#Kroenkeout Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Liker bare ox bare mer og mer. Han bør holde formen og heve seg også i løpet av sesongen.Ox er ikke på banen...Mener du Iwobi? Han var no på banen.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Liker bare ox bare mer og mer. Han bør holde formen og heve seg også i løpet av sesongen.Ox er ikke på banen...Mener du Iwobi? Han var no på banen.. Ja, ble byttet ut i pausen. Var stort sett usynlig synes nå jeg. Hadde vel ett godt rykk, men ellers nøytralisert av Viking. 6-0! Iwobi! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Looool Akpom. Skal ikke være mulig! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Akpom! 8-0! Underholdene andre omgang må jeg si. Ikke rart det blir stygt når Viking setter innpå folk som spiller gratis :-P Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Men hvorfor i alle dager spiller dere mot Viking rett før sesongstart? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Jeg antar at dette er noe du klarer å forstå selv. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Fordi dere vil teste formen mot et lag som er 30x dårligere? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Fordi dere vil teste formen mot et lag som er 30x dårligere? Hvorfor møter United et sammensatt lag fra Indonesia annenhver sommer? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Fordi dere vil teste formen mot et lag som er 30x dårligere? Hvorfor møter United et sammensatt lag fra Indonesia annenhver sommer? Møter de det laget en uke før seriestart? 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har da møtt chivas og mls allstars da, og lens i tillegg.. så kommer det kamp mot City på mandag. Preseason er for å få opp fysikken til spillerne til ett akseptabelt nivå, og det lykkes de med. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 det ryktes at Özil, Koscielny og Giroud er ute mot Liverpool. Det er gode nyheter for Liverpool. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Er strengt talt ikke rykter når det er Wenger som sier det, men ja de kommer neppe til å spille. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har da møtt chivas og mls allstars da, og lens i tillegg.. så kommer det kamp mot City på mandag. Preseason er for å få opp fysikken til spillerne til ett akseptabelt nivå, og det lykkes de med. og ikke minst få opp selvtilliten til guttene til seriestart. Kanskje alfa omega i Arsenal... 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Den siste der. BULLSHIT! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Han sa vel også noe om at en spiller må ticke 4 bokser: Talent, alder, hvor mye spilleren forbedrer laget og til slutt gjensalgsverdi. Tviler egentlig på at det kommer noen nå. Bielik and Akpom are like new signings. Look, vi have top top quality at home. Koscielny, Özil and Giroud are still on vacation. I believe the squad can challenge. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Noen må komme inn, det er umulig at ingen kommet inn. Hvis det skjer blir jeg sykt skuffa. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Om du klarer å bli skuffet over at ingen kommer inn så må du gå i deg selv. Forhåpninger om overganger er det lenge siden jeg har hatt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Om du klarer å bli skuffet over at ingen kommer inn så må du gå i deg selv. Forhåpninger om overganger er det lenge siden jeg har hatt. Vi har dundret til med en verdensklassespiller i xhaka, må da være mulig å hente ett par spillere til. Vi må ha en til spiss sammen med giroud. Og en stopper inn. Har ikke tro på at en høyreving kommer i tillegg. Får vi lacazette er han god på begge vinger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå