Liquidkey Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg liker laget. Etter forutsetningene selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Özil fra start Slutt på kamptråder? Kamptråd Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Wilshere utlån? For meg som er glad i engelsk fotball er det nydelig, en helt vanvittig god fotballspiller når han er skadefri. Håper han blir solgt på permanent basis og får orden på knærna. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) Wilshere utlån? For meg som er glad i engelsk fotball er det nydelig, en helt vanvittig god fotballspiller når han er skadefri. Håper han blir solgt på permanent basis og får orden på knærna.Ett kort utlån til en klubb der han garantert får spille fast er en grei løsning for han til å få formen på topp. Kampen om plassen på midtbanen i arsenal er ganske ekstrem, spesielt sentralt! Men han hører hjemme i klubben, og blir ikke solgt! Håper han kvitter seg med skadene og kommer opp på det skyhøye nivået som bor i han. Er anklene han sliter med btw. Endret 29. august 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Bør definitivt lånes ut, men han er fremdeles kjeks. Burde gå til et lag med en manager som tør å snakke til han og be han endre spillestil. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Wilshere blir i klubben og får sine beste år når Arsenal får ny manager.Dagens spådom. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Wilshere blir i klubben og får sine beste år når Arsenal får ny manager. Dagens spådom. Pdd er Wilshere ca. nummer seks i køen på midtbanen vår. Det går ikke når du fyller 25 om noen måneder. Endret 30. august 2016 av MartinF Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Sa ikke at det var en bra spådom Endret 30. august 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Aight. Jeg elsker en Wilshere i toppform, men det er grenser for hvor lenge man skal styre med en så skadeplaget spiller, spesielt med den lønnen han har. Må i det minste ut å prøve noe nytt en periode. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Han har nok veldig godt av et utlån. Gutten trenger å spille fast. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Både Perez og Mustafi unnagjort. bilder og intervjuer på Arsenal.com Jævlig surt at det er landslagspause Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Gleder meg som et lite barn til å se kampen mot Southampton på Emirates Håper så klart at begge disse to nysigneringene får starte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Mustafi garantert, neppe Perez. Kanskje han kommer inn etterhvert. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Wilshere til Bournemouth er done. Liker at han blir i PL. Bournemouth spiller(prøver spille) angrepsfotball og han er garantert starter frem til han blir skadet edit: jeg må slutte å skrive her om det dere andre diskuterer i overgangstråden Endret 31. august 2016 av barezell Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) ikke for å ødelegge den fantastiske stemningen her inne, men Mustafi ble nettopp klippa ned og skadet i kampen mellom Tyskland og Finland... EDIT: Oppe på beina igjen og spiller, men ser ut til å ha vondt. Endret 31. august 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Han ser helt fin ut spør du meg. FANTASTISK STEMNING BACK ON! 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Så riktig ille ut først, men var visst ikke noe stress! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Man vet aldri med sånne landslagspauser. Typisk at en spiller får seg en trøkk og havner på sidelinjen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Özil med tidenes deflection goal for Tyskland. Men mål er mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå