Emils. Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Og Drogba scoret mot Arsenal Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Drogba scorer alltid mot Arsenal Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2016 Skulle sjekke ut den nye hjemmedrakten for et par dager siden når jeg var i England. Jeg trodde den var stygg på bildet, men fyfaen IRL var den 15 ganger styggere. Newcastle-nivå på den drakta. Ermene er helt forjævelig å se og ta på. For å ikke snakke om stripen ned midten. For øvrig, hvem her skal til Stavanger og/eller Stockholm? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Skulle sjekke ut den nye hjemmedrakten for et par dager siden når jeg var i England. Jeg trodde den var stygg på bildet, men fyfaen IRL var den 15 ganger styggere. Newcastle-nivå på den drakta. Ermene er helt forjævelig å se og ta på. For å ikke snakke om stripen ned midten. For øvrig, hvem her skal til Stavanger og/eller Stockholm? Så du på tredjedrakten også? Kunne tenke meg en slik egentlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Tredjedrakten er deilig. Blir en sånn om Wenger kjøper en spiss. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2016 Skulle sjekke ut den nye hjemmedrakten for et par dager siden når jeg var i England. Jeg trodde den var stygg på bildet, men fyfaen IRL var den 15 ganger styggere. Newcastle-nivå på den drakta. Ermene er helt forjævelig å se og ta på. For å ikke snakke om stripen ned midten. For øvrig, hvem her skal til Stavanger og/eller Stockholm? Så du på tredjedrakten også? Kunne tenke meg en slik egentlig. Fikk dessverre ikke sett den, tror også jeg går for 3.drakten om det kommer inn en fet spiss. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Amen. Arsenal trenger sårt forsvarsspillere. Hovedsakelig midtforsvar, men også utfordrerplasser til bekkene, og akseptabel spillere som kan hoppe inn ved skade (les: i ikke chambers). I tillegg må det til en giftig spiss. Blir frustrert av å se mangelen på overgangsaktivitet... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Fatter og forstår ikke at ikke Wenger henter inn en spiss. Arsenal har et grisedeilig lag med verdensklasse i de fleste ledd! Synd og bra (for oss andre) ar Wenger nekter å forsterke, for Arsenal kunne lett vunnet ligaen om og om igjen hvis de hadde hatt en skikkelig god spiss. Ozil og en spiss av rang kan gjøre det enda bedre enn Mahrez og Vardy. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Spent å se om dette blir året Ox går ut i full blomst. Først et sykt mål med lobb og nå dette: 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Tviler sterkt. Se på det forsvarsspillet. Tippeligakvalitet. Holder han seg skadefri så kanskje han tar noen steg,men det er veldig veldig langt frem for ham. Husker du ikke hvor sinnsvakt dårlig han var forrige sesong? 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det går ikke an å glede seg over ett fantastisk mål? Hadde det vært ett annet lag som scorte ett slikt mål ville du hyllet det hemningsløst! Forsvarsspillet er jo så som så, dritbra prestasjon uansett. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det er greit nok. Det er bra at han i det hele tatt tenker på den løsningen, men touchen er jo grusom. Hadde blitt klarert i PL med en gang og da hadde det sett fryktelig dumt ut. Det bekymrer meg mer at Walcott er helt borte vekk. Har ikke fått til noe så langt i preseason. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Ville ikke ha stolt på Oxlade før han leverer på et stabilt nivå. Alle vet at han kan gå på noen voldsomme soloraid, men han er alt for ustabil. Var vel vår beste i pre-season i fjor også, så ville ha holdt forventningene på et realistisik nivå. Når det er sagt så er det der et jævla digg mål!! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Nja, synes uansett du burde bli litt flinkere til å skrive positive ting om laget du holder med! Walcott er desverre ferdig tror jeg, han er alt for begrenset, tror faktisk han ville vært en bedre spiller på 80-90 tallet da det var mer kick and run som gjaldt. Han har faktisk enorme problemer med å få til en enkel "spark ballen forbi fyren og spring" finte, om det kan kalles en finte. Utrolig nok. Påstand: Nedturen begynte da han bestemte i sitt eget hode at han var spiss, ikke ving. Selv om wenger og 90% av folket mener han er en ving. Edit: i løpet av de 2 omgangene xhaka spilte så tror jeg han spilte walcott igjennom 10 ganger, men han rotet det bort hver gang. Xhaka er forøvrig helt rå å se på, helt syk pasningsfot! Spiller som om han er 30. Vi har den beste sentrale midtbanen i pl, og virkelig ett luksusproblem når det gjelder laguttak der. Jeg mener det kun er xhaka er den eneste som bør være en klar starter, vi har ikke hatt en sånn kar der på mange år. Endret 1. august 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå