Mr. President™ Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Dere slipper pengene også Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Spennende! Enormt bra dekning på midtbanen nå med Xhaka, Ramsey, Özil, Wilshere, Elneny, Coquelin og Cazorla, pluss Jeff, Nwakali, Zelalem, Toral, Crowley etc. i bakhånd. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2016 Nwakali, Zelalem, Toral, Crowley etc kan ikke regnes med og de tre siste kommer nok aldri til å bli god nok for a-laget. For tidlig å si noe om Nwakali. Toral (er uansett en 10'er og ikke en midtbanesspiller) er vel på utlån til Granada for øvrig, Crowley skal også på utlån. Wilshere bør også regnes som en bonus IMO. Men er enig i at vi har bra dekning på midtbanen, men det trengs med alle skadene vi får. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Poenget var at vi er dekket for noen år fremover. Ser at det ikke kom helt klart frem. Synes det er merkelig og urettferdig å avskrive en 19 år gammel Zelalem, en 18 år gammel Crowley og en 21 år gammel Toral som gjorde rent bord under end of season awards i Birmingham forrige sesong. Toral er for øvrig en svært allsidig spiller som fint kan spille i en box-to-box rolle. Mer en Lampard enn en Özil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Når signerte vi Toral? 3 år siden? Kom sammen med Bellerin i alle fall Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Toral er bekreftet lånt ut til Grenada eller hva det laget heter. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Granada....hadde vel tatt deg 23 timer å søke opp 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Granada....hadde vel tatt deg 23 timer å søke opp Var på jobb og det viktigste var ikke navnet på klubben, men at spilleren var bekreftet lånt ut. Håper du kan tilgi meg Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Van Persie til Boro, det hadde vært no! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 http://www.hitc.com/en-gb/2016/07/09/no-ozil-ramsey-sanchez-why-arsenal-may-field-weakened-lineup-vs/ Ugh, lukter veldig treg start på sesongen nok engang. Ta også i betraktning den vanvittig vanskelige starten vi har er der svært viktig at vi ikke starter med å måtte hente opp 6-9 poeng før vi skriver Oktober Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Asano scoret to mål i et 4-2-tap mot tabelltopp Kashima Antlers i dag. Antar at han skal fortsette å spille for Sanfrecce Hiroshima frem til OL, og at fremtiden hans avklares etter det. Blir vel sannsynligvis et utlån. Endret 9. juli 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Det slår meg når jeg ser på Frankrike at Arsenal mangler en midtbanespiller med driv. Se hva f. Eks Sissoko utretter rettvendt med ballen og forserer flere spillerledd. Dette mangler Arsenal i stor grad. Blir mye statisk og pasninger på tvers. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Midtbanespillere har vi meeer enn nok av. Vi kan jo nesten stille en midtbane-ellever. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Midtbanespillere har vi meeer enn nok av. Vi kan jo nesten stille en midtbane-ellever. Du misforstod hele poenget med posten. Jævlig deilig å se Gignac komme inn med 10 min igjen og er uendelig mye bedre enn Giroud har vært hele kampen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Midtbanespillere har vi meeer enn nok av. Vi kan jo nesten stille en midtbane-ellever. Du misforstod hele poenget med posten. Jævlig deilig å se Gignac komme inn med 10 min igjen og er uendelig mye bedre enn Giroud har vært hele kampen Nei, det gjorde jeg ikke. Du mener vi bør hente Sissoko. Det gjør vi overhodet ikke. Vi har flere spillere som kan spille som Sissoko. Det er Wenger som setter oss tilbake, ikke spillerne. Gignac er en RÆVVA spiss. Når ikke Giroud til ankelen engang. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Midtbanespillere har vi meeer enn nok av. Vi kan jo nesten stille en midtbane-ellever.Du misforstod hele poenget med posten. Jævlig deilig å se Gignac komme inn med 10 min igjen og er uendelig mye bedre enn Giroud har vært hele kampen Nei, det gjorde jeg ikke. Du mener vi bør hente Sissoko. Det gjør vi overhodet ikke. Vi har flere spillere som kan spille som Sissoko. Det er Wenger som setter oss tilbake, ikke spillerne. Gignac er en RÆVVA spiss. Når ikke Giroud til ankelen engang. Visste du misforstod poenget. Du poengterte det selv. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Gignac har ikke fått til en dritt under hele EM. Det har derimot Giroud. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Gignac har ikke fått til en dritt under hele EM. Det har derimot Giroud.Puttet mot Romania og Island. Big woop. Han har vært helt decent. Skulle jo bare mangle mtp hvor mye spilletid han har fått vs Gignac. Poenget var uansett ikke om han var bedre eller dårligere enn Gignac. Bare at han var elendig i dag. Totalt borte vekk i kanskje den største kampen i hans karriere. Kos skyld i målet til Portugal. Feiende flott! Endret 10. juli 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Har aldri sett en Arsenal-"supporter" som hater Arsenal-spillerne så mye som du. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå