Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Kom også over at Juventus er klar til å legge inn bud på Gilberto til Januar.

 

Thesun:" JUVENTUS are ready to make a £5million January swoop for disgruntled Arsenal star Gilberto Silva."

 

Bare rykter eller sannhet hva mener dere?

Rykter, jeg er Juventus fan og har følgt med lenge, og hver eneste midtbane spiller som ikke har fått mye spilletid til nå som har et respektabelt rykte blir linket dertil pga Tiago's dårlige start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har Sammy Lee fått sparken. Typisk at noe skulle skje i Bolton rett før vi møter de.

 

Med Sammy Lee, som ikke var så godt likt i spillergruppa, ville vi garantert ha knust de. Vi får bare krysse fingrene for at dette ikke gjør underverker for spillerene i Bolton.

 

HeHe, Ja bare ikke noe så dumt som "ny trener" fenomenet slår til..

Lenke til kommentar

Snart helg nå :D Kampen i morgen gleder jeg meg skikkelig til. Håper på å få se Eduardo i aksjon og kanskje han klarer å putte et eller to mål i morgen :D Hadde vært fint viss Adebayor putter minst et.

Gallas er tilbake og er litt spent på Almunia/Lehman saken.

 

Hvem starter i morgen?

almunia_0607carlingcup2.jpgVSlehman_jens2.jpg

Endret av Noobish_Geek
Lenke til kommentar

Go Almunia! Jeg har aldri vært noen fan av Lehman og kommer aldri til å bli det. Ingen ting gleder meg mer enn at Wenger fortsetter med Almunia.

 

Jeg gleder meg også til å se Eduardo i aksjon igjen.. Tror enten vi kommer til å knuse Bolton eller så får vi en vanskelig kamp ettersom mange lag gjør det godt i første kamp med ny trener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...