på Giroud. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Latterlig dømming. Greit han var overtent, men fikk bare latterlige avgjørelser mot seg. Spilte forøvrig 10 ganger bedre da han kom inn og sanchez gikk på ving. Helt sykt at han ikke startet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Det der var som å se 9-åringene jeg trener.. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 https://streamable.com/9maq Altså, er enig i at Giroud gjorde mye tull i kampen, men det røde kortet er jo faen meg helt sykt. Aldri i verden om det der er rødt kort på Giroud. No er ikkje heile situasjonen med på den snutten der. Opplever at dei røde korta sitter lettare i CL enn i PL, så er ikkje så overraska. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 https://streamable.com/9maq Altså, er enig i at Giroud gjorde mye tull i kampen, men det røde kortet er jo faen meg helt sykt. Aldri i verden om det der er rødt kort på Giroud. Jeg fikk ikke sett kampen, men det er vel virkelig ikke DENNE situasjonen som gjorde så han ble sendt ut!? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 https://streamable.com/9maq Altså, er enig i at Giroud gjorde mye tull i kampen, men det røde kortet er jo faen meg helt sykt. Aldri i verden om det der er rødt kort på Giroud. Jeg fikk ikke sett kampen, men det er vel virkelig ikke DENNE situasjonen som gjorde så han ble sendt ut!? Jo. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 https://streamable.com/9maq Altså, er enig i at Giroud gjorde mye tull i kampen, men det røde kortet er jo faen meg helt sykt. Aldri i verden om det der er rødt kort på Giroud. Jeg fikk ikke sett kampen, men det er vel virkelig ikke DENNE situasjonen som gjorde så han ble sendt ut!?Jo. Oh Lord. Håper det blir protestert på dette ass 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Helt på sin plass. Rart det ikke blir direkte egentlig. Stygg ettersleng gang nr to Verratti går i bakken. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Her er den faktiske situasjonen. Kameravinkel er en fin bil. https://www.youtube.com/watch?v=oqalpHcsdmM Ikkje at eg er enig i at det skulle vore rødt. Men Giroud er ikkje SÅ uskyldig som det klippet over tilseier. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Gult er greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå