Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide å få hue ut av ræva. Spillere blir signert left and right og hva gjør vi? nada?

Selvsagt skal det signeres spillere, men det offisielle overgangsvinduet åpnet i dag og  Euro 2016 pågår, så det er visse grenser for hvilken "hastverk" vi kan forlange. Dessuten så er det ikke noen av storklubbene så langt som har signert "mange" spillere så langt i vinduet. Men samtidig så holder det ikke å vente til vinduets siste timer med å handle inn nytt blod.

Nye spillere bør være i boks før 1. august slik at vi får satt laget før seriestart, men krise er det ikke ........ ennå!

Lenke til kommentar

Kan vi slutte å bruke “åpningen“ av overgangsvinduet som en unnskyldning for lav aktivitet i markedet?

Man kan inngå avtaler helt uavhengig av overgangsvinduet. Vi har jo allerede gjort det og mange andre klubber har gjort det.

Hvert eneste år er det det samme. "Vi er bare midt i juni" til "Det er ikke august enda" og "Det er over en uke igjen".

Så langt kan man trekke paralleller til forrige sommer der Cech kom tidlig. Wenger sa også da at vi var i markedet for 1-2 spillere til.

Ting kan fremdeles skje såklart, men den totale stillheten fra ITKs og media generelt er øredøvende for øyeblikket.

Venter egentlig bare på at Wenger skal spille brexit-kortet

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan vi slutte å bruke “åpningen“ av overgangsvinduet som en unnskyldning for lav aktivitet i markedet?

Man kan inngå avtaler helt uavhengig av overgangsvinduet. Vi har jo allerede gjort det og mange andre klubber har gjort det.

Hvert eneste år er det det samme. "Vi er bare midt i juni" til "Det er ikke august enda" og "Det er over en uke igjen".

Så langt kan man trekke paralleller til forrige sommer der Cech kom tidlig. Wenger sa også da at vi var i markedet for 1-2 spillere til.

Ting kan fremdeles skje såklart, men den totale stillheten fra ITKs og media generelt er øredøvende for øyeblikket.

Venter egentlig bare på at Wenger skal spille brexit-kortet

This.

Unnskyldningen med tilgjengelighet og pris er langt over holdbarhetsdato. Business skal gjøres tidlig. Hvis prisen er høyere enn "last minute deals" så er det uansett en smal pris å betale for et samkjørt, forberedt og sultent lag. Det er jo en investering der pengene kommer tilbake med suksessen.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at han ikke prøvde seg? Tror for øvrig Iwobi er førstevalg på høyrekant pdd. Blir overrasket om Campbell fremdeles er Arsenal-spiller ved sesongstart.

Iwobi er venstrekant. Hvordan jeg vet at han ikke prøvde seg? Fordi det ikke har vært noe om det i media. Om han virkelig ville ha Heno ville vi fått hørt noe.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at han ikke prøvde seg? Tror for øvrig Iwobi er førstevalg på høyrekant pdd. Blir overrasket om Campbell fremdeles er Arsenal-spiller ved sesongstart.

Iwobi er venstrekant. Hvordan jeg vet at han ikke prøvde seg? Fordi det ikke har vært noe om det i media. Om han virkelig ville ha Heno ville vi fått hørt noe.

Iwobi klarer fint å bekle begge kantene. Poenget er uansett at hverken Walcott, Ox eller Campbell er å finne i et toppet Arsenal-lag.

Angående Mkhitarian:

http://www.espnfc.com/story/2887230/arsenal-prioritise-henrikh-mkhitaryan-over-riyad-mahrez-source

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/dortmund-ready-sell-arsenal-transfer-8126871

http://www.express.co.uk/sport/football/682918/Arsenal-midfielder-deal-dependent-Man-Utd-Mkhitaryan-bid-Premier-League-Transfers

https://www.theguardian.com/football/2016/mar/30/arsenal-dortmund-henrikh-mkhitaryan-midfield

etc.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Hvis du har bestemt deg for å tro at vi ikke prøvde oss, er det vanskelig å overbevise deg om noe annet, men jeg regner med at du er enig i at det kan legges inn bud uten at det nødvendigvis lekkes til BBC. Aviser og ITKer har meldt om interesse fra oss i lang tid. Agenten til Mkhi har vært ute for lenge siden og sagt at United er målet hans. Om vi ikke har lagt inn bud, antar jeg at det er fordi spilleren har indikert at han ikke er interessert. Men dette er uansett meningsløst å diskutere.

Lenke til kommentar

Får bare gi opp og leve med mangelen på ambisjoner i klubben til Wenger enten legger opp, eller havner 6 fot under. Mulig noen år etter det også.

Å holde seg positiv gjennom vinduet er veldig utfordrene, spesielt som gooner. Xhaka og evt. en unggutt er nok det eneste vi gjør denne sommeren.

Jeg var mer positiv på forrige side av denne tråden, men som jeg også har nevnt før, så går naiviteten til et viss punkt. Mitt er nådd.

Lenke til kommentar

Ser for meg at vi ender opp med Xhaka, Rob Holding, Asano og en "value for money"-spiss på tampen av vinduet. Med tanke på at dette fort blir Wengers siste sesong, tror jeg ikke at han kommer til å kaste £40m+ etter en middelmådig spiller som Lacazette. Man kan mene hva man vil om Wenger, men han ønsker kun det beste for klubben, og vil nok overlate den i best mulig stand til sin arvtaker. I så måte hadde Vardy vært perfekt som en billig og kortsiktig løsning.

Om en virkelig klassespiss blir tilgjengelig, derimot, tror jeg vi kommer til å prøve oss. Men det skjer nok ikke med det aller første. Blir spennende å se hvor dominobrikkene faller når Morata-situasjonen blir løst. Kanskje han blir i Real, og Benzema havner på markedet? Kanskje han blir brukt i en byttehandel med Juventus hvor Pogba går andre veien, og at vi prøver oss Dybala? Inntil videre må vi nok smøre oss med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...