Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste måten(e) jeg ser Wenger forlate Arsenal på er:

1. Arsenal har en sesong lik Chelsea i fjor og han blir presset ut av klubben etter opprør fra supporterne.

(Veldig lite sannsynlig at styret gir etter)

2. Han gir seg av egen vilje etter denne sesongen.

(Fingers crossed)

Har null tiltro til styret i Arsenal. Så det er Wenger alt står på dessverre.

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Wenger blir ikke sparket fra klubben på grunn av en dårlig sesong. Og selv om visse fans virker å ha glemt alt den mannen har betydd for klubben vi alle er glad i, fordi han ikke har hentet hjem trofeer eller vært proaktiv på overgangsmarkedet, så skjønner nok heldigvis styret at både han og Arsenal bør ta farvel på en ryddig og grei måte.

Wenger har selv ganske sterkt antydet at dette blir hans siste sesong, og har heller ikke virket veldig interessert i en forlengelse av kontrakten. Regner med han gir beskjed offentlig en gang over på nyåret, og at jakten på hans erstatter alt er i gang da klubben vet hva han tenker rundt situasjonen. Selv om jeg også synes Wenger bør forlate Arsenal blir det en trist dag den dagen han trer til side. Han har gjort ufattelig mye bra for Arsenal, både på, men kanskje spesielt utenfor banen. Og han fortjener en hedersavskjed når han forlater oss. Desverre er jeg redd endel fans vil gjøre sitt for å ødelegge akkurat det.

Lenke til kommentar

Han burde gått når vi tok FA cupen "første" gangen etter utallige år uten trofeer.

Wenger har hatt kontroll i arsenal så lenge jeg har fulgt de, blir rart å se en annen manager i klubben. Men samtidig så synes jeg det er på tide. Han som spillere som drar på åra burde være såpass ærlig med seg selv å slutte når han ikke lenger kan bidra på det nivået som kreves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...