OhEasy Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Tålmodighet er virkelig en nøkkelegenskap hos en gooner. Den tålmodigheten hjalp fuck all forrige sesong. Jeg har NULL tillit til Wenger og Arsenal i overgangsvinduet her. Jeg mente ingenting positivt med det. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Prøver å ha et mindre anstrengt forhold til overgangsvinduet enn det jeg pleier. Følger fremdeles med, men tar det som det kommer og gidder ikke å hisse meg opp når andre lag forsterker. Det er to måneder igjen av vinduet, så jeg smører meg med tålmodighet og kommer med dommen når vinduet har stengt. Foreløbig strålende fornøyd med Xhaka. Dan Crowley har for øvrig blitt lånt ut til Oxford i League 1. Virker som om han fikk et lite sjokk da han ble lånt ut i fjor, men potensialet er der definitivt. Håper han lykkes bedre denne gangen. Ryktes at Oxford vil prøve å inngå et lite samarbeid med oss, så vi skal ikke se bort ifra at et par andre spillere går samme vei. Chris Willock, for eksempel, er alt for god for U21-fotball. Hadde vært interessant å følge Pleguezuelo også i en mer tøff og intensiv liga. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Få inn rodriguez, lacazette og en wing så blir vi i det minste bra på Fifa! Er jo bare å vente spent, men det er kjedelig å se spillere som vi kunne trengt forsterke andre klubber. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Özil!! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Tålmodighet er virkelig en nøkkelegenskap hos en gooner. Når det gjelder sølvtøy trur eg poolfans vil ha et ord med i laget. Bomkjøp er ikkje bedre enn nullkjøp ^^ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Inb4 Benbjo slakter Özil igjen. Glemmer nok at han hadde en kanonmatch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Inb4 Benbjo slakter Özil igjen. Glemmer nok at han hadde en kanonmatch.To av to straffebom, men ganske ubetydelig da han ikke tar straffesparkene for Arsenal. Er vell ikke andremann i rekken heller. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) http://www.arsenal.com/news/news-archive/20160702/arsenal-agree-deal-for-japan-forward Asano er klar! Blir gøy å følge ham i OL. http://www.squawka.com/news/like-hazard-with-walcotts-pace-all-you-need-to-know-about-arsenal-target-takuma-asano/712398 Ser ut som en morsom spillertype. Lynrask og teknisk. Overgangen til engelsk fotball og europeisk kultur generelt blir nok massiv, men det hjelper nok å ha en manager som prater japansk. Endret 3. juli 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Meh. Det der er kun for PR, slik som Ryo og han andre Asiateren som ikke er i nærheten av å være god nok for Arsenal. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Vet ikke helt, jeg. Tviler på at han kommer til å bidra til så mange draktsalg med mindre han begynner å spille fast og storspille. Japansk fotball er på vei opp, og de som følger J-League 1 sier at det er en svært teknisk liga. Tror ikke Asano hadde blitt hentet om ikke speiderne våre så potensial. Sammenligningen med Ryo er urettferdig, da Asano har landskamper (og mål) for Japan og ble kåret til "rookie of the year" i J-League 1 i fjor. Ryo spilte High School-fotball da vi hentet ham. Endret 3. juli 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Arteta til City. Bittert at han ikke blir i Arsenal, men skjønner ham veldig godt. Han har nok allerede lært masse av Wenger. Nå skal han gå i lære hos den beste manageren i nyere tid. Håper han returnerer en dag. Virker som en veldig intelligent mann, og potensielt en klassemanager. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Skulle til å poste det der selv. Trist at han drar til City. Vitkigere å beholde en nisse i utdaterte Boro Primorac Forstår for øvrig ikke noe av signeringen av denne japsen. Han skal ikke bidra i nærmeste framtid, men lånes ut. Her snakker vi om en som er gamlere enn Bellerín og ett år gamlere enn Oxlade Chamberlain. Forstår ikke logikken i overgangen (om det ikke kun er for PR). Kommer aldri til å bli god nok for å spille på a-laget, og om han da blir det kunne vi heller kjøpt han da. Vi har mer enn nok penger til å kjøpe etablerte spillere. Drittspillere som Joel Campbell, Oxlade osv. tar allerede opp plasser og vi trenger ikke flere breddespillere, men økt kvalitetet i enkelte ledd. Skal ikke kritisere signeringen, men jeg sliter å forstå hvorfor han ble kjøpt. Merkelig. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Asano ser unektelig ut som en svært god avslutter med god teknikk. De fleste klassespisser idag begynner å dra på årene i tillegg til at de allerede er i de beste klubbene. Wenger har feilet mye, men kan fort hende denne japsen kan slå til i PL. Ryo var mye skadet, så blir helt feil å sammenligne disse to. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Asano er 1 år yngre enn Ox, 4 mnd eldre enn Bellerìn. Så mtp at han bare er 21 så er jeg positiv til signeringen. Virker som en hardtarbeidene fyr med ambisjoner om å bli best mulig. Om dette derimot er den siste signeringen denne sommeren; God help us all.. Endret 3. juli 2016 av OhEasy 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 "Bare" er 21 år. En spiller uten arbeidstillatelse som ikke er i nærheten av nivået til Oxlade eller Bellerín (som var poenget). Han vil ikke kunne bidra på a-laget på minst én sesong pga. arbeidstillatelsen og er/kommer sannsynligvis ikke til å bli god nok på et par år. Med andre ord bortkastede ressurser når man ikke trenger disse spillerne (for de har vi mange av), men heller trenger de store signeringene. Så kan man si at han koster så lite at det ikke har noe å si at han kjøpes, men ser dønn serriøst ikke poenget med å kjøpe en 21 åring som ikke får arbeidstilltatelse. Mye mer fornuftig å kjøpe spillere som Bennacer, Jeff og Nwakali (som vi har gjort og fortsetter med å gjøre), men dette må være den mest poengløse signeringene på lenge. Altså er ikke sur eller skuffet over signeringen, men forbauset. Sliter dønn serriøst med å forstå kjøpet om det ikke er for PR. Kjøpet av Sanogo var tom. bedre. Huff må få ut litt frustrasjon for tiden... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå