Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Satser på å se Gunners mot Southampton 10. september.  Hva er lurest måte å skaffe seg billetter?  er det å kjøpe Red medlemskap og sitte parat når dem legges ut. Er ute etter 4stk

Red membership er så absolutt å foretrekke, men jeg er usikker på om det vil fungere for deg.

Årsaken til at jeg er litt "negativ" i ditt tilfelle er at du skal ha fire billetter. Det er kun mulig å kjøpe en billett pr medlemskap så da må du enten kjøpe fire medlemskap til £34 (eller £39) pr stk (utenom billettpris) til fire forskjellige personer eller få låne noen medlemskort fra andre medlemmer. Du er sannsynligvis for sent ute til å få de fysiske medlemskortene til kamp i september, men du vil da kunne hente papirbillett i billettluken på stadion på kampdag.

Jeg må samtidig "advare" om at det er en litt tungvindt prosess første gang du skal kjøpe billetter på flere medlemskap samtidig, så det å pare medlemskapene sammen slik at man kan kjøpe flere billetter i en og samme prosess bør gjøres i forkant av billettkjøpet. 

Når det gjelder billetter som skal kjøpes via rødt medlemskap så blir billettene lagt ut nøyaktig en måned før kampdato og den røde "kvoten" er ofte utsolgt før det har gått en time...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satser på å se Gunners mot Southampton 10. september.  Hva er lurest måte å skaffe seg billetter?  er det å kjøpe Red medlemskap og sitte parat når dem legges ut. Er ute etter 4stk

Red membership er så absolutt å foretrekke, men jeg er usikker på om det vil fungere for deg.

Årsaken til at jeg er litt "negativ" i ditt tilfelle er at du skal ha fire billetter. Det er kun mulig å kjøpe en billett pr medlemskap så da må du enten kjøpe fire medlemskap til £34 (eller £39) pr stk (utenom billettpris) til fire forskjellige personer eller få låne noen medlemskort fra andre medlemmer. Du er sannsynligvis for sent ute til å få de fysiske medlemskortene til kamp i september, men du vil da kunne hente papirbillett i billettluken på stadion på kampdag.

Jeg må samtidig "advare" om at det er en litt tungvindt prosess første gang du skal kjøpe billetter på flere medlemskap samtidig, så det å pare medlemskapene sammen slik at man kan kjøpe flere billetter i en og samme prosess bør gjøres i forkant av billettkjøpet. 

Når det gjelder billetter som skal kjøpes via rødt medlemskap så blir billettene lagt ut nøyaktig en måned før kampdato og den røde "kvoten" er ofte utsolgt før det har gått en time...

Takk for svar. Det var det jeg fryktet. Jeg gikk til innkjøp av medlemskap til meg selv, men er litt skummelt å risikere 34 £ x 4 for ikke å få billetter. Billettene legge ut onsdag neste uke.

Er det sånn man må sitte klar klokke 01:00 eller 24:00 engelsk tid for og forsøke å kjøpe billettene?

I tillegg er den direct debit kun tilgjengelig for engelske statsborgere, eller kan man få finne sånn bankinfo selv. 

Edit. 

Eller er det bedre å gå via Gunners Norway, ute etter 4 stk inkludert meg selv 

Endret av Lakrisbåt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Det var det jeg fryktet. Jeg gikk til innkjøp av medlemskap til meg selv, men er litt skummelt å risikere 34 £ x 4 for ikke å få billetter. Billettene legge ut onsdag neste uke.

Er det sånn man må sitte klar klokke 01:00 eller 24:00 engelsk tid for og forsøke å kjøpe billettene?

I tillegg er den direct debit kun tilgjengelig for engelske statsborgere, eller kan man få finne sånn bankinfo selv. 

Billettsalget starter kl 11 norsk tid (10 am britisk tid) se http://www.arsenal.com/match/report/1617/tickets/first-team/arsenal-v-southampton.

Når du logger på hos arsenal.com så blir du videresent til et eksternt billettbyrå (ticketservice tror jeg). Hvis du har handlet billetter via billettservice i Norge så vet du hvordan det funker.... Du kan bli stående en stund i kø før du kommer igjennom... Betaling er med Visa/Mastercard for oss utlendinger :)  

Når du kommer igjennom så velger du området du ønsker billett i. Jeg mener å huske at det er forskjellige farger på områdene som indikerer utsolgt eller ledige plasser.

Skal du bare ha en billett så finner du plasser mange steder rundt banen, skal du ha billetter til flere som vil sitte sammen så er det sannsynligvis kun ledig oppe bak målene.

Hvis du ikke får billetter på onsdag så ikke fortvil, for Arsenal har en ordning der f.eks. medlemmer med sesongkort kan selge sin plass i enkeltkamper via det samme billettsystemet (Ticketexchange), men dette kan først skje etter at de vanlige billettene er utsolgt. Så det kan være muĺig å få billetter i ukene som kommer etter billettsalget. Jeg har selv kjøpt slike billetter etter at de vanlige var utsolgt...

Lykke til.

Lenke til kommentar

Lloris er med i troppen til Spurs til Norge. Spesielt at våre franske spillere ikke er tilbake til sesongstart engang. Bare i Arsenal...

Vi kan i alle fall trøste oss med at det står verre til i Hull: http://www.dagbladet.no/sport/dette-bildet-vekker-oppsikt-ni-dager-for-premiernbspleague-start/60359975

Gjør ingenting at de franske spillerne ikke er med til Skandinavia.

Nei, problemet er at de ikke vil være fit til sesongstart. Er nok ikke klare før i september

Lenke til kommentar

Benbjo :D

Hva? Wenger har bekreftet at de ikke er klare til sesongstart. Kan hende de får noen min mot Watford, men de er nok ikke 100% før neste mnd. De trenger jo noen uker med preseason.

Jeg ønsket bare å poengtere at de andre lagene klarer å få EM-spillerene sine klare til sesongstart. Bare i Arsenal det ikke går. Etter hvert eneste mesterskap. Kan ikke huske sist klubben var klar til sesongstart.

Lenke til kommentar

La det ligge, ta deg en pils å se frem til treningskamp i kveld. Det at Koscielny og Giroud ikke hastes tilbake i aksjon er ikke negativt med tanke på hvor liten dekning vi har både på stopper og spissplass. Det at en keeper spiller er noe helt annet enn en utespiller, det forstår du vel. 

Bedre at de mister Liverpool-kampen enn at de skades og er ute i lengre tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...