#Kroenkeout Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Motgiften er å kjøre denne på repeat https://www.youtube.com/watch?v=Mc3qSA1mxjw Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Fengende. Noen bør legge til musikk til det der. Tror det kan bli en hit! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Det må jo ligge noe i det med at Wenger kjører spillerne for hardt. Dere har flere skader enn alle andre lag, over 10 år også, så det er neppe tilfeldig. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Skal bli godt å bli kvitt mannen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 fare for at skaden allerede er gjort på samtlige spillere da. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Takket være Wenger. Hjelper hvertfall ikke at han blir værende i flere år til og gjør enda mer skade på klubben. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Går kontrakten til Wenger ut i år? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Går kontrakten til Wenger ut i år? Stemmer! Så får vi se da om han signerer en ny. Styret har evig tiltro til ham i alle fall. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Går kontrakten til Wenger ut i år?Stemmer! Så får vi se da om han signerer en ny. Styret har evig tiltro til ham i alle fall.Spennende for dere da, ingen her som vil beholde han? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Eneste måten(e) jeg ser Wenger forlate Arsenal på er: 1. Arsenal har en sesong lik Chelsea i fjor og han blir presset ut av klubben etter opprør fra supporterne. (Veldig lite sannsynlig at styret gir etter) 2. Han gir seg av egen vilje etter denne sesongen. (Fingers crossed) Har null tiltro til styret i Arsenal. Så det er Wenger alt står på dessverre. Endret 17. august 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Wenger blir ikke sparket fra klubben på grunn av en dårlig sesong. Og selv om visse fans virker å ha glemt alt den mannen har betydd for klubben vi alle er glad i, fordi han ikke har hentet hjem trofeer eller vært proaktiv på overgangsmarkedet, så skjønner nok heldigvis styret at både han og Arsenal bør ta farvel på en ryddig og grei måte. Wenger har selv ganske sterkt antydet at dette blir hans siste sesong, og har heller ikke virket veldig interessert i en forlengelse av kontrakten. Regner med han gir beskjed offentlig en gang over på nyåret, og at jakten på hans erstatter alt er i gang da klubben vet hva han tenker rundt situasjonen. Selv om jeg også synes Wenger bør forlate Arsenal blir det en trist dag den dagen han trer til side. Han har gjort ufattelig mye bra for Arsenal, både på, men kanskje spesielt utenfor banen. Og han fortjener en hedersavskjed når han forlater oss. Desverre er jeg redd endel fans vil gjøre sitt for å ødelegge akkurat det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Klart han har betydd mye for klubben og fotballen i England, men han har gått på dato nå. I ingen annen klubb i verden hadde han fått lov til å holde på som han gjør. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Han burde gått når vi tok FA cupen "første" gangen etter utallige år uten trofeer. Wenger har hatt kontroll i arsenal så lenge jeg har fulgt de, blir rart å se en annen manager i klubben. Men samtidig så synes jeg det er på tide. Han som spillere som drar på åra burde være såpass ærlig med seg selv å slutte når han ikke lenger kan bidra på det nivået som kreves. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Lurer på hvor vi hadde vært uten Wenger. Endret 18. august 2016 av Classy Crab 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Den blå streken nederst Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Ingen vet. Men jeg vil gjerne finne det ut. 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Får noen stablet i stand en kamptråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå