Big Tone Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kom også over at Juventus er klar til å legge inn bud på Gilberto til Januar. Thesun:" JUVENTUS are ready to make a £5million January swoop for disgruntled Arsenal star Gilberto Silva." Bare rykter eller sannhet hva mener dere? Rykter, jeg er Juventus fan og har følgt med lenge, og hver eneste midtbane spiller som ikke har fått mye spilletid til nå som har et respektabelt rykte blir linket dertil pga Tiago's dårlige start. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Sorry med litt sein oppdatering her. Jeg har vært i Hellas 1 uke nå. Men nå er jeg tilbake, og skal holde det oppdatert så bra som jeg klarer Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå har Sammy Lee fått sparken. Typisk at noe skulle skje i Bolton rett før vi møter de. Med Sammy Lee, som ikke var så godt likt i spillergruppa, ville vi garantert ha knust de. Vi får bare krysse fingrene for at dette ikke gjør underverker for spillerene i Bolton. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå har Sammy Lee fått sparken. Typisk at noe skulle skje i Bolton rett før vi møter de. Med Sammy Lee, som ikke var så godt likt i spillergruppa, ville vi garantert ha knust de. Vi får bare krysse fingrene for at dette ikke gjør underverker for spillerene i Bolton. HeHe, Ja bare ikke noe så dumt som "ny trener" fenomenet slår til.. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det kan ha en sine fordeler dette, kanskje det skjer det samme som med Chelsea(tviler da men) Jeg tror ikke dette endrer utgangspunktet i det hele tatt, blir en jevn og tøff kamp, gleder meg! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det kan ha en sine fordeler dette, kanskje det skjer det samme som med Chelsea(tviler da men) Hva da? At de taper mot United? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fikk akkurat høre en trist nyhet. Det kan hende at RvP er skadet etter landskampen Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fikk akkurat høre en trist nyhet. Det kan hende at RvP er skadet etter landskampen Ser nesten slik ut ja. Selv tror jeg ikke skaden er så veldig alvorlig. Han fløy tilbake til London i går kveld. 2-3 uker er mitt tips. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ser ikke digg ut. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet hva som er galt med Gunners.no? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den er nede for øyeblikket. Hvorfor er uvisst, men antar at det er vedlikehold. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) En god og en dårlig nyhet Den gode er at Arsenal vil ikke selge noen aksjer før 2009 Den dårlige er at Skysports melder fra at RvP vil være ut i 4 uker. Hvem tror dere starter på topp mot Bolton? Endret 18. oktober 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ser frem til muligheten for at Eduardo kan få noen kamper på rad fra start. Så vidt jeg vet har Ade og Eduardo fler mål sammen enn det Ade og RvP har. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Snart helg nå Kampen i morgen gleder jeg meg skikkelig til. Håper på å få se Eduardo i aksjon og kanskje han klarer å putte et eller to mål i morgen Hadde vært fint viss Adebayor putter minst et. Gallas er tilbake og er litt spent på Almunia/Lehman saken. Hvem starter i morgen? VS Endret 19. oktober 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Arsenal.com: Wenger set to stick with Almunia Som forventet egentlig. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Godt og høre, men lurer på hvordan Lehman reagerer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Go Almunia! Jeg har aldri vært noen fan av Lehman og kommer aldri til å bli det. Ingen ting gleder meg mer enn at Wenger fortsetter med Almunia. Jeg gleder meg også til å se Eduardo i aksjon igjen.. Tror enten vi kommer til å knuse Bolton eller så får vi en vanskelig kamp ettersom mange lag gjør det godt i første kamp med ny trener. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blir en vanskelig kamp, tipper uavgjort, 2-2. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er uheldigvis ikke hjemme i morgen og får da ikke sett kampen Noen som vet hvordan jeg får PL stillinger via sms eller no lignende? Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen som vet hvor kampen vises i Bergen i morgen? Er det mulig å komme inn et sted kl 16 om du er 15 år? Eller er det 18 års aldergrense hele døynet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå